چگونه ما می توانیم بهبود پست ما-همه گیر جهانی اقتصاد با تمرکز بر ملاحظات زیست محیطی

بازارهای جهانی سهام را کاهش و سود پس از وقوع COVID-19 در اوایل سال 2020 است. میانگین صنعتی داو جونز کاهش یافت

توسط NEWSWORLDS در 24 تیر 1399

بازارهای جهانی سهام را کاهش و سود پس از وقوع COVID-19 در اوایل سال 2020 است. میانگین صنعتی داو جونز کاهش یافت و به پایین ترین نقطه -35 درصد در آوریل و اقتصادی پیامدهای شدید هستند. در ایالات متحده بیش از 1 در 4 کارگران شغل خود را از دست پس از coronavirus تعطیل اندازه اقتصاد در ماه مارس است.

اگر چه تعداد کشنده COVID-19 موارد کاهش یافته است این بیماری را گسترش باقی مانده است بسیار نگران کننده است. هنگامی که موج دوم اتفاق می افتد ؟ ما در حال حاضر به آن صورت است ؟ چه خواهد شد آن تاثیر خواهد بود ؟ به این دلیل جهانی, تردید, جدید نظم طبیعی مورد نیاز است به طوری که گسترش این بیماری را متوقف می کند ما آماده خواهد شد برای کمک به اقتصاد به حالت عادی بازگشت. پاسخ? ساختمان های جهانی زیست محیطی و اقتصادی زیرساخت ها است.

وجود حداقل دو حالات بالقوه برای بهبود اقتصاد پس از COVID-19. سناریوی اول: تولید ناخالص داخلی و تقاضا برای محصولات خواهد بود تحت فشار قرار دادند برای اینکه اقتصاد رشد سریع تر. با تحریک مصرف و سرمایه گذاری و مخارج دولت و صادرات کالا این است که یک امکان واقعی برای مقیاس بزرگ تولید کشورهایی مانند چین و ایالات متحده است. در همان زمان صنعتی شدن ادامه خواهد داد به گسترش و حتی شاید تقویت گذشته قبل از COVID-19 شرایط.

شرایط محیطی که بهبود یافته بود پس از ظهور COVID-19 ممکن است ناپدید می شوند. کربن تولید گازهای گلخانه ای پیش بینی شده به ظهور دوباره حتی افزایش در آینده نزدیک به عنوان ما به بازسازی و همچنان به گسترش اقتصاد جهانی است.

این است که شناخته شده به عنوان "انتقام آلودگی" پدیده. پس از رکود اقتصادی و بحران مالی جهانی در سال 2008 است که قابل مقایسه در مقیاس به بحران تاثیر این بیماری همه گیر دولت در پاسخ اقتصادی نجات و بسته های محرک اقتصادی به ارزش میلیاردها دلار است. در نتیجه در دهه گذشته انتشار گازهای گلخانه ای را به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

چین نمونه ای از این پدیده است. در پاسخ به 2008 بحران مالی جهانی دولت چین راه اندازی $586 میلیارد بسته محرک متمرکز عظیم پروژه های زیربنایی جزئی توضیح برای اینکه چرا چین صنعت رشد کرده است تا به سرعت. اما آن اثرات زیست محیطی بدتر شده: انتشار سطوح افزایش یافته و به نقطه ای که مردم لقب متراکم دود در مراکز شهرستان به "airpocalypse."

تاثیر ممکن است یکی دیگر از این سناریوی اول این است که ایجاد یک سطح از نابرابری جهانی بیشتر از آنچه که ما را دیده اند پس از جنگ جهانی دوم است. وجود دارد بسیار قابل توجه تفاوت فوق العاده غنی و فقیر از نظر سلامت و امنیت شغلی آموزش و پرورش و مسائل دیگر در سراسر جهان: ثروت جهان بالا 1 ٪ است که در مورد معادل مجموع ثروت از دیگر 99 درصد از جمعیت جهان است.

اما این وضعیت قابل اجتناب است; وجود یک سناریوی دوم که در آن ما حرکت از انتقام آلودگی سابقه. بیماری های همه گیر دادن فرصت برای اقتصاد به حالت عادی بازگشت. اما ما همچنین می توانید مد قوانین جدید. این یک فرصت برای غیر ممکن را ممکن است — این است که بهترین زمان برای سبز دستور کار شامل خود را در نظم نوین جهانی است.

دانشگاه آکسفورد به تازگی منتشر شده یک مطالعه جالب مربوط به بحران جهانی بهبود طرح با عنوان "ساخت بهتر: سبز COVID-19 بازیابی بسته های افزایش رشد اقتصادی و جلوگیری از تغییر آب و هوا." این پژوهش در مقایسه سبز محرک پروژه های سنتی بسته های محرک از جمله اقدامات انجام شده پس از سال 2008 بحران مالی جهانی. محققان دریافتند که پروژه های سبز بیشتری ایجاد فرصت های شغلی بالاتر ارائه در کوتاه مدت بازده و منجر به طولانی مدت افزایش صرفه جویی در هزینه برای تغییر ساختاری.

به سرعت بازیابی از بحران دولتها باید "بیل آماده" پروژه های زیربنایی. این پروژه بیش از سنتی کار فشرده پروژه ها و همچنین نیازی به مهارت های سطح بالا و یا آموزش های گسترده ای برای سودآوری تقویت زیرساخت های اقتصادی. برای مثال ساختمان پاک کردن زیرساخت های انرژی تولید می کند دو برابر کار به عنوان یک سوخت فسیلی پروژه خواهد بود.

ما می توانید ببینید نیاز برای دوچرخه و عابر پیاده-دوستانه زیرساخت در شهرستانها در سراسر جهان. ما می توانید ببینید نیاز به اینترنت با پهنای باند اتصالات شبکه به عنوان مدرسه آنلاین و کار سیستم استفاده خواهد شد انبوه پست-همه گیر. و ما می توانید ببینید که باید به صورت جمعی برای پروژه های انرژی خورشیدی, باد و بیوگاز نیروگاه برای تولید برق پاک.

با توجه به مرکز آب و هوا و راه حل های انرژی, تولید انرژی منجر به 72 درصد از تمام گازهای گلخانه ای مارک انرژی به عنوان بخش غالب بازیگر در انتشار گازهای گلخانه ای و پیشبرد تغییر آب و هوا.

زندگی ما هنوز انبوه وابسته به سوخت های فسیلی مبتنی بر انرژی در این "پیر طبیعی است." جدید ما "عادی" پس ممکن است COVID-19 اصلاحات اقتصادی را جایگزین منابع انرژی با انرژی های تجدید پذیر در حالی که همچنین با بهره گیری اقتصاد جهانی است.

در مارس اتحادیه اروپا وزرای محیط زیست راه اندازی شد "اروپایی سبز معامله" به عنوان یک تمرکز پست-COVID-19 فرایند بازیابی. طرح بسیج حداقل 100 میلیارد یورو در طول 2021-2027 دوره نسبت به آسیب دیده ترین و آلوده مناطق سرمایه گذاری در محیط زیست فناوری های decarbonate بخش انرژی و دیگر سبز جدید هنجارهای.

مدیران عامل شرکت های بزرگ مانند Ikea, H&M و دنون را امضا کرده اند تعهدات به نمایندگی از بخش خصوصی در این داد. طرف قرارداد درک کنند که برای مبارزه با تغییر آب و هوا است که در خط مقدم اروپا سیاست جدید اقتصادی با تاکید بر انرژی های تجدید پذیر صفر تولید گازهای گلخانه ای و فن آوری های جدید.

توافق پاریس 2015 درگیر کشورهای جهان موافقت خود را در مسئولیت های کاهش تاثیر تغییر آب و هوا با مسئولیت های مختلف و قابلیت های. هدف مجموعه بسیار بالا — جهان باید کاهش انتشار گازهای گلخانه ای توسط بیش از 45 درصد برای گرمایش جهانی محدود شود تا 1.5 درجه سانتیگراد است.

اتحادیه اروپا باید به عنوان مثال برای جهان در بحران بازیابی از تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس. ما یک فرصت برای طراحی مجدد پایدار و فراگیر اقتصاد است.

بدون بزرگ جدید سازگاری این اقتصادی و زیست محیطی اهداف را نمی توان به راحتی به دست آورد. انجام این سناریو کاملا ضروری برای تضمین, جدید, جهان سبز جهت است که از لحاظ اقتصادی و سازگار با محیط زیست از مزایای این سیاره و هر کس در آن است.

Alek Karci Kurniawan یک سیاست حفاظت متخصص و تحصیل بین المللی آب و هوا تغییر قانون و سیاست در دانشگاه نیوکاسل است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب