وکلای مدافع می گویند توقف ساخت و ساز در شمال زندان شهرستان

عکس: Angel Boligan, El Universal, مکزیکو سیتی, www.caglecartoons.com نام من جف Chambliss و من رئیس جمهور سانتا

توسط NEWSWORLDS در 24 خرداد 1399
عکس: Angel Boligan, El Universal, مکزیکو سیتی, www.caglecartoons.com

نام من جف Chambliss و من رئیس جمهور سانتا باربارا مدافعان countywide سازمان از بیش از 40 محلی دفاع جنایی پزشکان. من یک رئیس جمهور گذشته سانتا باربارا کانتی کانون و من قبلا یک رئیس دادگاه معاون برای سانتا باربارا شهرستان مدافع عمومی ، من شده اند به طور فعال به تمرین دفاع جنایی در این شهرستان برای 30 سال است.

در ژوئن 10, سازمان ما پیشنهاد شده است که شما با قرار دادن یک مهلت قانونی برای صرف هزینه اضافی زندان تخت. به طور خاص ما خواسته است که شما به حالت تعلیق در بودجه شمال زندان شهرستان است. من صحبت می کرد قبل از اینکه شما دیروز و همان درخواست دوباره. من توضیح داد که هر دو در نوشتن و خوراکی که 20 میلیون دلار در هر سال است بهتر است با استفاده از incarcerating بیشتر مردم از رنگ و بیشتر آمریکایی های آفریقایی تبار در خاص است. همانطور که شما آگاه هستند, آمریکایی های آفریقایی تبار را به سختی 2 درصد از جمعیت ما هستند اما نزدیک به 10 درصد از جمعیت زندان. این غیر قابل قبول است. اگر ما دو برابر ما جمعیت زندان خواهیم یک افزایش چشمگیر در حبس در بزرگ انسانی و هزینه های مالی به افراد زندانی و خانواده های آنها; به ذکر است در ادامه خیانت و فرسایش اعتماد عمومی را در سیستم قضایی ما. ترکیبات خود از همه مردم تقاضا اقدام جسورانه.

در ژوئن 10 حرف من با شما تاریخ ساختمان از شمال شهرستان زندان و آنچه که منجر به این که بودجه در وهله اول. من توضیح داد که به حدی است که رای دهندگان خواسته شد به پرداخت نیم درصد در اضافی مالیات بر فروش برای ساخت زندان آنها را رد کرد و آن را دو بار: اندازه گیری U در سال 2000 و اندازه گیری S در سال 2010.

من همچنین توضیح داد که به حدی است که این شهرستان با هیئت ناظران تا کنون متقاعد به صندوق ساختمان از شمال زندان شهرستان مرکز آن عناصر اجبار کاملا غایب امروز:

1. شده است وجود دارد تغییر در اراده سیاسی برای ساختمان جدید زندان ها و زندان ها. عصر ساختمان جدید زندان ها و زندان ها (کمک به ایالات متحده آمریکا که به رهبر جهانی در incarcerating مردم خود و بیشتر مردم از رنگ) در حال پایان یافتن است.

2. به تازگی دیده ایم ما موجود زندان جمعیت نازل شدن نصف با توجه به COVID شده است و هیچ افزایش جرم و جنایت است. ما نمی تواند درخواست برای اطلاعات بهتر در مورد آنچه incarcerating مراتب کمتری از مردم به نظر می رسد. به نظر می رسد خوب است. آسمان در حال سقوط است به عنوان یک نتیجه از آن است.

3. یکی از قوی ترین استدلال برای جدید زندان — وعده به صرف $2 در جامعه مداخله برای هر دلار صرف شده در حبس — کنار جاده افتاده است.

ما پیش بینی استدلال به نفع نگه داشتن برنامه ای برای زندانی کردن افراد بیشتر نه کمتر در این شهرستان: (1) جرم و جنایت خشونت آمیز موشک وار رفتن خواهد شد (2) موجود در زندان نا امن است و (3) آن است که به نحوی در حال حاضر کم هزینه تر به آن صندوق از صندوق آن است.

آنچه که ما پیشبینی نکرده بود که بدن شما خواهد انجام هیچ چیز نیست. ما انتظار ندارد که شما خواهد بود, جمعی, تن ناشنوا به اراده عمومی و تقاضا برای تغییر توسط سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. مردم به خیابان ها به تقاضا اقدام جسورانه و شما در حال شکست برای دیدار با این چالش است. ما پیش بینی نیست که شما چیزی به عنوان بی معنی به اصرار کلانتر منطقه وکیل و "عدالت همکاران" را به کار با هم به زندانی کردن مردم کمتر. این است که در پاسخ به پیشنهاد ما و آن را استمرار جرم حبس. ما زندان جمعیت است که در یک تاریخی کم (540 نفر) جرم است و هیئت مدیره همچنان به صندوق نه یکی بلکه دو زندان است که در نتیجه حداقل دو برابر شدن اگر نه سه برابر از افراد از رنگ در بازداشت و آمریکایی های آفریقایی تبار در خاص است.

اکثر متاسفانه شکست خود را به قانون می گوید به خود آمریکایی آفریقایی تبار تشکیل جامعه ما که به مراتب بیشتر در معرض خطر بیش حبس و بیش از پلیس است که نگرانی های خود را در حال و نه به قلب گرفته. یک بار دیگر آن زمان برای التیام زخم و دوباره عدالت کیفری در راه فراهم می کند که عدالت برای همه است. از آن زمان به می گویند به آفریقایی-آمریکایی جامعه است که ما صدای شما را با صدای بلند و روشن در حالی که همچنین کمک به خود را با حاشیه نشینی در دردناکی آشکار راه. باز کردن جدید زندان خواهد بود یک گام به عقب برای شهرستان ما. تصمیم گیری از سوی دیگر به حالت تعلیق در باز کردن نامحدود است یک عمل شجاعانه خواهد شد که در درک آنچه در آن است, هوشمند, داده محور, ایجاد توازن بودجه اولویت های به نام در این زمان ، یک بار دیگر زمان آن است که به عمل می کنند. عمومی است که در حال حاضر خواستار چیزی کمتر.

J. جف Chambliss رئيس جمهور از سانتا باربارا مدافعان.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب