سازمان مسکن موانع بسیاری در مرکز شهر سانتا باربارا

به غارت Fredericks اعتباری برای برخی از جدی هوشمندانه scrounging. Fredericks است مدیر اجرایی سازمان مسکن برای

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

به غارت Fredericks اعتباری برای برخی از جدی هوشمندانه scrounging. Fredericks است مدیر اجرایی سازمان مسکن برای شهر سانتا باربارا و این جمعه او 2 میلیون دلار وام تایید شده توسط سانتا باربارا شورای شهر است که قادر خواهد ساخت مسکن قدرت خرید زیادی خالی در 116 شرق کوتا خیابان و در ساخت آن چهار داستان پیچیده ای است که ارائه خواهد شد مسکن برای 29 نفر بی خانمان.

وام از تالار شهر را پوشش بسیاری از $2.6 میلیون قیمت خرید برای زمین. چه چیزی باعث Fredericks و هموطنان خود در سازمان مسکن پس هوش بسیار است وام خود را, اما راه آنها یافت می شود و snagged ملک در وهله اول.

خصوصی توسعه دهنده در حال حاضر امن ترین, اما نه همه از این شهر مجوز لازم را برای ساخت 15 بازار-نرخ آپارتمان دو خوابه در دو لات — واقع توسط ورا کروز پارک و در سراسر خیابان را از کوتا خیابان پارکینگ که در آن شنبه بازار کشاورزان صورت می گیرد. حلق آویز توسعه تا سوالات بودند از دسترسی برای مستاجران جدید به داخل و خارج از یک کوچه در کنار ورا کروز پارک از کوتا به هیلی خیابان. این مسئله هرگز اتو کنید. خصوصی توسعه دهندگان به عنوان نزدیک به عنوان آنها به پایان خط انداخت تا دست خود را در غضب.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


Fredericks شده در پرسه زدن برای چنین سناریویی. خصوصی توسعه دهندگان تا به حال خود را امن توسعه حقوق را از طریق شهرستان را بسیار مورد بحث AUD مسکن تراکم برنامه ای است که طراحی شده برای افزایش تولید مسکن اجاره دادن به توسعه دهندگان از جمله مشوق های افزایش تراکم ساختمان و کاهش پارکینگ مورد نیاز است. که برنامه راه اندازی شده در سال 2013 آغاز شده است بسیار داغ است اما پس از سرد کردن به طور قابل توجهی. در این مورد آن بود که این شهر نوار قرمز که ناشی از به تاخیر انداختن. درد نکنه که معمار طراحی شده که پیشنهاد چهار داستان توسعه برای توسعه دهندگان خصوصی نیز مشغول به کار برای سازمان مسکن.

حتی بهتر از فردریک دیدگاه — مسکن اقتدار نیست فقط خرید و خام خاک; آن را مجموعه ای از طرح ساختمان که در حال حاضر شده است مجاز توسط تمام شهر را بررسی طراحی تابلوهای. Fredericks گفت: در خارج از ساختمان باقی می ماند دقیقا به عنوان پیشنهاد شده اما داخل خواهد بود و مجدد به جای 29 studios خواهد شد که اجاره به افراد بی خانمان شدن این خیابان به عنوان مخالف به 15 دو خوابه آپارتمان. واحد های اضافی خواهد بود ساخته شده برای یک مدیر سایت. علاوه بر این برخی از طبقه همکف قطعه مربع که در غیر این صورت بوده است را کنار بگذارند برای فضای خرده فروشی در حال حاضر میله میله برای برنامه ها و خدمات مشاوره است که کمک به مستاجران اقامت در مسکن دائمی.

تا آنجا که به پارکینگ موضوع را که آویزان پروژه های است که نمی تواند چنین مسئله ای برای مستاجران کم درآمد اشغال 29 جدید اجاره واحد است. مانند دیگر سازمان مسکن پروژه های ارائه مسکن موقت به بی خانمان ها, مستاجران زندگی در این یکی اجازه داده نخواهد شد به ماشین. ترین — با توجه به درآمد خود را — نمی خواهد بود قادر به پرداخت هزینه آنها. توسعه خواهد, اما, ارائه 16 فضاهای کارکنان و بازدید کنندگان و افراد به ارائه خدمات حمایتی.

عکس: پل Wellman (فایل)راب Fredericks از شهر سانتا باربارا سازمان مسکن.

شهر وام خواهد آمد با چند رشته متصل است. زمین خواهد بود encumbered با 90 سال محدودیت نیاز است که توسعه در خدمت کم و بسیار کم-درآمد افراد مهم نیست که باد تا داشتن آن در طول سال. این وجوه پرداخت می شود بیش از 30 سال با 3 درصد بهره اما پرداخت مورد نیاز هستند تنها زمانی که جریان درآمد تولید شده توسط این پروژه اجازه می دهد تا. مستاجران وجود خواهد پرداخت حمل و نقل خود را با استفاده از فدرال بخش 8 کوپن مسکن.

اگر چه چند موانع نظارتی باقی می ماند پاک می شود هنوز Fredericks گفت: آنها نسبتا جزئی و می تواند از طریق یک هیات شنیدن افسر به عنوان یکی از شهرستان را بررسی طراحی تابلوهای. پروژه های غذا به این مشتریان — بی خانمان و بی خانمان می تواند ملاقات با مخالفت شدید از اطراف و همسایه. در این مثال وجود دارد این است که هیچ توسعه مسکونی در این نزدیکی هست. و کوتا خیابان پارکینگ — سمت راست در سراسر خیابان — در حال حاضر میله میله برای تبدیل شدن به سایت برای شهر پیشنهاد جدید اداره پلیس.

شورای شهر رای آمدند و فقط دو روز قبل از سانتا باربارا کانتی هیئت منصفه منتشر شده گزارش اصلی برجسته نیاز رو به رشد برای مسکن برای بی خانمان ها. با توجه به این گزارش تعداد افراد بی خانمان شمارش در اوایل سال جاری در یک countywide سرشماری افزایش 5 درصد از تعداد شمارش سال گذشته است. جدید رسمی تعداد 1,897. از کسانی که 1,223 نمی ساکن در هر یک از شهرستان تعداد انگشت شماری از پناهگاه بی خانمان; 629 گزارش زنده در وسایل نقلیه خود را. این 30 واحد ساخته شده در سبک مدرن به دنبال شیشه ای جعبه را به یک دندانه کوچک در مشکل.

در یک ورید مشابه اقتدار مسکن است که هنوز هم هش کردن جزئیات جدید از طرح های مسکن میله میله برای پارکینگ در تقاطع کستیللو و Carrillo خیابان. کسانی که اطلاعات باید به صورت رسمی منتشر شد مدتی این هفته آینده. Fredericks گفت: تعداد دقیق واحدهای به پیشنهاد وجود دارد و هنوز حل و فصل شود پس از اما احتمالا در محدوده بین 49 و 71. آنها خواهد بود ترکیبی از استودیو های یک خوابه و دو خوابه اجاره. هدفمند خواهد بود مستاجران با درآمد بین $66,000 یک سال و $84,000 — ضرب المثلی "وسط گم شده." این مستاجر هستند که بیش از حد را به واجد شرایط برای مسکن مقرون به صرفه یارانه ها اما نه به اندازه کافی قادر به پرداخت هزینه سانتا باربارا بالا در بازار اجاره.

دو سال پیش این سازمان مسکن برای اولین بار پیشنهاد توسعه این زیادی — فراهم می کند که نسبتا کم هزینه پارکینگ پرداخت برای کارکنان مرکز شهر. آن را پیش بینی ساختمان 44 "خانه های کوچک" که با ارائه مسکن موقت برای کسانی که به پیاده شدن از خیابان. پروژه خود گالوانیزه محله نگرانی اما کوتاه زمانی مجاز برای اظهار نظر عمومی — فقط چند روز ملتهب منفی واکنش. (Councilmembers داده شد فوق العاده زمان کوتاه برای تایید درخواست کمک مالی که بودجه این پروژه است.) در نهایت سازمان مسکن و شورای تصمیم گرفتند به جلو و پلاگین در است که پیشنهاد و پیشنهاد کاری برای درآمد متوسط کار مستاجران به جای.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب