بحران اقتصادی در پی ویروس، پا را در حالت عدم قطعیت دارد. آیا هرز قانونی راه حل است؟

سام رلند یورکدیلی رکورد منتشر شده 3:02 PM EDT اوت 25, 2020تماس برای قانونی کردن هرز و ایجاد یک منبع جدید درآمد

توسط NEWSWORLDS در 4 شهریور 1399

تماس برای قانونی کردن هرز و ایجاد یک منبع جدید درآمد فوریت تازه ای به خود گرفته است چرا که پنسیلوانیا در پی شیوع ویروس کرونا با بحران مالی سال ها مواجه است.

دولت تام ولف از قوه مقننه پنسیلوانیا می خواهد ماری جوانا تفریحی را قانونی کند و از درآمد مالیاتی برای کمک به کسب و کارهای کوچکی که تحت تاثیر همه گیر کروناویروس قرار گرفته اند استفاده کند.

همه گیر اقتصاد پنسیلوانیا را به رکود اقتصادی هدایت کرده است. و اگر چه rollout از برنامه هایی مانند کمک به بیکاری همه گیر و برنامه حفاظت از چک حقوق به برخی کمک کرده است ، ولف گفت : بیشتر باید انجام شود.

ولف روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری گفت: ترمیم آسیب های این همه گیر آسان نخواهد بود. "قوه مقننه می تواند در حال حاضر عمل به ما بازگشت در مسیر به سرعت به عنوان ما احتمالا می تواند."

او می خواهد پول بیشتری را ببیند که در اختیار کارگران خط مقدم و والدین شاغل قرار می گیرد، و برای ایجاد کمک های مالی بیشتر برای حمایت از کسب و کارهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

ولف گفت دولت می تواند این تلاش ها را با ۱٫۳ میلیارد دلاری که از امداد محرک کروناویروس فدرال و از درآمد حاصل از قانونی شدن ماری جوانا تفریحی بر جا گذاشته است، تأمین مالی کند.

بیشتر: هنوز مبهم است، اما در اینجا چیزی است که پنسیلوانیا ممکن است مانند اگر هرز قانونی تبدیل به یک چیز

پنسیلوانیا زیرساخت هایی را برای شروع تنظیم صنعت ماری جوانا پزشکی ایجاد کرد زمانی که قوه مقننه لوایح نظارت و مالیات بر هرز پزشکی را در سال ۲۰۱۶ تصویب کرد. و از آن زمان، ولف و ستوان گوف جان فترمن در مورد حمایت خود از قانونی شدن کامل در پنسیلوانیا آوازه خوانی کرده اند.

یازده ایالت در حال حاضر ماری جوانا را برای استفاده بزرگسالان قانونی کرده اند و لایحه سنای ۳۵۰ که به لایحه قانونی سازی «استاندارد طلا» معروف شده است، آماده است و منتظر قوه مقننه پنسیلوانیا است تا به آن عمل کند.

اما این صنعت با تاخیر غریبه نیست و قانونگزاران پیش از این نتوانستند لوایح مشابهی را تصویب کنند.

بیشتر: آیا سال 2020 می تواند سال هرز قانونی در پا باشد.؟ نفست را نگه ندار

جفری ریدی از فصل لیه ولی نورم ال، سازمان ملی اصلاح قوانین ماری جوانا می گوید: «گنجاندن قانونی شدن حشیش در دستور کار پاییز فرماندار ولف امروز در تعهد دولت گرگ به تشویق و حمایت از قانونی شدن در سراسر ایالت در پنسیلوانیا دو برابر می شود.»

حتی به عنوان فروش حشیش قطعا درآمد را بالا خواهد برد، معلوم نیست که چقدر. برآوردهای تاریخ دار گفته است که دولت می تواند صدها میلیون مالیات را ببیند. برخی دیگر حدس می زنند این صنعت که مشاغلی را ایجاد خواهد کرد که فراتر از تعلیق ها کشیده می شوند، می تواند تاثیر بزرگتری داشته باشد.

پیشنهادهای بودجه گذشته ولف، زمانی که فکر می کرد دولت می تواند خریدهای ماری جوانا را در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ ببیند، رقم سال اول را حدود ۶۰ میلیون دلار و سپس ۸۰ میلیون دلار برای هر دو استفاده پزشکی و بزرگسالان قرار داد.

اما بدیهی است که دولت هرگز یک پنی از فروش قانونی هرز را ندید چرا که قانونگزاران نتوانستند لایحه ای را تصویب کنند که ماری جوانا با استفاده تفریحی را قانونی می کند.

داستان در زیر گالری ادامه دارد.

چگونه ولف فکر می کند پا باید از صندوق های امدادی کروناویروس فدرال باقی مانده استفاده کند

طرح فرماندار مدافع افزایش ۲۲۵ میلیون دلاری حقوق خطر است که برای بیش از ۲۰۰ هزار کارگر خط مقدم در کشورهای مشترک المنافع به افزایش ۳ دلاری در ساعت بیرون خواهد آمد.

او همچنین پیشنهاد می کند که ۲۵۰ میلیون دلار به خانواده هایی اختصاص داده شود که به دلیل مدرسه مجازی یا ترکیبی برای پرداخت هزینه مراقبت از کودکان تلاش می کنند؛ 50 میلیون دلار کمک هزینه برای برنامه های مراقبت از کودکان پاره روز در جوامع کم درآمد؛ و 27 میلیون دلار برای گسترش مراقبت از کودکان در بخش هایی از ایالت که در آن گزینه ها کمیاب یا وجود ندارد.

ولف می گوید: «دموکرات های مجلس نمایندگان و سنا از ابتدای همه گیر برای پیشرفت برای حفاظت از خانواده ها و کسب و کارها در این فضاها می جنگند، اما در هر نوبت توسط اکثریت جمهوری خواه متمرکز بر نادیده گرفتن بحران بهداشت عمومی متوقف شده اند.» بايد همين الان متوقف بشه قوه مقننه باید برگردد و گام های فوری برای تأمین بودجه به کارگران و کسب و کارهای خط مقدم بردارد، حمایت هایی را برای خانواده ها و نیروی کار ما انجام دهد و این اصلاحات عقل سلیم را انجام دهد که بتواند اعتماد به دولت ما را فراهم کند.»

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن