کتاب هنک کوزه گر

با چنین وضوح و مثبت در عرضه کوتاه، این حجم جدید اختصاص داده شده به نقاشی از هنک پارچ می آید به عنوان یک مرهم

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399

با چنین وضوح و مثبت در عرضه کوتاه، این حجم جدید اختصاص داده شده به نقاشی از هنک پارچ می آید به عنوان یک مرهم بسیار قدردانی به روح. صفحه بندی از طریق 254 صفحه غنی رنگارنگ خود را اجازه می دهد تا یکی به درک محدوده و شدت خروجی پیچ بیش از یک حرفه ای است که بدون استراحت از ثبت نام خود را در کالج UCSB از مطالعات خلاق در سال 1967 به حال کشیده. اگر چه او احتمالا بیشتر برای آوردن تصاویر از گشت و گذار به کانن هنر زیبا شناخته شده است، این گذشته نگر نشان می دهد که چگونه کار خود را در طول پنج دهه مختلف بوده است، و چگونه عمیقا ریشه آن را در مزایای منحصر به فرد ارائه شده توسط منطقه ما است.

کتاب هنک کوزه گر

نویسندگان متعدد، از جمله سازمان دهنده پروژه جرمی Tessmer و تاریخ دان هنر جنیفر ثمت، به کمک نوشته های متفکرانه، و chronology مفید از جذاب، سانتا باربارا-محور زندگی وجود دارد. و لذت بخش ترین به عنوان مکمل صفحات پر رنگ خیره کننده، سخنان یکه و تهی دست نقاش است. چه او بازگو زمان که افتتاح نمایشگاه از نقاشی گاو از نقطه مفهوم به دلیل شورش رادنی کینگ لغو شد، و یا توضیح چگونه به منظور به پایان برساند "زنی نگه داشتن آسمان" او مجبور به تفریق یک والیبال از ترکیب، این interludes deft همواره انتقال شخصیت گرم و زنده هنرمند است.

در طول زندگی حرفه ای خود، پرتابگر ایده آل از یادگیری در طول عمر مدل سازی شده است. روابط بی شمار با دانشمندان و صنعتگران، کشاورزان و طبیعت گرایان، بسیاری از آنها همکاران در UCSB، همه هنرمند را به استفاده از نقاشی به عنوان وسیله نقلیه که از طریق آن به درک جهان است. چه او در سدگویک حفظ آموزش نقاشی در کنار دیرینه شناس و یا بررسی آجرهای ماسه سنگی رستوران آرنولدی با یک میسون، کنجکاوی پیچند در مورد تاریخ و اکولوژی زندگی روزمره کار خود را با درخشش از هوش است که مطابقت پالت پر جنب و جوش او را به هم می دهد. نقاشی مانند گشت و گذار محبوبش، به پِرِچ راهی می دهد تا زندگی را به هم باز پس دهد، تا لحظه ای شکاف در آگاهی که انسان ها را از طبیعت تقسیم می کند، شفا بخشد.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت برای مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را از آنچه اتفاق می افتد در سراسر جامعه سانتا باربارا. اکنون راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب