یادداشت سردبیر: روزانه کالیفرنیا کار خواهد کرد برای بهبود تنوع

روزانه کالیفرنیا می ایستد در همبستگی با موضوع زندگی و جامعه ما محکوم به نژاد پرستی و تبعیض در همه اشکال آن است

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

روزانه کالیفرنیا می ایستد در همبستگی با موضوع زندگی و جامعه ما محکوم به نژاد پرستی و تبعیض در همه اشکال آن است.

اعتراضات فوران در سراسر کشور در پاسخ به جورج فلوید مرگ و ما به صراحت حمایت از این اعتراضات و گسترده تر جنبش علیه خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند.

این بیانیه بسیار دیر شده و ما عذر خواهی برای ما سکوت و انفعال. بیش از نزدیک به 150 سال از انتشار روزانه کال شکست خورده است و در بسیاری از رابطه اما این بحث باید مرکز مهمتر از همه در اطراف ما بهتر می تواند شامل و تقویت سیاه, صدای. به عنوان برکلی کاغذ رکورد, آن غیر قابل قبول است که ما نه به طور کامل نشان دهنده دانشگاه و جامعه ما خدمت می کنند. سیاه, صدای, ضروری را در ماموریت خود را با دقت و به طور جامع پوشش شهر برکلی اخبار و کیفیت کار ما خواهد بود قوی تر و با مشارکت بیشتر دانش آموز سیاه روزنامه نگاران.

سیاه و نویسندگان شایسته به مراتب بیشتر از حضور در تحریریه ما محتوا. ما را دعوت و تشویق سیاه و سفید ما اعضای جامعه به ارسال نامه به سردبیر بحث در مورد مطالب ما و تاریخ و همچنین به عنوان op-eds, به اشتراک گذاری نظرات خود را در محلی و ملی و امور جهانی.

سیاه, اعضای جامعه, اما, هستند و برای رفع روزانه کال عدم Black voices. که ما کار را برای هر دو جذب و حفظ سیاه سردبیران و مدیران و کارکنان ما بهتر خواهد شد استفاده از تنوع سهام و ورود استخدام مدیر موقعیت و رسیدن به طور مستقیم به دانش آموزان سیاه پوست و گروه ها در محوطه دانشگاه.

ما تنوع سهام و ورود کمیته اختصاص داده شده به بهبود محیط کار و محتوای روزانه کال به طور خاص از طریق اجباری staffwide کارگاه و ما ضمن استقبال از انتقادات و پیشنهادات ما تنوع طرح. اگر ما نگاهی به پردیس گروه برای راهنمایی در مورد چگونه ما می توانیم بهتر انجام دهید ما می دانیم این کار باید خود ما.

سارا هریس سردبیر و رئیس جمهور. او تماس بگیرید در [email protected]



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب