'این یک چیز دشوار به انجام:' مدیر ورزشی برگ غرب نیویورک برای Lancaster County school

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 5:17 PM EDT Jun 24, 2020فرانک هاوکینز گفت: آن را دشوار است به ترک محل ک

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

فرانک هاوکینز گفت: آن را دشوار است به ترک محل کار خود را در آموزش و پرورش آغاز شده است.

اما پس از پنج سال او تصمیم گرفت آن زمان برای یکی دیگر از چالش است.

هاوکینز را پذیرفته است موقعیت مدیر دو و میدانی و فعالیت های فوق برنامه در Donegal مدرسه در منطقه لنکستر کانتی. او صرف پنج سال گذشته به عنوان مدیر ورزشی در غرب نیویورک.

"در برخی از نقطه شما گوش دادن به صدای درونی در داخل سر خود را که به شما می گوید که آن زمان به حرکت بر روی" هاوکینز گفت. "من فکر کردم من تا به حال مهارت های لازم برای گسترش و کمک به دیگر دانشجویان و دیگر اعضای جامعه.

"این یک چیز دشوار به انجام به ترک محل بود که محل تولد زندگی حرفه ای من. اما از آن زمان به جلو حرکت کند."

هاوکینز طول می کشد بیش از ران کندی که بازنشسته از Donegal پس از 24 سال به عنوان مدرسه تبلیغ برای تبدیل شدن به مدیر اجرایی لنکستر-لبنان لیگ. کندی نیز به تازگی پا به پایین به عنوان رئیس منطقه 3. با توجه به جلسه هیئت مدیره مدرسه در دستور کار خود را از استخدام در مارس Hawkins,' حقوق و دستمزد سالانه در Donegal خواهد بود $83,500.

با توجه به غرب York منطقه مدرسه منطقه در دستور کار هیئت مدیره مدرسه سابق شیر سرخ و Litchfield مدیر ورزشی کتی Grenewalt خدمت خواهد کرد به عنوان مدرسه موقت میلادی تا اوت. 16. غرب نیویورک مربی فوتبال و ایمنی-امنیتی هماهنگ کننده ایوان Quinones خواهد بود که مدرسه نقطه تماس برای COVID-19-مربوط ورزشی سوالات به عنوان تیم آغاز تابستان تمرینات در هفته های آینده.

43 سال هاوکینز گفت: دلیل خود را برای گرفتن یک کار جدید نیست با توجه به ناخشنودی در غرب نیویورک اما از آنجا که "آن زمان برای یک تغییر است."

او را رسما ترک غرب نیویورک برای Donegal در پایان ماه بوده ولی در تعطیلات پس از ژوئن 1 بوده و برقراری ارتباط با کندی و دیگر Donegal مقامات در مورد انتقال.

"من زمان زیادی از زمان به عمدی و دعا می کنم و فکر می کنم در مورد آن," او گفت:. "پس از برقراری ارتباط با (Donegal سرپرست) دکتر مایکل Lausch به نظر می رسید به عنوان اگر من و او همان ارزش ها و اهداف. و مهمان نوازی و با سلام من از کارکنان عالی بود. آن چشمان من را باز کرد که این امر می تواند مناسب است. این احساس در خانه."

بیشتر: بازیکنان پست: چگونه یک محلی والیبال بازیکن تبدیل به یک رهبر در یک زمان سختی

بیشتر: نیویورک شهرستان, مسابقات قهرمانی کشور-پیروزی والیبال مربی پله پایین پس از اجرا

انتقال در طول یک بیماری همه گیر

هاوکینز خواهد شد انتقال به یک مدرسه جدید در طول یک زمان بحرانی برای مدرسه دو و میدانی با توجه به کوروناویروس. رژیم صهیونیستی. تام ولف را تایید کرده است ورزشکاران برای شروع تمرینات در این تابستان و مدارس شده اند که اجرای ایمنی و بهداشت قصد دارد به عنوان مورد نیاز توسط PIAA. آن باقی مانده است دیده می شود اگر بازی برگزار خواهد شد در ماه اوت در حال حاضر به عنوان برنامه ریزی شده.

یک PIAA کلاس 4A مدرسه Donegal واز آن دو و میدانی طرح بهداشتی تایید شده توسط هیئت مدیره مدرسه و هاوکینز گفت: تمرینات در حال برنامه ریزی برای شروع ژوئیه 1. سلامت نمایش فیلم برگزار خواهد شد قبل از هر جلسه و وجود خواهد داشت هیچ تجهیزات یا توپ استفاده می شود دو هفته اول.

غرب نیویورک نیز مورد تایید بهداشت و ایمنی طرح برای دو و میدانی.

"جالب بوده است و بسیار به چالش کشیدن" هاوکینز گفت. "Offseasons همیشه پر از آماده سازی و در حال حاضر شما از جمله یک بیماری همه گیر. این بیشتر از یک چالش و یک زمان استرس زا. آن را در مورد نگه داشتن بچه ها و جوامع امن است. بسیاری از تبلیغات در حال برقراری ارتباط برای دیدن آنچه که متناسب و کشیدن مسائل از یکدیگر است.

"ما می خواهیم به دانش آموزان ما به عقب در زیر یک سقف, بازگشت به تحصیل و بازگشت به دو و میدانی."

کمک به دانش آموزان موفق

هاوکینز معتقد است در زندگی خود تجربه کرده اند به او کمک کرد تا تبدیل به یک رهبر قادر به اتصال با بچه ها در تمام زمینه های.

او در شهر نیویورک منطقه مدرسه. او با حضور شیر سرخ مسیحی آکادمی فارغ التحصیل شد و در سال 1995 به عنوان مدرسه تمام وقت منجر پسران گلزن بسکتبال با 2,573 امتیاز (او در حال حاضر دوم تمام وقت).

او شش سال در نیروی دریایی به دست آورده و چندین کالج درجه و زمان صرف شده در دنیای کسب و کار. او بعدها یک JV پسران' مربی بسکتبال در غرب نیویورک در سال 2013 قبل از استخدام به عنوان مدیر ورزشی در سال 2015.

هاوکینز گفت: او متهم به شرکت در شیر سرخ مسیحی و اولین فارغ التحصیل از مدرسه. در سال های اخیر او یکی از تنها دو سیاه و سفید مدیران ورزشی در YAIAA همراه با York بالا جف سفید.

در حالی که او تعریف نمی کند خود را با رنگ پوست خود, او گفت که یک اقلیت است که در انواع محیط های در حال رشد در یک شهر رفتن به مدرسه خصوصی در نظامی — به او کمک کرده مربوط به یک گروه متنوع از دانش آموزان است.

"من به نظر نمی آید در آن راه است که او گفت:" از اینکه یکی از دو محلی سیاه و سفید مدیران ورزشی. "اما با مشاغل خاص شما می خواهم برای دیدن برخی از تنوع. در YAIAA ما دو زن مدیران ورزشی. آن را به خوبی ببینید که تنوع, اما شما می خواهم برای دیدن بیشتر از آن.

"مربیان و مدیران باید با تعامل و ارتباط با دانش آموزان خود را. من غرور را در همه چیز من است و من انتظار مربوط به دانش آموزان در همه زمینه."

او برگ با غرب نیویورک با مقدار زیادی از خاطرات خوب. پسرش آنتونی و دختر انجی هر دو از مدرسه فارغ التحصیل شد در سال های اخیر است. او را تماشا Bulldogs' دختران' تیم والیبال تصرف دولت عنوان در سال 2018 است.

اما او گفت: بخش مورد علاقه خود را از پنج سال گذشته بوده است و توسعه روابط با دانشجو-ورزشکاران است.

"من اجرا کردم به فارغ التحصیلان در حالی که در تعطیلات گفت:" هاوکینز. "و بهترین چیز این است که آنها بگو: شما یکی از بهترین قطعات از بودن در غرب نیویورک.' آن را در مورد داشتن که تاثیر ماندگار.

"این روابط یک عمر گذشته. که یکی از سخت تر چیزهایی که گفتن بچه ها که من دیگر نمی خواهد همین آبی و سفید. هیچ کس می تواند به دور از خاطرات. من هرگز فراموش نکنید که هر رابطه من با یک دانش آموز."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن