وقت آن رسیده است که در مورد تغییرات آب و هوایی در برکلی

جدی شود در طول تعطیلات آخر هفته، یدکی روز هوا به دلیل کیفیت هوای ضعیف از آتش سوزی در سراسر منطقه خلیج اعلام شد

توسط NEWSWORLDS در 11 شهریور 1399
جدی شود

در طول تعطیلات آخر هفته، یدکی روز هوا به دلیل کیفیت هوای ضعیف از آتش سوزی در سراسر منطقه خلیج اعلام شد. آژانس ترانزیت عمومی برکلی گرفتن حمل و نقل عمومی و خندق اتومبیل ها را که منبع عمده آلودگی در منطقه خلیج است، توصیه کرد. با این حال مشکلی وجود داشت: ۱۳ خط اتوبوس ترانزیت AC روز شنبه غیرفعال شد. از ۱۲ خط اولویت دار که فعالیت می کردند، تنها یک یا دو اتوبوس در برکلی در حال خدمت به مسیرهایی بودند و نه برنامه دیجیتالی برای رکابزنان مفید بود.

همانطور که ما بر روی دود ناشی از آتش سوزی خفه می شویم و با تهدید فزاینده تغییرات آب و هوایی مواجه می شویم، سیستم ترانزیت عمومی ما در حال شکست است، و وقت آن رسیده است که آن را در اولویت قرار بدهیم. اگر فعالان آب و هوایی برکلی بخواهند در مورد تغییرات آب و هوایی جدی شوند، وقت آن رسیده است که در مورد ترانزیت عمومی بحث کنیم - چون نبرد در خانه شروع می شود.

جدی ترین کاهش در انتشار گازهای گلخانه ای برکلی می تواند رسیدن به با بازگشت به یک شهر کم انتشار ساخته شده در AC حمل و نقل، بارت و دوچرخه آمده است. این کاری است که باید انجام شود تا ترانزیت عمومی با صنایع خودرو و سوخت فسیلی رقابتی و پایدار شود. برکلی بر روی یک شبکه ریلی حمل و نقل الکتریکی و کم انتشار ساخته شد. و این در چیدمان خیابان های ما منعکس شده است، که برای شبکه زیبایی از ماشین های خیابانی بین اوربان طراحی شده است. اما ما این ماشین های خیابانی را پاره کردیم و به جای آن اتومبیل های شخصی وابسته به سوخت فسیلی را جایگزین آنها کردیم.

امروزه ۵۹٪ انتشار گازهای گلخانه ای برکلی از حمل و نقل می آید که اکثریت آن خودروهای شخصیهستند. با این حال به نظر می رسد اقدام بتن بسیار کمی برای از بین بردن اتومبیل از خیابان های ما و شهر ما را به عنوان سبز به عنوان دیگر مناطق کلان شهری جهانی در اروپا و آسیا وجود دارد.

و در حالی که بقیه جهان -- از لندن به هلند -- شده است کار برای از بین بردن ماشین centrism ، AC حمل و نقل در آستانه سقوط در شهر ما است. در طول تعطیلات آخر هفته ، کاربران حمل و نقل روزانه تجربه شهرستان آلامدا ، و برکلی به طورخاص ، بدون حمل و نقل عمومی است. محله های متعدد، از جمله همه چیز در شمال خیابان دانشگاه و شرق خیابان سن پابلو، بدون هیچ گزینه اتوبوس عمومی بودند. در کنار 6-تلگراف، 72-سن پابلو و، بسیار به ندرت، 18-Shattuck، که تا به حال یک اتوبوس خدمت به کل راهرو به لطف یک راننده سخاوتمندانه، هیچ اتوبوس در برکلی در حال اجرا بود. خطوط اتوبوس مکث سواران را از دوایت وی تا خیابان گیلمن و خیابان چهارم گیر انداخت. 

AC حمل و نقل حیاتی است به جوامع آن را در خدمت، و اگر AC حمل و نقل به طور کامل فرو می ریزد، ما می دانیم که مردم یک زمان سخت گرفتن در اطراف داشته باشد. اما ما همچنین باید آگاه باشیم که در غیاب AC Transit هزاران خودروی جدید به جاده های ما اضافه خواهد شد. و اگر چه ما می توانیم آن را معکوس کنیم، اما اول باید اعتراف کنیم که برکلی در حال حاضر یک شکست جهانی در کاهش انتشار کربن است.

در حالی که هم همسالان جهانی و هم نمونه های محلی، مانند اوکلند، برای دوستانه تر کردن خیابان ها اقدام کرده است، برکلی به ظاهر نتوانسته است ترانزیت کم انتشار را به ویژه از طریق سیاست مسکن در دسترس قرار دهد. سیاست مسکن برای پایدار کردن ترانزیت بسیار مهم است زیرا تنها افرادی که با اتوبوس ها زندگی می کنند سوار اتوبوس می شوند. در اینجا در برکلی ، با این حال ، شما پارکینگ های اطراف ایستگاه های BART ما در Ashby و شمال برکلی ، که عادی ماشین centrism را ببینید. 

در مسیر ما به جلو، ما همچنین نیاز به ترویج عابر پیاده و دوچرخه تنها بلوار شبیه به Ohlone Greenway موجود برای دلسرد کردن استفاده از ماشین. تبدیل خیابان هرست، خیابان کالیفرنیا، خیابان مونتری و خیابان میلویا به بلوارهای تنها دوچرخه خواهد بود شروع آسان به دوچرخه سواری و عابر پیاده تنها خیابان ها در برکلی، به عنوان تونل Northbrae تبدیل، یک بار یک تونل تنها ماشین خیابانی، به یک تونل منحصرا برای اتوبوس، دوچرخه و عابرانپیاده. ما همچنین نیاز به ساخت خطوط اتوبوس تنها و یا اتوبوس حمل و نقل سریع در راهروها مانند تلگراف، کالج، Shattuck، دانشگاه و خیابان سن پابلو. 

علاوه بر این ، ما نیاز به پیدا کردن منابع درآمد -- مانند افزایش مالیات انتقال در املاک و مستغلات ، حذف پارکینگ رایگان و ایجاد مالیات گاز در پمپ -- برای تامین مالی قابل دسترس و رایگان AC ترانزیت در شهرستان. و ما باید اطمینان حاصل کنیم که تا حد امکان خانه های زیادی، در تمام سطوح درآمدی اما به خصوص برای افراد کم درآمد، در کنار قابل اعتمادترین گزینه های حمل و نقل ما ساخته شده اند.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن