Imm تایلندی خیابان مواد غذایی در خدمت بانکوک غذا خیابان به برکلی در میان همه گیر

در یک روز معمولی, مالک و مدیر Aya Amornpan مدیریت کسب و کار کنار Imm, تایلندی, خیابان, غذا, در حالی که شوهر او

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

در یک روز معمولی, مالک و مدیر Aya Amornpan مدیریت کسب و کار کنار Imm, تایلندی, خیابان, غذا, در حالی که شوهر او توجه داشته باشید Mansawataphaiboon رستوران را مالک و آشپز می رسد در رستوران در مرکز شهر برکلی برای آماده سازی تازه کاری سس.

تاسیس در سال 2014 Imm تایلندی در خدمت بانکوک غذا خیابان در تقاطع دانشگاه و Shattuck راه. Usually متکی به دانش آموز ناهارخوری رستوران باز ماندن با حفظ یک خط پایین به کارگیری یک هیات کوچک از کارکنان تمام وقت و با تکیه بر کسب و کار برکلی ساکنان.

Amornpan و Mansawataphaiboon نقل مکان کرد و از بانکوک به برکلی به عنوان دانشجویان بین المللی در سال 2003. Amorpan گفت: او را دیدم یک شکاف در دیگر چه رستوران تایلندی در برکلی ارائه شده بود و در سال 2014 این زن و شوهر تصمیم به باز کردن کسب و کار خود را.

"در برکلی منطقه وجود دارد بسیاری از رستوران تایلندی در حال حاضر اما هیچ یک از آنها می تواند ارائه املاک, خیابان غذایی" Amornpan گفت. "من فقط می خواستم به ارائه برکلی با بانکوک تجربه است."

Amornpan گفت: در حالی که بسیاری از رستوران های محلی در خدمت ظروف مانند پد تایلندی, Imm تایلندی در خدمت مواد غذایی مانند su kho, تایلندی, ماکارونی, سوپ, که او به نام منحصر به فرد آیتم های منو.

این زوج طراحی شده Imm تایلندی با استفاده از یک "ساخته شده و به منظور" مفهوم که Amornpan گفت: اهداف دانشجویان با هدف خدمت به وعده های غذایی خوب در یک قیمت معقول.

به طور معمول پردیس دانش آموزان درایو حدود 70 درصد از Imm تایلندی درآمد. از آنجا که بسیاری از دانشجویان چپ دانشگاه های رستوران, خدمات باید آهسته.

نامشخص در مورد آنچه اتفاق می افتد در پاییز Amornpan است که با استفاده از پس انداز را به رستوران باز است.

"چالش این است که سعی کنید برای زنده ماندن" Amornpan گفت. "ما نمی توانیم هر گونه سود در همه, اما حداقل ما هنوز هم ارائه شغل برای کارکنان."

در حالی که دانش آموز ناهارخوری کاهش پیدا کرده است و برخی از رستوران همسایگان سازمان به انتخاب کنید تا شل.

در آوریل Amornpan همسایه جیمی " Greenblatt سازمان "مجازی بلوک" که در آن Amornpan تحویل سوپ به خانه های مختلف در بلوک. ساکنان پس از آن لذت می برد یک وعده غذایی از Imm تایلندی در زوم با هم.

"از آنجا که آنها به ما داغ سس غذا رو به معطل" " greenblatt گفت.

در حال حاضر Imm تایلندی فقط باز برای takeout — اگر چه آالمدا کانتی باز برای ناهار خوری در اواخر ماه ژوئن Imm تایلندی صاحبان آنها گفت: امیدواریم برای حفظ تیم خود را امن با حفظ یک حباب کوچک از کارکنان متمرکز بر takeout.

"ما هنوز در حال انجام OK از طریق کلمه از دهان کال دانش آموزان و رسانه های اجتماعی" Amornpan گفت.

تماس با روبی ساتون در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @rubysutton_.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب