توصیه دوستانه

در مه 29 مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد: "هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود," قرار دادن هر معترضی

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

در مه 29 مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد: "هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود," قرار دادن هر معترضی در معرض خطر و بی ارزش برافروختن تنش است. سپس در ژوئن 1, برای روشن شدن این منطقه برای مغلوب ساختن پیشی جستن عکس op اجرای قانون مستقر دود کپسول محرک دستگاه های مواد منفجره و گلوله های لاستیکی در سیاه و سفید زندگی می کند ماده معترضان مخالف خشونت پلیس در حالی که نصب و راه اندازی در نزدیکی کاخ سفید است. این بود آشکار نقض متمم اول قانون اساسی حقوق.

مغلوب ساختن پیشی جستن و سپس آن را در زمان و حتی بیشتر برچسب معترضان به عنوان "داخلی تروریست ها" — لقبی همچنین با توجه به سازمان و دیگر فعالان مخالف دولت خشونت به طوری که می توان آنها را بی اعتبار و با هدف اجرای قانون است. یکی دیگر آشکار حمله به ما حق اعتراض و آزادی جنبش های سراسر کشور به دنبال عدالت است.

از مینیاپولیس به لس آنجلس آتلانتا به نیویورک در تمام 50 ایالت ما که در عدالت به خیابان ها ریختند و خواهان پایان دادن به خشونت های پلیس و پال خواستار قطع بودجه دولت ، ما در حال ایجاد یک جهان که در نهایت می تواند حرکت به دور از دهه خشونت که گرفته بی شماری از زندگی و پاره خانواده ها از هم جدا. مغلوب ساختن پیشی جستن است و ادامه خواهد داد به استفاده از قدرت ریاست جمهوری به حمله بی اعتبار و هدف هر کسی که مایل به تقاضا بهتر از وضع موجود است. از بین بردن او را از دفتر لازم است برای ایمنی از همه ما است.

از خواستار اعدام بی گناه, سیاه, boys دوبله پارک مرکزی پنج در '80s, به دفاع از قاتل سفید supremacists در شارلوتزویل به استفاده از نژادپرستانه سیاسی پیام برای تقویت و انتخاب مجدد او تهمت است به طور مستمر قرار داده و خانواده های ما در خطر نورد حقوق گروه های به حاشیه رانده شده و آورده آسیب و رنج و تفرقه.

آن زمان برای او به استعفا.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن