در داخل زمین آزمایش با طراحی جشنواره دیجیتال

آخر هفته گذشته، Inside Lands سعی کرد پاسخی برای آینده صنعت موسیقی زنده ارائه دهد. Outside Lands پس از اینکه ج

توسط NEWSWORLDS در 12 شهریور 1399

آخر هفته گذشته، Inside Lands سعی کرد پاسخی برای آینده صنعت موسیقی زنده ارائه دهد. Outside Lands پس از اینکه جشنواره خارج از زمین ها بی درنگ در نتیجه همه گیر لغو شد، Inside Lands، two-day, all-digital festivalیک جشنواره دو روزه و تمام دیجیتال - بهدنیا آمد. این رویداد تلاشی بود برای به حداکثر رساندن تمایل رو به رشد مخاطبان برای دیدن اعمال زنده اجرا، و آزمایش با محدودیت های واقعیت جدید جهان.

این جشنواره که از طریق توویچ جریان داشت، اجراهای زنده ای را با تصاویر آرشیوی از جشنواره ها در سال های گذشته در هم تنیده بود. در بین موسیقی، Inside Lands میزبان بخش های مختلف مربوط به غذا، ابتکارات زیست محیطی و برنامه های ترویج رای گیری بود. برای نمایش روز جمعه، یک بخش گسترده مزه شراب وجود داشت که WASP'y را تبدیل کرد، معده خروشان به همان درجه از یک سگ ذرت جشنواره. بخش های مواد غذایی ، با این حال ، اجازه هزاران نفر از بینندگان به لحن به آنچه می توانست در منوی جشنواره بوده است ، مانند اوکلند مبتنی بر رستوران فیلیپینی FOB آشپزخانه.

در داخل بزرگترین گودال لندز این بود که بسیاری از اجراها به طور مسطح سقوط کردند.

برخی از هنرمندان به تنهایی از آسایش اتاق خواب های خود مانند خواننده mxmtoon اجرا می کردند. برخی دیگر را می توان در یک استودیوی ضبط یا در ایستگاه رنجر یافت، جایی که هنرمندان در مرحله مناسبی همراه با کار دوربین متزلزل، ارائه شده در جشنواره و نمایش های نور سرگیجه آور اجرا می کردند. برخی از هنرمندان مانند تایچو بخش خود را در انجمن هنرهای سنت جوزف انجام می کردند که تنها چند صفحه کلید در اختیار شان در زیر چراغ های درخشان مرکز بود. بسیاری از اجراهای «زنده» بر روی دوربین های حرفه ای تیرباران شدند و اغلب برای یک ساعت زیبایی شناختی خشنود ساخته می شدند، به خصوص به دلیل ویرایش قبلی برای حذف هر گونه اشتباه شاید.

انرژی یک جشنواره زنده همان چیزی است که بسیاری از هنرمندان می توانستند از آن بهره مند شوند. گروه راک هیندز، با ناله دختر برجسته ایندی خود، ممکن است بهتر در میان جمعیت به جای خسته کننده تر از لذت بخش بیش از یک جریان زنده fared.

"من نیاز به مولی برای لذت بردن از این نوع از موسیقی،" یکی از کاربران در ویژگی چت Twitch در طول مجموعه دی جی شیبا سان اظهار نظر کرد.

اجتناب از مخاطبان زندگی می کنند در مجموع ، درخواست برای همان روح از سرزمین های خارج comical است -- مسخره است ، حتی ، هنگامی که تلاش برای فرار از بیرون رفتن در همه. هیچ برای pyrotechnics و یا رقص گروه پسر درخواست, اما برخی از هنرمندان 'nonchalance قابل درک برای هیجان انگیز ترین تجربه رویداد داخل سالن را ندارد.

استثناهایی برای کسل کننده بودن بسیاری از دی جی ها وجود داشت. توکیمونستا شب اول را با حضور مهمان غافلگیر کننده از خواننده گاوین تورک تعطیل کرد. در طول مجموعه اش، او به طور کامل با مخلوط کردن جذب نمی شد، اجازه می دهد برای لحظات گاه به گاه از رقص و یا پریدن همراه به تقلید از آنچه می توانست انرژی نشان می دهد زندگی می کنند. این مهلت ها اتاق چت را با ایموجی ها به آتش می کشید.

تعامل ترین بینندگان می تواند با یکدیگر در داخل اتاق چت Twitch بود. منفی و لجن گاه به گاه به کنار، اتاق چت گاهی اوقات با هم در تلاش برای نوعی از متحد، جشنواره رفتن تجربه در عصر جدید باند. در حالی که Rexx Life Raj مستقر در برکلی مجموعه خود را اجرا می کرد، این گپ با پیوندهایی با رسانه های اجتماعی و ویدئوهای یوتیوب او سیل زده شد. زمان های دیگر، commenters خاطرات قبل از COVID-19 را به یاد می آورند، مانند ضربه زدن تصادفی به یک هنرمند یا اولین بار خود را در تلاش برای یک دارو در جشنواره.

"ساخت هنر در مورد همدلی است،" اوکلند متولد رپر و بازیگر Daveed Diggs گفت : در طول جشنواره "Homies تلفن همراه" Q&A بخش. وی خاطر نشان کرد که چگونه فرایند آفرینش ناشی از همکاری جامعه با هم برای جنبش های اجتماعی گذشته و از همه مهم تر زمان حال است.

Daveed در مورد چگونگی واقعیت های COVID -19 تجربه شده اند و به اشتراک گذاشته شده از طریق نمایش اسلاید اینستاگرام نمایش اینفوگرافیک هماهنگ رنگ رله پیام های بلندی است که به متن زیبایی شناختی جوشیده صحبت کرد. بازگشت به یک رویداد زنده، به آنچه که "عادی" است، به طور گسترده ای در سراسر صحبت Daveed مورد بحث قرار گرفت.

این جشنواره تصاویری از اجرای التون جان در خارج از لندز در سال ۲۰۱۵ پخش کرد، جایی که در یک کت و شلوار خیره کننده پولک دار آبی، جان به ظاهر یک صفحه کلید را به زندگی تکان داد. او همه حاضران را تشویق کرد که به دنبال همراه و فریاد "عوضی!" پشت سر هم با باس rattling از "عوضی بازگشته است."

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب