در اینجا چگونه گرگ دولت اهداف و نژاد پرستی و عدالت و اختلاف در بهبهان. (نظر)

نظرمایکل Newsome منشی, PA فرماندار از ادارهمنتشر شده 1:34 PM EDT Jul 10, 2020میان شورش علیه خشونت پلیس و نژادپ

توسط NEWSWORLDS در 23 تیر 1399

نظر

میان شورش علیه خشونت پلیس و نژادپرستی و ادامه coronavirus گیر من میز شام را تبدیل به یک عالم صغیر از نسل مبارزه بازی که در بسیاری از سیاه و سفید خانواده در سراسر کشور است.

هنگامی که این ویروس شروع به گسترش خانواده من آمد و با هم به سر خم کردن در یک خانه. آن بوده است بهترین زمان برای من و همسرم با بهره گیری از وعده های غذایی ما با دو پسر سه دختر و دو نوه و زمان ما هرگز تصور ما را با آنها را دوباره. اما از نسل دیدگاه آن است که در بدترین زمان به دلیل حوادث اخیر در این کشور با این بیماری همه گیر خود در حال حاضر را تحت الشعاع قرار کشتار وحشیانه جورج فلوید.

مایکل Newsome: از رشد ضعیف در تفکیک جنوبی او افزایش یافت ،

برای همسر من و من, واقعیت های سفید برتری با ما بوده است تمام زندگی ما است. و ما شاهد تظاهرات قبل از. شدیم تا با هم در وطن ما از همپتون ویرجینیا و ما به خاطر سیاه دانشجویان در تلاش برای پایان دادن به تبعیض نژادی در یک رستوران محلی. دانشجو پس از دانش آموز بود گرد توسط پلیس به عنوان آنها رفت و به محلی فروشگاه های مواد مخدر را "برای سفید پوستان تنها" شیرین چشمه ضد. آنها می خواهم یک صندلی در بازداشت به دنبال آن مجموعه ای از دانش آموزانی که می خواهم یک صندلی در بازداشت تکرار دوباره و دوباره برای آنچه به نظر می رسد ساعت. به عنوان نوجوانان در دهه 60 ما شاهد شورش های نژادی و خشونت lynchings و پلیس با حمله به معترضان با سگ و شیلنگ آب. در روز آنها به ارمغان آورد و تمام اعضای خانواده با سبد پیک نیک و تنقلات زمانی که آنها به کشته شدن افراد سیاه و سفید – سفید برتری در بدترین حالت آن دولت است. اما این بار متفاوت است. در آن زمان معترضان بودند ، امروز, وجود دارد, چند قومی جمعیت همه خشم و عمدتا صلح آمیز است.

فرزندان من هستند و تحصیل کرده به خوبی سفر به خوبی بخوانید و واقعا هوشمند است. و واقعا عصبانی است. همه آنها کاملا منفی از نظر پلیس در امریکا حتی من مادر در قانون است که می آید از یک خانواده با سابقه طولانی در اجرای قانون است. به عنوان یک مقام دولت من تعامل با پلیس در سطح حرفه ای با حضور در آکادمی پلیس فارغ التحصیلی و باید شخصا با پلیس رهبری به بحث در مورد مسائل از اهمیت به من موقعیت کارکنان دولت و آفریقایی-آمریکایی مسائل. این رابطه تشکیل شده بیشتر روش اندازه گیری شده به آنچه که می تواند و یا باید با پلیس و درک من از آنچه واقعا از لحاظ سیاسی ممکن است.

اما خانواده من باعث می شود یک استدلال قانع کننده. صبر است و دیگر یک فضیلت برای مردمی است. "آفریقایی-آمریکایی ها شده اند و بیمار برای قرن ها و آنچه را که بدست ما ؟" آنها بپرسید. "بیشتر لحظات تنگی نفس? خفه کننده زیر زانو از یک افسر پلیس آویزان از مجازات طناب و یا از نارسایی تنفسی در آورده با یک ویروس است که به طور نامتناسبی می کشد سیاه و سفید مردم؟"

دولت باید نقش اساسی در امروز مبارزه با سفید برتری. در حالی که در جوانی رهبران جنبش نگاه به دولت فدرال و جارو قوانین فدرال برای رسیدگی به نژاد پرستی ما با ادعا در روز به روز زندگی مدنی, حقوق قانون, قانون حق رای ، معترضان و سازمان در جریان جنبش باید عاقلانه تبدیل توجه خود را به مسائل محلی: رهبران, بودجه, احکام و سیاست های است که می تواند به طور مستقیم و به سرعت تحت تاثیر توده مردم عمل است. که شامل دولت های ایالتی.

گرگ دولت در پاسخ به نژادپرستی

این است که یک لحظه فرصت برای ایالات پنسیلوانیا به حق آن را دریافت و ایجاد تغییر پایدار به سمت ساختمان فقط و عادلانه آینده. بنابراین در اینجا چیزی است که ما در حال انجام در گرگ دولت: اولین و مهمترین, ما در حال صحبت کردن به محلی و رهبران ملی که در خط مقدم انجام کار ضد نژادپرستی عدالت کیفری اصلاحات اصلاحات در آموزش و پرورش و اصلاحات مسکن. این مردم پنسیلوانیا می تواند و باید با کار برای توسعه شواهد و تجربه مبتنی بر سیاست های پیشنهادی برای مبارزه با این مشکلات که منجر به شورش در سراسر کشور. کشورهای دیگر باید همان را انجام دهید.

فراتر از آن است که ما در حال کار به سمت پایدار تغییر سیاست. ما نیاز به تغییر درک ما از آنچه ایمنی عمومی است. از آن زمان به اعتراف است که پلیس بوده و یک شکست برای مردم سیاه و بلافاصله اقدام به علف هرز از قایل به برتری Klansmen و متعصبی از نیروهای پلیس. افسران که باقی می ماند باید دوباره روت و ما باید برای اختصاص بودجه به سمت جامعه مبتنی بر برنامه است که کاهش نیاز برای اجرای قانون در وهله اول.

جدا از این موضوع از پلیس گرگ دولت در حال کار به آن را آسان تر برای رای دادن به اطمینان بیشتر سیاه آرا در حال سرکوب شده است. که به معنی جهانی پستی-پرداخت رأی-با-ایمیل ترویج روز انتخابات به عنوان یک دولت تعطیلات و ثبت نام رای دهندگان به صورت خودکار.

ما نیز باید نگاه به سمت تساوی بودجه مدارس سراسر کد پستی مختلف و ایجاد یک دولت در سطح برنامه درسی بررسی هیئت مدیره به اطمینان حاصل شود که آموزش و پرورش است که ریشه در تاریخ واقعی آمریکا به جای سفید supremacist mythmaking.

ما نیز نسبت به از بین بردن نژاد و جنسیتی پرداخت نابرابری در درون دولت توسعه سیاست ها در حمایت از مسکن و عدالت زیست محیطی ،

به معترضان و سازمان در خط مقدم می گویم — مبارزه نگه دارید. دولت شما را بشنود و ما آماده هستیم برای مقابله با اثرات سفید برتری نژادپرستی نظاممند و سفید امتیاز در همکاری با نسل بعدی جامعه سیاه و سفید.

مایکل Newsome است وزیر امور دفتر دولت در پنسیلوانیا که در آن او نظارت, منابع انسانی, فناوری اطلاعات, تداوم دولت و سوابق مدیریت برای حدود 80,000 کارکنان تحت فرماندار حوزه قضایی است. او به تازگی مجموعه ای جدید متمرکز از فرصت های برابر شغلی برای مقابله با نژادی و آزار و اذیت جنسی و تلافی شکایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب