هیئت منصفه انتقاد سانتا باربارا در بی خانمانی و مسکن

با وجود سانتا باربارا شهرت به عنوان یک beachy بالا-کلاس مقصد توریستی دو هیئت منصفه گزارش های منتشر شده در هفته

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

با وجود سانتا باربارا شهرت به عنوان یک beachy بالا-کلاس مقصد توریستی دو هیئت منصفه گزارش های منتشر شده در هفته گذشته تماس های خارج شهر و شهرستان برای غفلت ساکنان خود را دارد — بی خانمانی و مقرون به صرفه مسکن کمبود طاعون منظره جامعه است.

قیمت متوسط یک خانه در شهر سانتا باربارا $1.17 میلیون هر چند بیش از 60 درصد از ساکنان سانتا باربارا در حال مستاجرها و شهرستان به عنوان یک کل است که رتبه سوم را در میان تمام 58 California counties برای داشتن شدید ترین بار هزینه برای اجاره. میزان فرصت های شغلی برای اجاره در شهر اگر یکی می توانید استطاعت آن است که به هیچ باریک است. با وجود این عدم اجاره مسکن شهر رفت و بیش از 40 سال بدون ایجاد هر گونه جدید اجاره تا سال 2013.

"شورای شهر نیاز به یک تغییر در چشم انداز" مسکن گزارش در مورد شورا "سکوت" در کم هزینه مسکن تحولات که شکست خورده اند و این شهر کمبود مسکن مقرون به صرفه. "آن سپری کرده است در سال های اخیر حفاظت از منافع برخی از ساکنان و غفلت از تنوع افرادی که در این شهر جشن می گیرد."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در گزارش جداگانه به بی خانمانی, مشکلات کارگران و خانواده به دنبال پایدار و مقرون به صرفه مسکن در سانتا باربارا در هم تنیده با کسانی که زندگی می کنند در سانتا باربارا در خیابان — 76 درصد از آنها ساکنان سانتا باربارا شهرستان در زمان آنها بی خانمان شد ساخت این شهر و شهرستان را کمبود مسکن مقرون به صرفه انگیزه خود را بی خانمانی بحران است.

با توجه به جدید ترین ژانویه 2020 سانتا باربارا کانتی نقطه-در-زمان تعداد 1,223 افراد بی خانمان شمارش شدند از جمله 674 مردم زندگی در پناهگاه های اضطراری و یا انتقالی مسکن. بسیاری تصور کلیشه ای فرد مبتلا به عدم درمان بیماری های روانی و یا اعتیاد به عنوان متوسط فرد بی خانمان اما در واقع آنها را تا 32 درصد از شهرستان کل جمعیت بی خانمان.

بسیاری از کسانی که زندگی در خیابان و یا در پناهگاه که در 32 درصد مشغول به کار بودند ساکنان که از دست رفته یک چک و یا متحمل هزینه های غیر منتظره و یا اجاره را افزایش می دهد آنها نمی تواند استطاعت — نزدیک به نیمی از کسانی که در نظر سنجی گفت: آن را اولین بار خود را تجربه بی خانمانی. یازده درصد از کسانی که در شهرستان ها خیابان جانبازان هستند و 40 درصد از تمام 1,897 افراد زن هستند. این شهرستان همچنین دارای یکی از بالاترین نرخ از کودکان بی خانمان در دولت است. از همه کودکان در سن مدرسه در سراسر شهرستان, یک در هشت نفر بی خانمان در نظر گرفته شده است به عنوان تعریف شده توسط Kidsdata.org.

این گزارش با پشتیبانی از مسکن برای اولین بار یک برنامه ملی تصویب شده توسط دولت است که با هدف به خانه آسیب پذیر ترین افراد بی خانمان اول و حذف هر گونه موانع به پناهگاه مانند هوشیاری نیاز است. اما در یک شهرستان که در آن ساخت مسکن به اندازه کافی برای دمای کاری خانواده ها شبیه به مبارزه با یک نبرد دشوار ساخت مسکن برای افرادی که بی خانمان به نظر می رسد غیر ممکن است.

این گزارش به مخالفت های شدید جامعه نگه می دارد در برابر بی خانمان مسکن و معماری تغییر در محله ها با وجود نیاز فوری به انواع بیشتری از مسکن. آن را اشاره به دو پیشنهاد مسکن مقرون به صرفه برای پروژه های مرکز شهر: کوچک خانه پروژه که قبلا بی خانمان بود که nixed پس از جامعه اپوزیسیون و نیروی کار مسکن سایت است که در حال شلیک با همسایگان.

"بدون پشتوانه شهرستان رهبران مسکن مقرون به صرفه است به شدت مقاومت" مسکن گزارش در مورد شهر عدم تغییر و جهت باد در اطراف مسکن مقرون به صرفه. هیئت منصفه گزارش بی خانمانی با اشاره به شهر و شهرستان رهبران به آموزش و تاثیر آن در مکان های بیش از حد.

"رهبری قوی از دولت های محلی می تواند یک راه طولانی به سوی کاهش انگ بی خانمانی" این گزارش می گوید. "پیام مثبت بر یک پایه منسجم از رهبران محلی و هدفمند محله جلسات که با ارائه اطلاعات و درخواست های ورودی خاص در طرح های توسعه می تواند زمینه."

مسکن گزارش نشان می دهد که شورای شهر باید:

  • توسعه و پیاده سازی یک طرح برای ایجاد کم درآمد و با درآمد متوسط واحد مسکونی
  • به دست آوردن یا ایجاد مستمر و قابل اعتماد منابع مالی به منظور تسهیل در توسعه کم درآمد و با درآمد متوسط واحد مسکونی
  • شناسایی و به دست آوردن دولتی, خواص خواهد بود که مناسب برای کم درآمد و با درآمد متوسط واحد مسکونی
  • نیاز به inclusionary یا کم درآمد و با درآمد متوسط واحد مسکونی زمانی که تصویب پروژه های مسکن با 10 واحد یا بیشتر
  • درخواست گروه توسعه ارتباطات به تجدید نظر منطقه بندی فرمان اجازه می دهد تا برای مقرون به صرفه جایگزین انواع ساختمان مانند مدولار, مسکن, خانه های کوچک و 3-D-چاپ مسکن و
  • اجرای طرح به هزینه های پایین تر برای توسعه inclusionary یا کم و یا با درآمد متوسط واحد مسکونی از طریق استفاده از یارانه هزینه های پایین تر و یا انگیزه.

این بی خانمانی گزارش نشان می دهد که:

  • هیئت شهرستان از سرپرستان مستقیم بخش جامعه, بخش خدمات به انتشار یک گزارش سالانه از بی خانمان های مربوط به هزینه ها و نتایج
  • هر یک از هشت شوراهای شهر در شهرستان به انتشار یک گزارش سالانه از آن بی خانمان های مربوط به هزینه ها و نتایج
  • تمام شوراهای شهر و شهرستان با هیئت ناظران تدبیر مکانیسم برای ارائه راه برای ساخت دائمی حمایتی مسکن به صورت منطقه آسیب پذیر ترین جمعیت بی خانمان و شناسایی مکانیزم های مالی, از جمله, اما نه محدود به مسائل مربوط به اوراق قرضه اختصاص داده شده مالیات های تعیین شده بودجه مورد خط و قوی بشردوستانه مشارکت مسکن برای بی خانمان ها
  • تمام شوراهای شهر و هیئت ناظران تعیین و تسهیل ساخت مسکن برای افرادی که بی خانمان ها در سایت های خود در حوزه های قضایی,
  • تمام شوراهای شهر و هیئت ناظران فعال در اطلاع رسانی عمومی از نیازهای افراد بی خانمان برای مسکن و خدمات و چگونه می توان آن را مناسب مناسب به محله با برگزاری مرجع تخصصی و انجام تورهای از امکانات موجود برای آموزش ساکنان آن محله هستند پیشنهاد برای توسعه پروژه برای بی خانمان ها
  • تمام شوراهای شهر و هیئت ناظران انجام مطالعات امکان سنجی و توسعه برنامه ای برای استفاده از جایگزین انواع مقرون به صرفه اشکال مسکن مانند عملکرد بالا تنش سازه های پارچه ای کوچک خانه های مدولار مسکن
  • هیئت ناظران ارائه رفتاری سلامتی بخش اضافی مستمر بودجه برای اطمینان مورد نیاز کارکنان-به-مشتری نسبت در شهرستان حمایت-تسهیلات مسکن و
  • تمام شوراهای شهر و هیئت ناظران تماس با عمده بهداشت و درمان و بیمه در حوزه های قضایی خود را و آنها را تشویق به دنبال مشارکت برای حمایت از ساخت و ساز مسکن برای شهرستان مزمن بی خانمان.

هیئت ناظران و شهرستان را هشت شهرستانها باید 90 روز برای پاسخ به پیشنهادات در مسکن و بی خانمانی گزارش — منتشر شده در ژوئن 24 و 25 بود.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن