صاف منحنی دوباره بگو سانتا باربارا کانتی مقامات

Santa Barbara County مقامات التماس ساکنان به پهن کردن COVID منحنی — به عنوان آنها در ماه های مارس و آوریل به م

توسط NEWSWORLDS در 28 تیر 1399

Santa Barbara County مقامات التماس ساکنان به پهن کردن COVID منحنی — به عنوان آنها در ماه های مارس و آوریل به منظور رسیدن به کسب و کار باز دوباره و مدرسه در جلسه در پاییز. "ما آن را قبل از. ما می توانیم دوباره آن را انجام دهد" گفت: سرپرست گرگ هارت چرا که این شهرستان نیاز به خارج شدن از دولت را نظارت محدودیت — که از آن شده است در 32 روز — قبل از کسب و کار می توانند رزومه کاری خود را در بخش های به تازگی بسته شده است.

بازگشایی مدارس است یک مشکل بزرگتر اگر چه فرماندار گاوین Newsom حل آن برای Santa Barbara County زمانی که او دستور شهرستانهای استان در نظارت بر وضعیت برای نگه داشتن مدارس بسته شده است. الن Barger با County آموزش و پرورش گفت در شهرستان COVID کنفرانس مطبوعاتی عصر روز جمعه بیان کرد که آموزش از راه دور خواهد بود دقیق تر از این تجربه در بهار بود که یک بحران پاسخ. مورد نیاز روزانه حضور و غیاب ارتباطات به طور منظم با دانش آموزان و والدین و تعامل روزانه با معلمان شد و همه بخشی از برنامه ریزی است که رفته در تمام تابستان.

Barger هم تاکید کرد که پدر و مادر که نیاز به کار و یا پیدا کردن مراقبت از کودک و کارفرمایان خود را تنها می تواند با تکیه بر این مدارس برای بازگشایی با خیال راحت اگر کل جامعه آنها را پشتیبانی می کند.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"دکتر رابرت Redfield گفت: ما می تواند این ویروس را تحت کنترل در یک یا دو ماه اگر هر آمریکایی, عینک, ماسک," سرپرست هارت یادآور شد. "زمان در حال حاضر."

سر شهرستان عمومی وزارت بهداشت دکتر ون فراموش-Reynoso گفت که این شهرستان را مورد ميزان 10 برابر بیشتر از دولت قابل قبول نرخ 25 در هر 100 ، 000 نفر است. و این واقعیت است که این شهرستان را مثبت رای — یا نسبت موارد مثبت در میان کسانی که مورد آزمایش قرار — بود 9.6 درصد است که بیش از حد دولت در آستانه 8 درصد شد, چه قرار سانتا باربارا شهرستان در نظارت بر لیست و بسته کسب و کار و سال آینده مدرسه است. در میان کسانی که تعداد آنها روز مجموع: 137 موارد جدید, 394 فعال موارد 81 نفر در بیمارستان و 27 از آنها در بخش مراقبت ويژه. در سمت روشن 89 درصد از جامعه مورد تا به حال به طور کامل بهبود یافتند.

انجام Reynoso تکراری که اپیدمیولوژی تیم داشت که تجمعات بودند یک موضوع مهم در طول مصاحبه. "دوازده درصد گزارش شده بود حضور در یک گردهمایی بزرگ در گذشته 14 روز بدون ماسک," او گفت: "از جمله کار, کافه, فروشگاه های مواد غذایی, ورزشگاه, دریاچه اجتماعات محلی و خارج از منطقه را با دوستان, ساحل, کباب, جشن های تولد و مراسم است."

اجرای اقدامات انجام گرفته بیش از حد او اشاره کرد. از مارس 15, بهداشت عمومی شنیده بود 352 شکایت از, آیا Reynoso گفت: هر کدام یک تماس تلفنی در یک حداقل و یک سایت در اکثر موارد. آنها منجر به چهار سایت متوجه نقض یکی قصد به گمان مجوز و شنوایی. "همه آنها منجر به خوب," او گفت:. دولت الکل و نوشیدنی های کنترل شد و همچنین ساخت بازدیدکننده داشته است که شکایت ساخته شد از کارکنان نه با پوشیدن ماسک یا پوشیدن آنها نادرست کسب و کار نیست, اجرای, فیزیکی, فاصله, و یا خدمت و در داخل خانه.

شهرستان COVID داشبورد بود که همیشه در یک مسیر موازی با دولت انجام-Reynoso گفت که نا امید کننده بود و منجر به مکالمات برای چند هفته با دولت و وزارت بهداشت در تلاش برای دریافت در همگام. بهترین آنها می تواند انجام دهد برای لحظه ای او گفته بود به یاد داشته باشید اختلاف در داشبورد.

همانطور که برای حکم جدید از دولت فدرال است که COVID اطلاعات در حال حاضر گزارش به بهداشت و خدمات انسانی به جای مراکز کنترل بیماری ها, آیا Reynoso شد و در حال حاضر در مورد موجود زمان تاخیر از دولت دریافت که اطلاعات خود را از فدرال. "ما در بیمارستان ها از California Department of Public Health," او گفت:, "و بیمارستان اطلاعات حیاتی برای ما است."

"گزارش تغییر بیشتر به آن بیمارستان را ارسال روزانه خود اطلاعات" دکتر داگلاس متز از شهرستان بهداشت عمومی گفت: مستقل پیش از آن در روز و بیش از حد نگران این تغییر می تواند بر سرعت است که با شهرستان دریافت اطلاعات. برای لحظه ای این شهرستان همچنان ادامه دارد به گزارش وزارت کالیفرنیا از سلامت عمومی است. استیو Popkin, اجرا می شود که لامپوک دره مرکز پزشکی نشان داد که "بزرگترین منبع اطلاعات قابل استفاده است که در سطح شهرستان" تا آنجا که به بیمارستان توانایی برای مبارزه با ویروس.

"میلیون دلار البته نیست مربوط به ورودی است اما مربوط به چه اطلاعات ما در حال رفتن به در عقب پایان. چه داده خواهد شد ما به عنوان یک کشور بینید ؟ " مشاهده لین Fitzgibbons های عفونی-متخصص بیماری های, در کلبه سلامت سخن گفت که در کنفرانس مطبوعاتی امروز. "ما در حال گفت آن خواهد بود بهبود" او اشاره کرد: "و آن را بسیار زودرس به مفروضات در چه اطلاعات ما در پایان دادن به عقب."

دکتر Fitzgibbons تاکید کرد که تا به حال سخنرانان دیگر زمان آن رسیده است که به پهن کردن منحنی دوباره. COVID-19 دنبال شد و بیشتر شبیه به نه مسیرهای پیاده روی و یا فوق العاده ماراتن گفت Fitzgibbons که یک دونده.

او در مقایسه COVID-19 به سرخک که در نتیجه آنتی بادی محافظت فرد از دوم تقلا. اما برخی از مردم شکست را طبیعی آنتی بادی است که مبارزه COVID-19 و دیگران از دست داده بودند ایشان پس از چند ماه. "این مردم را آسیب پذیر دوباره" Fitzgibbons اشاره کرد: "و گله ایمنی ممکن است بسیار دشوار برای رسیدن به.

"عفونت با ما خواهد بود برای یک مدت زمان بسیار طولانی" دکتر Fitzgibbons مشاهده شده است. "ماسک دوستان ما هستند در اینجا."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن