مفید, راهنمایی های سفر خود را به لندن تجربه بیشتر سرگرم کننده

تعجب کنید که چگونه شما می توانید بیشتر از سفر بعدی خود را به لندن ؟ اجازه به اشتراک گذاشتن با شما برخی از راهن

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

تعجب کنید که چگونه شما می توانید بیشتر از سفر بعدی خود را به لندن ؟ اجازه به اشتراک گذاشتن با شما برخی از راهنمایی و ترفندها گرفتم از ترم خارج از کشور سال اول از طریق UC برکلی لبه جهانی برنامه!

سفر

لندن boatload از جاذبه های گردشگری است که می تواند سخت به له کردن به یک یا دو هفته! به سفر در اطراف شهرستان آسان تر من توصیه به خرید یک کارت سپردار. صدف کارت اساسا الکترونیکی کارت های هوشمند است که شما می توانید در پیشبرد و یا زمانی که شما می رسند که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تمام حمل و نقل عمومی در لندن است. (و این شامل هر دو لوله لندن و کسانی که بزرگ قرمز دو طبقه اتوبوس شما در فیلم می بینید!) خرید صدف کارت اقامت خود را به پایان خواهد رسید که فوق العاده ارزان تر از خرید تک سوار بلیط.

نرم افزار نکته: اگر شما یک خود به خودی ماجراجو که نمی خواهم به طرح من سهم من روش کاوش. اول من می خواهم به پرش بر روی لوله (در هر جهت). من می خواهم انتخاب کنید سپس شماره یک از طریق 10 و دریافت کردن در متوقف می شود که بسیاری پس از. پس از آن من می خواهم دوست من تلنگر یک سکه که انتخاب جهت است که ما باید برای رفتن در بعد از خاموش شدن لوله (سر برای درست دم به سمت چپ). ما می خواهم سرگردان به نزدیک ترین رستوران برای یک وعده غذایی قبل از کشف تصادفی خیابان که در آن ما می خواهم تا پایان یافتن جالبترین ساختمان ها و موزه ها و پارک ها و محله ها. قدم زدن در اطراف و گرفتن از دست داد در حالی بود که چگونه ما می خواهم همیشه پیدا کردن سنگهای پنهان است. و ... نگران نباشید نقشه های گوگل وجود دارد خواهد بود به شما را به نزدیکترین ایستگاه لوله هنگامی که شما آماده به سر به عقب.

قهوه

لندن برخی از قهوه معروف زنجیره ای شناخته شده برای خود را دوستانه کارکنان باگت خوشمزه و کامل فنجان قهوه است. از Pret به Caffe Nero این زنجیر هرگز نا امید. اما من به شدت توصیه می کنند هرگز رفتن به کافی شاپ همان دو بار. وجود دارد صدها نفر از مستقل کافه را انتخاب کنید در لندن وجود دارد مطلقا هیچ نیاز به تکرار همان محل! خارج از منطقه راحتی خود و چک کردن زمین کنترل فدراسیون قهوه و بسیاری از بیشتر!

تئاتر

بسیاری از مردم برای جلوگیری از رفتن به تئاتر زیرا آنها به طور خودکار حکومت آن را به عنوان بیش از حد گران است. اما اگر شما خرید بلیط مراتب در پیشبرد آنها لازم نیست که هزینه! من قادر به دیدن بالا عملکرد در طول زمان در لندن به کمتر از 20 یورو به سادگی با خرید بلیط از یک ماه جلوتر از زمان.

همچنین اگر شما به دنبال به ادویه تا خود را در تئاتر ماجراجویی شما باید 100% رزرو بلیط شکسپیر گلوب. به عنوان ارزان به عنوان 6 یورو برای بلیط ایستاده, این تجربه کاملا به ارزش آن. آن را باز و مسقف تئاتر و وقتی که من رفتم این بود باران! با اینحال, آن بازی را هرگز فراموش نخواهم کرد!

فرار از ترافیک

لندن را می توان کاملا مشغول به خصوص در طول فصل تعطیلات که بیشتر گردشگران برنامه ریزی برای بازدید. از آن آسان است برای تبدیل شدن به ضعف و از آنجا که این, من به برخی از نکات را برای شما! من همیشه فرار به هاید پارک واقع در مرکز لندن و تلاش برای کشف به عنوان بسیاری از 350 هکتار به عنوان من می توانم. به عنوان یک فعالیت آرامش بخش من می خواهم پیشنهاد اجاره قایق قایقرانی برای یک ساعت به خیس خوردن در طبیعت اطراف شما و گرفتن یک استراحت از لندن خیابان های شلوغ.

آیا کسی می گویند ؟

بسیاری از لندن موزه ها به طور کامل رایگان! از تیت و موزه ها و نمایشگاه های انگلیسی و هنر معاصر به موزه تاریخ طبیعی نگه داشتن نمونه های جمع آوری شده توسط چارلز داروین اگر شما فکر موزه ها بودند خسته کننده فکر می کنم دوباره! به موزه بریتانیا, من حتی نمی تواند شروع به توضیح بسیار جذاب آن است. با بیش از 100 ، 000 اشیاء شما می توانید به معنای واقعی کلمه صرف تمام روز در اینجا و به طور مداوم را شگفت زده.

آب و هوا

آخرین و شاید مهم ترین نکته می توان به بسته برای تمام شرایط آب و هوایی. در روز خود را با کیف حمل عینک آفتابی و نور شکن (با هود) در تمام زمانها. آب و هوا کاملا غیر قابل پیش بینی است, بنابراین بهتر است برای آماده هر شرایطی!

از نوازندگان خیابانی در کاونت گاردن به قدم زدن آجر خط به مصرف رایگان تورهای پیاده روی به دوچرخه سواری در اطراف شهر و خیلی بیشتر لندن زیادی برای دیدن است که شما می خواهم نیاز به اختصاص تمام عمر به سرمایه گذاری در هر گوشه ای از شهر را ارائه کرده است. لندن مورد علاقه من است شهر در کل جهان و من نمی توانم صبر کنید برای شما به دیدار یک روز!

تماس با ناتالیا Brusco در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن