DUI راننده در تعقیب و گریز می رود 115 مایل در ساعت در I-83 تصادفات با دختر در ماشین پلیس می گویند

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 2:57 PM EDT مه 7 سال 2020یک مستی راننده رسیده سرعت بیش از 115 مایل در ساعت در

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

یک مستی راننده رسیده سرعت بیش از 115 مایل در ساعت در سه شنبه زده و دیگر خودرو طی یک تعقیب و گریز پلیس در بزرگراه بین ایالتی 83 با توجه به شارژ اسناد و مدارک.

پیگیری قطع زمانی که Jerod میلتون Sutton, 46 در سمت چپ جاده و به یک درخت سقوط کرد. او دختر بالغ شد که یک مسافر زخمی شد در این تصادف.

ساتون از 100 بلوک جنوبی البمارل خیابان نیویورک متهم شده است با تشدید حمله با خودرو در حالی که DUI در حال فرار و یا تلاش برای دوری کردن افسر DUI بی پروا به خطر انداختن یک نفر دیگر حوادث مربوط به مرگ و یا آسیب دیدگی در حالی که نه مجوز و یک میزبان از خلاصه نقض ترافیک.

به عنوان روز پنج او باقی مانده در نیویورک شهرستان, زندان, در $10,000 به قید وثیقه. مقدماتی شنوایی قرار است ژوئن 5 قبل از منطقه قاضی لورا S. منیفولد با توجه به آنلاین دادگاه صندوق.

تعقیب و گریز و تصادف جزئیات در شارژ اسناد

حدود 7:15 بعد از ظهر روز سه شنبه یک پلیس ایالتی سپاهی خال خال سبز 2012 تویوتا کمری به سرعت در I-83 شمالی در نزدیکی گلن راک خروج. راننده بعد از شناسایی به عنوان ساتون شد تغییر خطوط بدون سیگنالینگ, پلیس گفت:.

این سپاهی با تویوتا در نزدیکی ارتفاعات رهبر خروج در نیویورک, شهرستان و تلاش برای کشیدن آن را بیش از. به جای Sutton سرعت خاموش. او تلاش برای خروج از بزرگراه بین ایالتی بود اما رانندگی با سرعتی بیش از حد زده و وسیله نقلیه دیگری به او پشت در, پلیس گفت:.

در بازار و خیابان خروج در نیویورک, Sutton سوار کردن ایالتی سفر از طریق یک پچ چمن زده و یک درخت, پلیس گفت:.

بیشتر: پلیس دستگیر نقاب زن که در زمان سبد پر از موارد از مواد غذایی مقرون به صرفه خروجی

بیشتر: نیویورک شهرستان, مرد, مصاحبه, دیگران در مورد اعتیاد به, بهبود, برای گسترش پیام امید

پلیس دستگیر Sutton بدون حادثه به عنوان او در بیرون از تویوتا.

ساتون گفت: او را متوقف نمی برای پلیس به دلیل مجوز خود را به حالت تعلیق در آمد. پلیس بوی الکل در او را در بر داشت و یک ظرف باز از الکل بر روی تخته کف از صندلی های جلو, پلیس گفت:.

"او مرتبط است که او مست بود پیش از آن در روز است اما قطعا, مست, در حال حاضر," پلیس گفت:.

دختر خود را گرفته بود به بیمارستان نیویورک برای او دچار صدمات در تصادف.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب