برق شارژر اتومبیل نصب می شود در UC برکلی برای مطالعه راننده تنظیمات

هشت وسیله نقلیه الکتریکی شارژر رهبری به دانشگاه برکلی دانشگاه برای کمک به محققان در درک شارژ تنظیمات ماشین های

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

هشت وسیله نقلیه الکتریکی شارژر رهبری به دانشگاه برکلی دانشگاه برای کمک به محققان در درک شارژ تنظیمات ماشین های الکتریکی رانندگان است.

واقع در منطقه تفریحی و امکانات ورزشی و یا RSF, پارکینگ, شارژ ایستگاه خواهد بود که آخرین قسط از پردیس مهندسی عمران و محیط زیست دانشيار اسکات Moura هوشمند آموزش خلبان برای وسایل نقلیه الکتریکی و یا SlrpEV پروژه.

"آنچه که ما امیدواریم که برای عمیق تر درک رفتار در اطراف وسیله نقلیه الکتریکی شارژ" مورا گفت. "مردم به چه مقدار زمانی که آنها در حال شارژ خودروهای الکتریکی خود را?"

در حال حاضر وجود دارد دو SlrpEV ایستگاه های شارژ در SunPower در سن خوزه و در UC San Diego دانشگاه UC برکلی خواهد شد و به مکان سوم با توجه به SlrpEV سایت.

با توجه به Moura این شارژر را ارائه دهد دو گزینه برای شارژ اتومبیل های برقی به عنوان بخشی از آزمایش. اولین حداکثر هزینه خودرو به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است. گزینه دوم FLEX دارای ورودی کاربر در این زمان آنها می خواهند به ترک و سطح شارژ آنها می خواهند. آن سپس به نحو احسن انجام است که به اتهام زمانی که شبکه برق به کمتر ترافیک و در نتیجه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای.

در حالی که SlrpEV پروژه با بودجه بیشتر توسط شرکت های انرژی با توجه به وسیله نقلیه الکتریکی شارژ تمام پول مطرح شده توسط ایستگاه شارژ خواهد شد بازگشت به شبکه به آینده شارژ ارزان تر. تأمین کنندگان مالی شامل Total S. A. انرژی است که شرکت که صاحب SunPower UC برکلی پارکینگ و حمل و نقل و Kitu سیستم های یک شرکت نرم افزاری.

این SlrpEV تیم امید به پیدا کردن آنچه که برق خودرو رانندگان ارزش ترین با ارائه انواع مختلف شارژ و متنوع قیمت.

پارکینگ در برکلی در حال سخت است که منجر سایپا Wilmot, UC برکلی مدیر پارکینگ و حمل و نقل به این باور است که برخی از مردم ممکن است مایل به SlrpEV نقاط هنگامی که آنها انجام می شود شارژ وسایل نقلیه خود را.

مورا تکرار این تمایلات با استناد به یک نظر از یک پژوهش شرکت کننده: "ما زندگی نمی کنند در یک شارژ صحرا زندگی می کنیم در یک پارکینگ صحرا."

علاوه بر وسایل نقلیه الکتریکی تظاهر به "faux-اتهام" به عنوان Moura تماس آن نقاط اجرا خطر بودن گرفته شده توسط nonelectric بنزین-طراحی وسایل نقلیه. مورا گفت: محققان باید رو این موضوع که او خواستار "ICE-ing" در اشاره به موتورهای احتراق داخلی از nonelectric اتومبیل در UCSD ایستگاه شارژ.

یک پارکینگ قدرت می تواند موضوع یک بلیط اگر هشدار داده از یک وسیله نقلیه الکتریکی شارژ نقطه ای است که در واقع شارژ و صرف نظر از اینکه آیا یا نه آن است که یک ماشین الکتریکی اگر چه مورا گفت: تیم تحقیقاتی ممکن است نگاه به "نرمتر" راه هایی برای منصرف کردن این رفتار مانند یک ایمیل هشدار.

آلمانی Perea یک دانشگاه برکلی کلاس 2020 فارغ التحصیل که آغاز شده به عنوان یک دستیار تحقیق برای SlrpEV پروژه در ژوئن 2019 با تاکید بر اهمیت این پژوهش از نظر ترویج انرژی پایدار.

"این یک پروژه هیجان انگیز چون ما خرس مراقبت های مورد کاهش تولید گازهای گلخانه ای" Perea گفت: در یک ایمیل.

تماس با کلر دالی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @DalyClaire13.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن