جان Osgood پاشیده رنگی کوبیسم بر روی دیوار واس گالری نمایشگاه مجازی

به عنوان بخشی از تازه ترین نمایشگاه "در چشم ساده" سان فرانسیسکو-بر اساس هنرمند جان Osgood شرکت در یک تور مجازی

توسط NEWSWORLDS در 16 خرداد 1399

به عنوان بخشی از تازه ترین نمایشگاه "در چشم ساده" سان فرانسیسکو-بر اساس هنرمند جان Osgood شرکت در یک تور مجازی با کمک صاحب گالری اشلی وسع در منطقه ماموریت را واس گالری. این واس گالری جریان این سفر در Instagram Live برای ایجاد تعاملی و همهجانبه تجربه که در وسع گرفت بینندگان از طریق گالری در حالی که Osgood اظهار نظر در هر قطعه.

Osgood که بزرگ شد در ادموندز واشنگتن و دارای مدرک لیسانس از دانشگاه ایالتی واشنگتن, مشخصه های سبک خود را به عنوان یک ترکیب بین پیکاسو-esque کوبیسم و punchy, نقاشی های دیواری با مضمون تصاویر. "بید" یک نقاشی که Osgood دوباره چندین بار است که آبی-باب روز اینده, پرتره از یک زن برهنه مشابه به سمت در یک نگاه ظریف. این قطعه انجام شده با اکریلیک و آئروسل روی بوم تداعی یک آخرتی, علمی تخیلی جو با شش ضلعی فیروزه ای افزایش مانند رنگین کمانی برگ در پیش زمینه. زرد و نارنجی خط تیره پر کردن فضای اطراف برهنه شکل ایجاد یک الگوی پیچیده ای از خطوط است که شبیه به یک کامپیوتر مادربرد. چهره این زن عجیب, تحریف, دوم راست چشم سایه در زیر چشم خود را به عنوان اگر در یک قطعی است.

کار با هر دو بوم و پانل های چوب خود را به عنوان رسانه Osgood شامل عناصر از مواد خام به محصول نهایی از جمله در خود اکریلیک و رنگ روغن روی چوب قطعه "یک لحظه به خودم" که با بهره گیری از فضای خالی به نمایش گذاشتن دانه از چوب در پانل. در طول تور Osgood اشاره کرد که چگونه او reworks بسیاری از قطعات خود را نقاشی بیش از آنها را تا زمانی که او راضی است یا تقسیم آنها را به تکه های مختلف. در رویکرد خود را به هنر Osgood نظر راه این است که مواد به کار با یکدیگر را به عنوان فردی قطعات و چگونه آنها می توانند با هم کار کنند در رسانه است.

"قطعات ما ساخته شده از" ترین پيشينه پیکاسو-esque قطعه از این نمایشگاه شامل زوایای مختلف موضوع صورت به تأمل در مسائل نوستالژی و حافظه جمعی. به عنوان نشان می دهد آگاهی انسان است conglomerated کولاژ از تأثیرات متنوع و تجارب است. Osgood تکراری با موضوع چشم برای ایجاد یک اثر منحرف و در این چشم های مختلف بینندگان می توانید تمام آمار و ارقام است که این موضوع مواجه می شوند در زندگی خود را. Slivers از رنگ سیاه و سفید خال خال با یک کهکشان از رنگ های پر طرف پرتره, اعطای وام یک حس transcendentality به تصویر به عنوان اگر وجود دارد بیشتر به جهان از چشم انسان می تواند درک. کنتراست بین رنگ زرد طلایی از نیمه راست و کولر آبی از نیمه چپ است کاملا پویا در حالی که خطوط و اشکال در صورت تعامل به شکل جنبش و بافت.

"درون اسطوخودوس اتصالات" یک قطعه چوب پانل برجسته بافت که Osgood ایجاد می کند در طول فرآیند خود را با نقاشی و repainting یک قطعه. چند چهره پیوستن به یکدیگر برای تولید یک شبکه از تجربیات و اتصالات. از تکه تکه شدن چهره به میادین نگه می دارد چشم بیننده را در حال حرکت به عقب و جلو بین هر شکل. خراش از سنبل و یاس بنفش زمین آمیزه ای از پرتره به متوسط خود اجازه می دهد فیزیکی چوب به درخشش را از طریق.

"صفوف" جشن رنگ, فرم و انسان انعطاف پذیری است. این قطعه به طور فعال درگیر با بیننده با استفاده از زوایای منحصر به فرد و تاثیرگذار ترکیب رنگ برای ساخت یک چشم انداز 3D. به عنوان با بسیاری از نقاشی های دیگر خود را Osgood شامل چندین پیام های مخفی در "صفوف" مانند در گوشه پایین سمت چپ که نوشته شده: "نقطه که در آن به پایان می رسد." Osgood اعلام کرد که بزرگ الهام بخش برای قطعه بود استقامت انسان و همبستگی با استناد به انرژی مثبت از نیواورلئان جامعه پس از طوفان کاترینا به عنوان یک شی از تحسین است. بصری ویژگی های چشم انداز خطوط عبور از مسیرهای طرف تقاطع زندگی مردم با هم در حالی که جزئیات کوچک است که شامل نقاشی نشان می دهد قدرت جمعی.

"در چشم ساده" برجسته Osgood طیف متنوعی از استعداد به عنوان یک هنرمند نشان دادن چگونه او قادر به استفاده از تکنیک های متعددی برای طراحی نقاشی های منحصر به فرد که معتبر هستند به چشم انداز خود را و لذتبخش طراوت. به عنوان یک کل در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خوشبین و پر جنب و جوش مشاهده بشریت در یک نقطه از تغییر و نوآوری است. در زیر مجموعهای از اطلاعات در هر کار Osgood می پرسد بیننده را به تحسین چیزهای کوچک در زندگی و توجه به جزئیات است.

تماس با لونا خلیل در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب