'تنوع برای تنوع خاطر': سرپا نگه داشتن. 16 تساوی انتقاد

در یک زمان با تظاهرات و چالش های سیستم های قدیمی یکی از رای دهندگان کالیفرنیا' برانگیز ترین تصمیمات گزاره 209

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

در یک زمان با تظاهرات و چالش های سیستم های قدیمی یکی از رای دهندگان کالیفرنیا' برانگیز ترین تصمیمات گزاره 209 که ممنوع دانشگاههای دولتی از نظر نژاد در, پذیرش است که با توجه به نگاه دوم — اما نه بدون انتقاد.

این نوامبر گزاره 16 که قبلا شناخته شده به عنوان ACA 5 خواهد بود در انتخابات برای رای دهندگان کالیفرنیا. این گزاره در حال حاضر جذب برخی از مقاومت, منتقدان از جمله افراد, از, آسیایی, آمریکایی فعال, گروه های محافظه کاران و جمهوری خواهان.

اگر چه هیچ کس کاملا مطمئن شوید که چگونه جمعیت UC سیستم بدن دانش آموز را تغییر دهید و تحت سرپا نگه داشتن. 16 گزاره حامیان انتظار می رود که این امر بیشتر از نزدیک شبیه نژادی آرایش از دولت است.

به عنوان 2018 آفریقایی آمریکایی ها ساخته شده و تا حدود 6 درصد از جمعیتی دولت اما تنها 4 درصد از دانشجویان مقطع کارشناسی در سیستم UC. Latinx دانش آموزان بودند 24.4 درصد از UC دانش آموزان, اما 39 درصد دولت و مردم است. از UC دانش آموزان 21 درصد که در مقایسه با 37 درصد در کالیفرنیا و آسیایی بودند 33 درصد از UC کارشناسی جمعیت در مقایسه با 15 درصد در دولت است.

منتقدان استدلال می کنند که این گزاره را قانونی چه در نظر آنها یک شکل از تبعیض را در برخورد با هسته از مسئله نژادی و نابرابری و ممکن است نقطه ضعف آسیایی, متقاضیان است.

سرپا نگه داشتن. 16 خبر "پیشنهاد قانونی نژادی تنظیمات کارائی امریکا اصول اساسی فرصت های برابر شایستگی و آزادی فردی" متحده اخیر مطبوعاتی از آسیایی آمریکایی ائتلاف برای آموزش و پرورش است. "این بیشتر لطمه می زند و وحدت جامعه ما در خصوص لحظه در معرض خطر مواجهه با ملت ما و کالیفرنیا."

UC برکلی فارغ التحصیل هارون Staley, شده است که آوازی حریف از این قضیه بیشتر در رابطه با conflating اجتماعی و اقتصادی با تنوع نژادی و تنوع است. Staley پیش بینی می کند که با اقدام مثبت و مدارس می تواند در نهایت ظاهری نژادی متنوع اما در واقعیت هنوز هم تنها اعتراف ممتاز ترین اعضای هر گروه نژادی.

Staley استدلال کرد که ممکن است به نفع یک گروه بدون disadvantaging دیگر.

"انجام عمل منفی در یک گروه اقلیت است که رنج می برد نژادپرستی به جلو و دیگری گروه اقلیت که دچار نژاد پرستی — من واقعا ناراحت کننده با ایده" Staley گفت. "این واقعا پایین می آید به عمیق تر مشکلات اجتماعی که بر پایین دست. در واقع این یکی از آن سیاست است که اهداف شریف اما نتیجه واقعی آن می تواند دستیابی به واقعا کمک کنند."

برکلی دانشگاه, جمهوری خواهان محافظه کار باشگاه در UC برکلی برخی از همان نگرانی اما همچنین نگرانی در مورد عواقب برای بیشتر دانش آموزان ممتاز.

الکس باپتیست خارجی معاون رئیس جمهور از این باشگاه گفت: سازمان او فکر می کند سرپا نگه داشتن. 16 "مجازات کسانی که اتفاق می افتد به از ممتاز پس زمینه" است که "ژنتیکی قرعه کشی ندارم."

باپتیست نیز با اشاره به این دانشگاه را با سیستم های موجود برای ترویج تنوع در پذیرش دانشجو از جمله با توجه به متن.

"در برکلی ما در حال حاضر یک راه ایجاد یک غنی و متنوع از دانشگاه فقط گفت: ما نیاز به تنوع برای تنوع خاطر" این سازمان در بیانیه ای گفت.

تماس با کلارا Brownstein در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @clarabrownstein.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب