Hulu را 'بزرگ' به گزاف bravura

درجه: 4.5/5.0 این که آیا آن را پررنگ رنگ لباس در دادگاه, شدید صحنه های خشونت در برابر دهقانان داده و یا مزین ع

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

درجه: 4.5/5.0

این که آیا آن را پررنگ رنگ لباس در دادگاه, شدید صحنه های خشونت در برابر دهقانان داده و یا مزین عینک است که دائما در حال شکست Hulu جدید سری "بزرگ" است پر به لبه با چشم نواز ، این نه فقط تصاویری که نگه داشتن بیننده درگیر با این سری با این حال اما همچنین دلربا و بیش از حد بالا و گفت و گو است. شخصیت شوخ طعنه آمیز نامطلوب و خیلی پرهیاهو و بی ادب که در زمان گوش دادن به دوئل کلامی است طاقت فرسا.

این درخشان گفتگوی بورسی می آید از هیچ یک دیگر از تونی مک نامارا آینده موفقیت خود را از او فیلمنامه برای Yorgos Lanthimos' "مورد علاقه" خود را در سال 2018 است. "بزرگ" آینه "مورد علاقه" در آن تنظیم: بزرگ قلعه سلطنتی مسکن مضحک دادگاه رهبران فاسد و بالقوه متهم شایعات بی اساس است. در حالی که این دو به دنبال داستان های مختلف مک نامارا را امضا استعداد برای snarky dialogue ثابت می ماند در سراسر. نشان می دهد نوای کمدی تاریک باعث می شود آن را با طراوت در برابر دیگر سریال کمدی به عنوان آن را به طور مداوم جفت کردن شخصیت های خود را برای نشان دادن شوخ طبعی سریع و اظهارات در دیگران' به نمایندگی.

"بزرگ" است و داستان کاترین کبیر (ال فانینگ) قبل از او صعود به تاج و تخت. ما او را به عنوان یک جوان ساده و بی تکلف نهال از اتریش که خوش بینی در مورد زندگی جدید خود را به عنوان ملکه روسیه است خرد شده و توسط امپراتور پیتر (نیکلاس هولت) یک متکبر نفرت انگیز کودک از یک مرد. پس از ماه ها تلاش موفق به ایجاد محترم شریک از پیتر یا به روسیه را به دوران مدرن کاترین تصمیم به برگزاری یک کودتا در کنار او noblewoman تبدیل handmaiden Marial (Phoebe Fox) و آرام اما حیله گری بوروکرات تعداد اورلوف (Sacha Dhawan). این سه همه بورس در پرشکوه دادگاه پیتر مغز خود را و گرسنگی جدید روسیه بیش از پایتخت می خواهید از همسالان خود.

در سراسر مجموعه, کاترین معاملات با معضل اخلاقی از سرنگونی و قتل شوهرش را مطرح سیاسی جدید عصر برای روسیه یکی از پر روشنگری آرمان که در حال جارو او را میهن. این معضل پیچیده خود را با هر ساده لوحانه عمل قدرت پیتر انجام می دهد مانند پانچ کاترین در معده و تیراندازی حیوان خانگی خود را و با علاوه بر این از او عاشق لئو (Sebastian De Souza) که او را تشویق می کند انقلابی تلاش.

فانینگ یک ترقه به عنوان کاترین و توسعه شخصیت در طول این سری است که چیزی را ببین. صحنه تند و تلخ است پس از کاترین و عمه الیزابت (بلیندا Bromilow) دیدار با سربازان زخمی در battlefront را کشید و دست آنها را خیالی macaroons از دادگاه: کاترین خم را به بوسه سنگریزه سوگند که او روسی است در قلب او و انجام خواهد داد هر چه طول می کشد برای اطمینان از آینده ای موفق برای خانه جدید خود را. برگرفته عملکرد مناسب مقابله با Hoult را به عنوان او به تصویر می کشد در ظاهر بی شعور شخصیت های مشهور-سلطنتی در حالی که گاهی اوقات خود را در معرض آسیب های جانبی به عنوان یک بیمار آماده مرد جوان که اشتیاق اعتبار سنجی و تایید والدین.

"بزرگ" خود طبقه بندی به عنوان یک "گاهی اوقات داستان واقعی" و مدرن آن زبان عامیانه مخلوط با بازیگران است که زباله hoity-toity لهجه بریتانیایی ایجاد یک تاریخی مشکوک گفتن از زندگی واقعی کودتا که کاترین سازماندهی برای سرنگونی بی اثر پیتر. اما تاریخی دقت بسیار از این داستان با مقدمه ای از شخصیت های جدید به روایت و بیش از اغراق از دادگاه ridiculousness باعث می شود برای کمدی در بهترین حالت آن است. مک نامارا در زمان اونس خلاق آزادی است که بسیاری از تاریخی سازگاری داشته باشد و به سادگی با آن زد — و یا به جای به سرعت از, تا زمانی که او جعلی کاملا متفاوت به سادگی سرگرم کننده نسخه از حقیقت است.

این خروج از تاریخ نیز به این سری از این فرصت برای تنوع بخشیدن به فرض قومی همگن دادگاه. توسط ریخته گری, بازیگران رنگ را به عنوان سطح بالا بوروکرات ها و نخبگان روسی آمار و ارقام از جمله کاترین عاشق لئو "بزرگ" به ارمغان می آورد کاترین داستان به دوران مدرن بدون overplaying مسابقه به tokenize بازیگران آن عضو است.

برای دوستداران قهرمان-نوید سری شوخ طبعی تیز از دوره قطعات و کمدی تاریک "بزرگ" فراهم می کند یک تازه را در اروپای مرکزی داستان تاریخی. درخشان با اجرای برنامه توسط این بازیگران و به همان اندازه قوی dialogue طراحی شده توسط مک نامارا نشان می دهد نگه می دارد بینندگان را شیفته خود جسورانه و عجول و بی پروا 10 قسمت به پایان در یک متعصب مرحله نهایی مسابقات که برگ مقدار زیادی از مواد به کار برای هر زیر فصل است.

تماس با فرانسیسکا هاجز در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب