قاضی مجموعه شنوایی برای ex-غربی منطقه ای افسر پلیس که به ضرب گلوله مرد در دستبند

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 11:43 AM EDT Jun 8, 2020یک York County قاضی است که قرار است یک جلسه

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

یک York County قاضی است که قرار است یک جلسه را در نظر بگیرید که آیا به اعطای دا درخواست برای رها کردن پرونده جنایی علیه یک سابق جنوب غربی منطقه ای افسر پلیس که به ضرب گلوله یک مرد در دستبند.

مشترک درخواست قاضی ماریا Musti طبخ تنظیم شنوایی برای 15 ژوئن در ساعت 2 بعد از ظهر در مورد استو هریسون که به اتهام ساده حمله در تیراندازی از رایان اسمیت که اتفاق افتاده در 30 مه 2018. او و مادرش کریستین مخالفت با درخواست برای رد این مورد.

مرتبط با: دا می پرسد برای رها کردن پرونده سابق نیویورک شهرستان افسر پلیس که به ضرب گلوله مرد در دستبند

York County District Attorney دیو یکشنبه نوشت: در هفت صفحه یادداشت که او درخواست شد برای رها کردن پرونده را مطابق با وظیفه اخلاقی به دنبال عدالت است.

هریسون گفت: ابراز ندامت برای عکسبرداری و دچار عواقب ناشی از متهم به جرم و جنایت.

یکشنبه گفت که او به این نتیجه رسیدند که به دنبال به دست آوردن یک اعتقاد در این مرحله را تشکیل می دهند "مجازات برای مجازات به خاطر."

بخوانید: "من می خواهم عدالت:' مادر بسر برده مرد به ضرب گلوله توسط پلیس برنامههای دا تصمیم به رها کردن مورد

تیراندازی رخ داده در خارج از بانک سانتاندر در غرب هانوفر در خیابان بهار بیشه.

Smith, 34, جکسون, شهرستان تا به حال منتشر شده است از یک واحد روانی روز قبل از تیراندازی مادرش گفت و گیج شده بودم. او خواستار $500,000 از تلر اما باید یک حساب در بانک.

Harrison, 58 بود که بیش از 15 سال کهنه جنوب غربی منطقه ای اداره پلیس محققان گفت که او قرار داده شده و آنچه که او فکر او بود تیزر X26 در اسمیت ران و ماشه کشیده او را به طور کامل به عقب یک ماشین پلیس. اما به جای هریسون استفاده Glock 17, ایالتی پنسیلوانیا, پلیس گفت:.

او به عنوان بی حس کردن تفنگ و سلاح گرم مربی برای اداره پلیس.

همچنین علاقه: 'شخص, چرا می خواهم به شما شلیک ؟ افسر متهم به تیراندازی پلیس مرد در بهار بیشه

کریس Ferro و اد Paskey Harrison وکلای مدافع گفته اند که آنها در حال رزرو در انتظار نظر قاضی را بررسی حرکت به رها کردن این مورد.

The Smiths باید طرح دعوی در دادگاه در ایالات متحده دادگاه منطقه در هریسبورگ که مدعی است که هریسون تشدید درگیری از شروع روبرو می شوند و با استفاده از نیروی بیش از حد در نقض حقوق اساسی.

در جنوب غربی منطقه ای اداره پلیس منحل در پایان 2019.

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن