افتتاح کوکی های بی خوابی در سانتا باربارا در جمعه

پس از باز شدن به عقب رانده شد چند بار, کوکی بی خوابی در نهایت در سانتا باربارا در روز جمعه, یدلایمخیرات اوت 2

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399

پس از باز شدن به عقب رانده شد چند بار, کوکی بی خوابی در نهایت در سانتا باربارا در روز جمعه, یدلایمخیرات اوت 21 افتتاح.

تام کاروسونا، مدیر ارشد بازاریابی شرکت کوکی، گفت: «ما هیجان زده برای شروع خدمت به جامعه سانتا باربارا با این مکان اول درست در قلب مرکز شهر، گفت: تام Carusona، مدیر ارشد بازاریابی شرکت کوکی. سانتا باربارا به ما اجازه می دهد تا تجربه کوکی گرم خود را به ترکیبی گسترده ای از مشتریان معرفی کنیم، از آنجا که این ترکیب کامل ی از دانش آموزان، مردم محلی، و گردشگری را دارد. در کوکی های بی خوابی شما می توانید هر گونه هوس کوکی در طول روز یا اواخر شب را برآورده، و اگر شما نمی توانید آن را به فروشگاه، ما کوکی گرم تحویل حق به درب شما."


داستان های برتر را با ثبت نام در خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز در صندوق پستی خود دریافت کنید.


شرکت در سال ۲۰۰۳ در دانشگاه پنسیلوانیا توسط ست برکویتز آغاز به کار کرد. او تصمیم گرفت به پخت کوکی های تازه برای دوستان و ساکنان در اطراف پردیس به استفاده از عشق خود را برای پخت به عنوان یک راه برای کسب مقداری پول.

محبوب ترین کوکی آنها، شکلات چانک، کوکی شکلات کلاسیک تراشه است. اما آنها همچنین Snickerdoodles، S'mores، و 16 نوع مختلف از کوکی ها به طور منظم، از جمله گزینه های وگان و بدون گلوتن ارائه می دهد. منوي آنها همچنين شامل کيک هاي کوکي، قهوه اي، ساندويچ هاي بستني به نام ويچ، بستني توسط پينت، شير و دو شيريني محدود در هر ماه است.

مکان سانتا باربارا نهمین مکان در کالیفرنیا برای کوکی های بی خوابی خواهد بود که ۱۷۵ مکان را در سراسر کشور اداره می کند.

برای چند روز اول، تا 27 اوت، بی خوابی ارائه کوکی رایگان اگر شما به فروشگاه خود را در 430 خیابان ایالتی می باشد. همچنین یک کد تحویل رایگان نیز وجود دارد: FREE4SB. دوازده بسته کوکی ها، که در منوی به عنوان راش شکر شناخته می شود، تنها 12 دلار 21-23 اوت خواهد بود. کارگران خط مقدم در منطقه سانتا باربارا می توانند 25 درصد از کل سفارش خود را با یک کد ویژه تبلیغی دریافت خواهید کرد. برای جزئیات marketing@insomniacookies.com ایمیل کنید. و برای بهره مندی از خیریه، 1 دلار از هر شکر راش به بنیاد بورسیه سانتا باربارا خواهد رفت.

-insomniacookies.com.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت برای مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را از آنچه اتفاق می افتد در سراسر جامعه سانتا باربارا. اکنون راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب