فرماندار سفارشات شهرستان سانتا باربارا ورزشگاه کلیساها مراقبت های شخصی, خدمات را تعطیل

ورزشگاه, کلیساها, شخصی, خدمات مراقبت از مو, سالن آرایشگاه, مراکز خرید و ادارات در غیر مهم بخش باید متوقف عملیا

توسط NEWSWORLDS در 23 تیر 1399

ورزشگاه, کلیساها, شخصی, خدمات مراقبت از مو, سالن آرایشگاه, مراکز خرید و ادارات در غیر مهم بخش باید متوقف عملیات بلافاصله در سانتا باربارا شهرستان و 29 سایر استان ها در حال نظارت توسط ایالت کالیفرنیا فرماندار گاوین Newsom اعلام کرد این جمعه در ظهر. دولت به احتمال زیاد برای اضافه کردن دو شهرستان به لیست 30 Newsom گفت: که شامل نزدیکی لس آنجلس ونتورا کرن و مونتری شهرستان.

در پاسخ به تعداد رو به رشد COVID موارد و بستری شدن در بیمارستان در سراسر کالیفرنیا Newsom همچنین دستور داد که داخل عملیات باید در سطح ایالت برای تعدادی از صنایع: میله های زندان باید تعطیل و داخلی عملیات باید در رستوران ها از wineries سینما, خانواده, سرگرمی, مراکز, باغ وحش, موزه ها و cardrooms. این تاثیر می گذارد تمام استان ها در دولت Newsom تاکید کرد, و او آنها را تشویق به حرکت به عملیات به عنوان آنجا که ممکن است.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


افزایش بستری شدن اعداد در مناطق روستایی شهرستانهای استان مانند Placer, کره, و, دریاچه منجر شد فشار در بخش مراقبت های واحد Newsom نشان داد که در کالیفرنیا بود و در 39 درصد افزایش در سراسر دو هفته. به همین ترتیب بستری شدن در بیمارستان به طور متوسط 50 درصد افزایش در طول هفته گذشته. قبلی افزایش می دهد در ترکیب با یک اجتنابناپذیری افزایش تست مثبت رای بیش از سه هفته از 6.1 به 7.4 به 7.7 درصد بود و منجر به شرایط است که نیاز به یک تقلیل ممکن است راه های انتقال, او گفت:.

Newsom روشن است که فعالیت در فضای باز — آیا ناهار خوری و یا ورزش — به ترتيب امن تر است. گردش هوا بهتر بود او گفت: بر اساس تماس با ردیابی نتایج نه تنها در آمریکا بلکه در سطح بین المللی. وی همچنین با اشاره به دیگر کشورهایی که مورد نیاز پوشش صورت به عنوان "خیلی بهتر از کشور ما" از نظر گسترش COVID-19.

فرماندار همچنین preempted مشاهدات است که در کالیفرنیا مرگ و میر حذف شد — از 72 روز شنبه 23 روز یکشنبه. "آیا نمی شود فریب خورده" Newsom گفت. "یک هفته پیش به من گفت: آن شش سپس چند روز بعد بیش از 100 نفر جان خود را از دست.

"ویروس است و نه دور از هر زمان به زودی" Newsom گفت: "تا زمانی که یک واکسن یا درمان موثر."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن