در نهایت، کلید استخر ایزی ست آشکار شد

در این متن توضیحاتی درباره تمامی اقلام مصرفی و لوازم جانبی مورد نیاز استخر داده شده که میتوانید برای انواع اس

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در این متن توضیحاتی درباره تمامی اقلام مصرفی و لوازم جانبی مورد نیاز استخر داده شده که میتوانید برای انواع استخر پیش ساخته اینتکس به کار بگیرید . این جارو به وسیله پمپ تصفیه آب شنی کار میکند و با متصل شدن به پمپ تصفیه عمل مکش را انجام داده و با فشار آب در کف استخر حرکت کرده و تمامی آشغال ها را به بیرون از استخر هدایت میکند . شنا و آبتنی یکی از ورزشها و تفریحات بسیار پرطرفدار در میان تمامی سنین، از کودکان گرفته تا بزرگسالان، به شمار میرود. فوم تاتامی استخر پیش ساخته در دمای بالا ریخته گری می شود و در برابر آب از خود مقاومت نشان می دهد به همین دلیل در دمای پایین از استحکام بالایی برخوردار است و در برابر اشعه ماوراء بنفش و ترک خوردن ناشی از فشار بسیار مقاوم می باشد . هر چند که از آلومینیوم محکم با مقاومت بالا ساخته شدهاند؛ اما برخلاف باور عموم این نردبانها در صورتی که به درستی قرار نگیرند؛ در برابر وزن بالا به طور حتم دچار خمیدگی یا شکستگی میشوند.

نمایندگی لوازم جانبی استخر و قطعات یدکی استخر پیش ساخته اینتکس خرید و فروش و ساخت انواع قطعات یدکی و مصرفی را مانند : پایه های آلومینیومی و آهنی گالوانیزه ضد زنگ به شکل یو و سه پایه , نردبان بزرگ و کوچک مخصوص ورود و خروج از استخر آماده , زیر انداز فومی یا فوم تاتامی در رنگ های آبی , قرمز , صورتی , سبز , زرد , درپوش از جنس pvc ویژه پوشاندن استخر های بزرگ و کوچک اینتکس در اشکال دایره و مستطیل , سبد یا شناور بزرگ و کوچک مخصوص قرص کلر استخر ضد عفونی کننده آب استخر , پودر و قرص کلر آنزیم دار مخصوص ضد عفونی آب و جلوگیری از جلبک و لیز شدن آب , شلنگ بلند و کوتاه مخصوص رفت و برگشت آب استخر در پمپ تصفیه آب , بست فلزی و پلاستیکی جهت نگه داشتن شلنگ بر روی بدنه استخر , فروش شن مخصوص پمپ های تصفیه شنی , پخش انواع فیلتر H , A , B مخصوص پمپ های تصفیه فیلتری استخر , آبشار رنگی با پخش چند رنگ در فضا برای زیبایی بیشتر , لامپ خورشیدی برای روشن کردن آب استخر در شب , گرمکن خورشیدی مخصوص گرم کردن آب استخر , جاروی دستی مخصوص تمیز کردن و فرچه کشیدن کف و بدنه استخر پیش ساخته و بتنی , جاروی اتوماتیک استخر پیش ساخته ویژه تمیز کردن جلبگ و خاک کف استخر , دماسنج استخر برای تشخیص گرما و سرمای آب , سایبان بزرگ و کوچک مخصوص استخر آماده INTEX , چراغ استخر جهت روشنایی در شب , کلمن روی آب برای نگهداری یخ و بطری , چسب تعمیرات بدنه استخر پرتابل اینتکس , حوزچه آب استخر , آویز حوله و لباس در کنار استخر , با کمترین قیمت به صورت عمده و تک فروشی ارائه میدهد . ​Th​is article h᠎as  been g​ener᠎ated by GSA Conten t Genera᠎to​r DE MO.

این محصول نرم در بسیاری از مکان های عمومی به اشکال متفاوت , مصارف مختلفی مانند : کف پوش مهد کودک , زیر انداز مخصوص باشگاه های ورزشی , کفپوش ضخیم ویژه پارک های بزرگ و کوچک و دیگر مکان های آموزشی و تفریحی کودکان , به عنوان عایق حرارت و عایق صوت و به ویژه زیر انداز استخر پیش ساخته و آماده که از سوراخ شدن کف استخر جلوگیری کرده و در هنگام شنا کف استخر بسیار نرم و راحت است استفاده می شود . از ویژگی های بسیار خوب این استخر تفریحی می توان به وزن مناسب ، داشتن دریچه مخصوص تخلیه آب و قابلیت نصب انواع پمپ های تصفیه آب روی آن اشاره نمود. امروزه با کمبود آب و ارزش این مایه حیات نگهداری و حفظ آن یک ضرورت است بخصوص افرادی که از استخر های آماده اینتکس و یا استخر بتنی استفاده میکنند راهی را برای نگهداری بیشتر آب باید پیدا کنند که همین پمپ های تصفیه آب کمک بسزایی خواهد کرد و آب را کاملا پاک میسازد . برای راهاندازی استخر ابتدا باید آن را بر روی تاتامی پهن کنید و همانطور که اشاره شد؛ بایستی کف استخر بدون چینخوردگی باشد. شما میتوانید استخر ایزی ست را در 10 دقیقه و به راحتی راهاندازی کنید.

پمپ تصفیه شنی پرتابل است و به راحتی جا به جا میشود و با قیمت ارزان میتوان خرید کرد . او در دهه 1990 میلادی به عنوان رقصنده در برنامه تلویزیونی “ان پیویینگ کالر” شروع به کار کرد و سپس به بازیگری روی آورد. این جارو دستی دارای دسته بلند آلومینیومی قابل تنظیم بوده که برای عمق های مختلف استخر به کار میرود و با متصل شدن به پمپ تصفیه آب شنی و پمپ فیلتری اینتکس کار میکند . زمانی که از استخر استفاده نمیشود در طول روز با وزش باد گرد و خاک و شن های ریز یا برگ درختان و آشغال های ریز و درشت به داخل استخر نفوذ کرده و آب استخر را آلوده و کثیف میکند به همین دلیل بهترین گزینه برای اینکه چنین مواردی رخ ندهد این است که از درپوش های مخصوص استخر استفاده شود . پمپ تصفیه آب شنی اینتکس مخصوص تمیز کردن آب استخر از ریز گرد ها , خاک , شن , خار و خاشاک , برگ درختان , جلبک شناور در آب میباشد .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن