Eric Andre به ارمغان می آورد punchy, شوخی هماهنگ هرج و مرج به Netflix, کمدی, اولین

درجه: 4.0/5.0 Eric Andre تبدیل به یک نام خانگی برای اغراق آمیز لقب تمام پیشانی و کنترل screeching به نام یک خن

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

درجه: 4.0/5.0

Eric Andre تبدیل به یک نام خانگی برای اغراق آمیز لقب تمام پیشانی و کنترل screeching به نام یک خنده خوب است. در آخرین شوی ویژه "قانونی همه چیز" Andre باقی می ماند درست به این نام تجاری از طنز. Netflix بکشد ویژه منتشر شده در 23 ژوئن, یک قطار باری از جوک ها با باور مضحک punchlines تحویل داده شده توسط Andre به صورت مستقیم.

شناخته شده برای antics خود را در "The Eric Andre Show" Andre است که در میان یک چهار سال وقفه از نمایش به جای انتخاب به کانال خود را دیوانه وار انرژی نسبت به دیگر آثار مانند "قانونی کردن همه چیز است." فصل پنجم نشان می دهد که مجموعه به برتر بعد از این سال.

ابتدا با آندره تغییر ظاهر به عنوان یک پلیس در نیواورلئان و ارائه انواع مواد مخدر متعلقات به رهگذران, "قانونی همه چیز" به نحوی موفق به بالا بردن آندره را بیش از حد بالا skits به بالا جدید. Andre پس از غواصی به بالا-انرژی, درب بازکن, اندازه گیری جمعیت علاقه داروهای مختلف. "شما تا به حال مانند دود بزرگ, باسن و مفاصل و فقط ضربه و حق آن را به صورت کودک?" نمایش داده شد Andre تنظیم تن برای بقیه خاص است.

از سیگار کشیدن ماری جوانا با مادرش به شوخی در مورد گرفتن یک پزشکی کریستال مت کارت آندره ارائه هر بخش با چنین جدیت که به شدت پوچ punchline است که همیشه غیر منتظره با وجود همواره پس از هر راه اندازی.

اما حتی در حالی که محدود به یک مرحله آندره هیچ کمبود فیزیکی شوخی زیر کمربند خود را. "آنچه را در بالا ترین شما تا کنون شده است در من است؟" Andre مومبلس که او صعود در بالای مخاطبان عضو. او همچنین دارای طرفداران تجسم پدر و مادر خود را در طول مقاربت و به ارمغان می آورد یک زن و شوهر مسن که مسخره fornicated در مرحله تکمیل تجسم.

در حالی که آندره را نشان می دهد در نظر گرفته شده است به تمرکز بر روی مواد مخدر تجارب و متعاقب آن خنده دار نتایج بینندگان او را پیدا پریدن از بحث خود زاناکس ناشی از خاموشی در کوچلا به کشت و جوک های جنسی و پس از آن به نحوی فمینیسم. در عین حال تمام موضوعات او pokes در هنوز متصل به قبلی جریان ارگانیک از یک داستان عجیب و غریب به بعد.

آندره همچنین می اندازد در چند سیاسی خطوط راه اندازی حملات در برابر جنگ با مواد مخدر به عنوان یک سیاست نژادپرستانه و خواستار قانونی کردن همه مواد مخدر. او همچنین باعث می شود یک نقطه از انتقاد تم آهنگ از تلویزیون نشان می دهد "پلیس" اعلام "شما نمی توانید با کف دست زدن, رگی, بیش خشونت پلیس فیلم و یک روز آن را." Andre است که قادر به ترکیب سیاست با بی خیال جوک های بدون از دست دادن اشتياق مخاطبان هر چند او نیست به عنوان موفق به عنوان شناخته شده دیگر کمدین در کشیدن آن بدون دردسر است.

بیشتر سردرگم شوخی نشان می دهد را در محل نزدیک به پایان hourlong خاص است. این اولین بار است که آندره آشکار خود متن escapades با سابق مجلس که پسر با عصبانیت messaged Andre برای جلوگیری از ارسال پیامک ، های تلفن خود را بر روی صفحه نمایش برای طرفداران برای دیدن آندره pokes در تماس پسر آندره "یک ضربه تعجب از او گذشته است." قطعه ای خنده دار است اما به نظر می رسد به جای پرتاب در مقایسه با بقیه نمایش محتوای.

بعدی آندره انتقال به طور خودکار پر کردن متن پیام شوخی او انجام شده اعضای مخاطبان مادران است. یک مادر در پاسخ به آندره را مزخرف متون و حتی تماس های او را در FaceTime رفتن همراه با شوخی و آشکار او مجموعه ای از خوراکیهای بر روی صفحه نمایش. اگر کمی احساس اسکریپت به دلیل آن به نظر می رسد بیش از حد خوب درست باشد, Andre هنوز هم آن را می کشد خاموش به roars از خنده.

Andre به پایان می رسد به ویژه با سلب عمدتا برهنه که او معمولا در یک نقطه خود را نشان می دهد نشانگر خود را juvenile اما قابل اعتماد ریشه.

"قانونی کردن همه چیز" خیلی مسخره بینندگان نمی تواند کمک کند اما خنده. آندره را نواختن می گم grunting و gurgling همراه با خنده آرام در برخی از جوک ها باعث می شود به همان اندازه پوچ و تجربه لذت بخش است. او یکی از چند کمدین که شروع می شود در 10 و حفظ همان سطح از انرژی رفتن در سراسر نشان می دهد بدون آن تبدیل شدن قریب به اتفاق قابل پیش بینی و یا خسته کننده است. با "قانونی همه چیز" Andre دوباره ثابت می کند که او یک استاد از پست-جالب طنز و او هیچ جا نمی رود.

تماس با Pooja عدل در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن