اقتصادی ویران

این COVID-19 همه گیر است wreaked ویران کردن بر روی آمریکایی ها باعث آسیب به اقتصاد ما رکورد اخراج و بیکاری مت

توسط NEWSWORLDS در 14 اردیبهشت 1399

این COVID-19 همه گیر است wreaked ویران کردن بر روی آمریکایی ها باعث آسیب به اقتصاد ما رکورد اخراج و بیکاری متناوب در سطح. کارشناسان معتقدند که بهترین راه حل برای مبارزه با این بیماری همه گیر است که با گرسنگی ویروس از یک میزبان جدید از طریق درخواست از مردم برای ماندن در خانه. اما چگونه می تواند به ما درخواست مردم برای ماندن در خانه هنگامی که ما در حال حفاظت از توانایی خود را به یک خانه برای اقامت ؟ لغو اجاره است نه تنها یک موضوع مالی آن بهداشت عمومی ضروری است.

در طول ماه اول پس از اقامت در خانه سفارشات آن گزارش شده توسط املاک و مستغلات شرکت هایی که یک سوم از آمریکایی ها نمی تواند خود را پرداخت مارس اجاره. این ارقام پیش بینی می شود حتی بدتر ممکن است در حال حاضر که بسیاری از خانواده ها پس انداز باید از اجرا و خشک و حتی بیشتر بیکار هستند. ما در کشوری زندگی می کنند که اکثریت آمریکایی ها را تحمل شدید مشکلات مالی با غیر منتظره 400 دلار هزینه. ما در یک بحران مسکن قبل از همه گیر با اجاره در منطقه ما در حال افزایش سه برابر نرخ دستمزد ترک بیش از حد بسیاری از خانواده ها یکی از مهمترین رویداد زندگی از بی خانمان بودن. چه اتفاقی می افتد زمانی که هزاران نفر از مردم تجربه است که عمده رویداد زندگی همه در همان زمان ؟ این تهدید است که بافندگی پس از همه گیر.

اگر چه دولت فدرال صادر کرده است محرک چک $1,200 است که هیچ جا در نزدیکی به اندازه کافی برای پرداخت اجاره در ساحل مرکزی و نه تمام مالیات دهندگان دریافت چک از جمله مستند نشده اعضای جامعه. فرماندار Newsom صادر ایالت اخراج توقف در مارس سال 2020 است. اما این توقف موقت اخراج است برگزاری یک بهمن از بازگشت اجاره که خواهد آمد ریزد فقط به عنوان ما شروع به بهبود یافتن از این بیماری همه گیر. این فشار بی شماری از خانواده های محلی از خانه های خود بیرون مگر اینکه قانونگذاران دولت اقدام به بخشش اجاره و پرداخت وام مسکن.

اخراج moratoriums تنها فشار دادن دکمه مکث در یک بلندی بحران مسکن. بی سابقه بار خواستار اقدامات بی سابقه است. ما مصرانه از دولت ما نمایندگان مجلس برای انصراف از اجاره و پرداخت وام مسکن از طریق این مدت از بحران بهداشت عمومی. مردم باید بیشتر نگران رفاه خود و سلامت از پرداخت اجاره.

در حال حاضر مهم پنجره قبل از اخراج مهلت قانونی برداشته شده است برای جلوگیری از یک فاجعه موج بی خانمانی. بانک ها و شرکت های بزرگ شده اند bailed آن زمان برای مردم نیز بود bailed به عنوان به خوبی.

ادر Gaona-Macedo مدیر اجرایی است رهبران آینده آمریکا; Maricela مورالس است مدیر اجرایی مرکزی سواحل داد ایران به یک اقتصاد پایدار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن