Hulu نافذ تند و تلخ طعم ملت با Padma Lakshmi' است در سال 2020 بهترین پخت و پز نشان می دهد

درجه: 4.5/5.0 در نگاه اول Hulu آخرین سفر و مواد غذایی برنامه "طعم ملت با Padma Lakshmi" به نظر می رسد فقط یکی

توسط NEWSWORLDS در 29 تیر 1399

درجه: 4.5/5.0

در نگاه اول Hulu آخرین سفر و مواد غذایی برنامه "طعم ملت با Padma Lakshmi" به نظر می رسد فقط یکی دیگر از افراد مشهور پخت و پز نشان می دهد پس از آن میزبان از محلی به محلی به عنوان آنها کشف غذاهای مختلف و شهرهای جدید ، اما پس از بازرسی دقیق تر معلوم می شود که "طعم ملت" می خواهد ما را به درک نه تنها غذا بلکه افرادی که آن را.

"طعم ملت" که عرضه ژوئن 18, شرح زیر است "سرآشپز بالا" میزبان و نویسنده لاکشمی او به عنوان سفر در سراسر ایالات متحده به کاوش میراث آشپزی از یک آرایه متنوع از جوامع مهاجر از جمله هند کوچک در شهر نیویورک, ایران جامعه آمریکا در لس آنجلس و کمی لیما در پترسون نیوجرسی.

در این نواحی لاکشمی dines در خانه از ساکنان محلی, چت با برنده جایزه سرآشپزها و بازدید از مزارع که ارائه جامعه با مواد تازه. در حالی که همه لاکشمی نشان می دهد مخاطبان که غذاهای بسیار بیشتر از تلفیقی از منطقه ای مواد تشکیل دهنده و طعم: این یک نقطه نظر و یک داستان از نسلی به نسل.

نشان می دهد که اولین و مهمترین اکتشاف غذاهای مختلف اما تاکید می کند که مواد غذایی را نمی توان جدا از تاریخ و فرهنگ به آن تعلق دارد — و در مورد ایالات متحده تکامل از غذاهای آمریکایی است حل نشدنی از تاریخ مهاجرت آمریکا.

مواد غذایی است که اغلب سمبل یک فرهنگ خاص تا زمانی که کسی درک نادرست از فرهنگ غذایی آنها باید یک درک نادرست از فرهنگ خود است. با اذعان به این مهمانان در "طعم ملت" حفظ کند که اگر چه اصیل غذاهای اصلی مانند پرتقال و مرغ می تواند خوشمزه مخاطبان باید گسترش افق دید خود و تلاش برای درک آنچه که فراتر از ارائه ترین تشخیص برای یک آمریکایی سفید مخاطبان است.

در هر قسمت ما فقط ببینید که چگونه بسیاری از اشکال مختلف یک آشپزی را می توانید از فست فود به, ناهارخوری زیبا, پخت و پز خانه به جشنواره کرایه. هر یک تفسیر منحصر به فرد خود را تاریخچه شکل با آن شرایطی که توضیح می دهد که چرا بسیاری از مهاجران که در مواجهه ostracization و تهمت به حال برای محدود کردن غذاهای خود را به بایگانی اطلاعات رستوران ها و پیچاندن آن به درخواست تجدید نظر به سفید آمریکا کام. اما نشان می دهد به ما می گوید این پویا در حال تغییر است: به عنوان فرزندان این نسل اول مهاجران در حال بدست گرفتن کنترل مواد غذایی در جهان, آنها در حال دفاع از ادعای خود را به طراز امتناع از اجازه خود آشپزی عبارات محدود با ترس است.

در اصل "طعم ملت" به بررسی تقاطع تاریخ و هنری با فشار دادن گذشته صرف نمایشگاه از غذاهای مختلف و تلاش برای نشان می دهد دقیقا چگونه هر یک از غذاهای تکامل به جایی که در آن است امروز. مواد غذایی, نشان می دهد, نشان می دهد, وجود ندارد در خلاء است. آن است که همیشه تطبیق با تغییر سیاسی دینامیک به عنوان دیده می شود در Gullah که ماهیگیران ماهیگیری منابع شده اند منفی نهفته آب گرم در کارولینای جنوبی و یا مکزیک خط آشپز در ال پسو که رفت و آمد از جوارز ساعت با توجه به تشدید محدودیت های مهاجرتی.

هر چند زاویه "طعم ملت" است که به موقع و ساخت و ساز خود را به خوبی اجرا چسب متصل است که همه با هم آن است که میزبان آن است. لاکشمی به عنوان مخاطبان شفاف سفیر هدایت ما از شهرستان به شهرستان و ارائه ما به اندازه کافی با بافت تاریخی و قادر به درک موقعیت و مهمانان خود را. مهمتر لاکشمی decenters خودش در روند دادن مهمانان خود را به فضا نیاز آنها را به داستان خود را.

لاکشمی می شود سریع دوستان با هر کس او را ملاقات و او متصل با مهمانان خود را در سطح شخصی با باز کردن با تجارب خود را به عنوان یک مهاجر در ایالات متحده است. قابل لمس احساسات در مصاحبه های او و او را خلع سلاح quips به اضافه کردن عمق و بافت به نشان می دهد و آن را غنی تر و جذاب تر از متوسط سفر-برنامه پخت و پز.

"طعم ملت" به ما نشان می دهد که اگر چه مواد غذایی است که یک کلید پرش کردن نقطه فرهنگی نامزدی باید آن را درمان نمی شود به عنوان یک جاذبه توریستی. بلکه ما باید از آن استفاده کنید به عنوان یک پل برای پیدا کردن زمینه های مشترک و افزایش درک ما از تجارب مختلف. به ایران کوک دبی Michail یادداشت در نمایش قسمت ششم: "پخت و پز سرگرم کننده است. که بخش آسان است. اما اتصال و درک ؟ که کار می کنند."

تماس با متی دومنت در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن