'اجازه دهید آن اتفاق می افتد: اعتراض شمال شرقی standout در حال حاضر یک رهبر در کشتی جنبش

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 6, 2020حدود دو سال پیش زمانی که دن Hecke

توسط NEWSWORLDS در 16 تیر 1399

حدود دو سال پیش زمانی که دن Heckert واقعا دیدم پتانسیل دختران کشتی به عنوان یک ورزش رشد.

یک دستیار برای شمال, Allegheny, کشتی کج تیم Heckert شروع به کار با دو دختر که آمد برای تیم اول دانشگاه یا دانشکده. یکی ساخته شده ببر صف شروع و Heckert بود که به زودی او را به رقابت در دختران آزاد قهرمانی ملی در فارگو.

شمال شرقی دبیرستان گراد گفت که او متوجه این ورزش نیاز به فرصت های بیشتر برای دختران است.

"ما دیدیم که دختران در تیم ما در آغوش کشتی دختران دیگر" گفت: Heckert که به پایان رسید یک standout حرفه ای برای بابکتس در سال 1999. "ما خواسته آنها را به آنچه آنها فکر می کنم داشتن یک تیم است. ما شنیده از دختران دیگر نه در تیم کشتی است که آنها علاقه مند به این ورزش است.

"این زمانی بود که ما شروع به حرکت به جلو با همه چیز است."

به عنوان دختران کشتی همچنان به رشد در پنسیلوانیا Heckert منجر خواهد شد یکی از اولین رسمی تیم ها در دولت است. او به تازگی به استخدام به عنوان سر مربی از شمال Allegheny ، تیم کشتی بود که تایید شده توسط مدرسه منطقه در ژوئن 24.

که باعث می شود Heckert اولین فردی رسما به استخدام مربی به دختران کشتی کج در برنامه دولت است. شمال Allegheny چهارم مدرسه در پنسیلوانیا به تصویب دختران کشتی به عنوان یک مقام رسمی ورزش همراه با J. P. McCaskey, Easton و آموزش و پرورش اجرایی شد.

تمام چهار مدارس راه اندازی برنامه های خود را از ماه مارس با J. P. McCaskey اول بودن.

"ما دیدیم که نیاز به برخی از نمایندگی در غرب پنسیلوانیا و به ما گفت: "بیایید صبر کنید در اطراف'" Heckert گفت: 'اجازه می دهد تا به پیشگامان و اجازه دهید آن اتفاق می افتد.'"

یک جنبش رو به رشد در

دختران کشتی در نظر گرفته شده است که سریع ترین رشد ورزش در کشور با مشارکت تعداد در سطح دبیرستان داشتن از افزایش 804 به 21,124 بیش از گذشته 26 سال با توجه به National Wrestling Coaches Association.

اما در حالی که پنسیلوانیا یکی از اولین کشتی متحده در این کشور آن را در 10 صفحه در دختران کشتی کج مشارکت در سراسر کشور. این PIAA ذکر شده ورزش رسمی شماره 229 دختران شرکت کننده در 139 تیم در طول این فصل است.

این PIAA نمی حامی دختران کشتی کج می کند و نگه رسمی مسابقات قهرمانی کشور مسابقات این ورزش است. استدلال این است که آیین نامه سازمان تصریح می کند که 100 مدارس باید حامی ورزش قبل از آن می تواند تحریم شود. یک مدرسه حامیان ورزش با استخدام یک مربی تنظیم یک برنامه و با استفاده از PIAA رقابت امتیاز.

منتقدان از PIAA موضع استدلال کرده اند که اگر این سازمان می تواند اولین گام و تحریم های بیشتر مدارس خواهد بود تشویق به شروع دختران کشتی کج تیم. نیوجرسی, اولین وزارت امور خارجه در غرب به تحریم کشتی شاهد مشارکت پرش از 126 به 477 در سال اول خود را از بودن تحریم.

بیشتر: چرا پنسیلوانیا هنوز یک دولت مسابقات کشتی?

بیشتر: یکی Pa. منطقه 3 دبیرستان در حال برنامه ریزی برای تحریم دختران کشتی کج. را بیشتر دنبال می شود ؟

بیشتر: چگونه York County زن کشتی گیر شد برای اولین بار مرتکب برای کالج زنان جدید برنامه

اما در طول چند ماه گذشته مربیان در سراسر کشور مانند Heckert تلاش کرده اند به طور فعال به جای گرفتار شدن در بحث است. Heckert یک عضو از تحریم PA — یک جنبش مردمی به تحریم girls' کشتی در پنسیلوانیا است که پشتیبانی شده توسط National Wrestling Coaches Association.

"یکی از چیزهایی که با تحریم PA است که ما از نزدیک کار با PIAA به پیدا کردن آنچه که ما باید انجام دهیم" Heckert گفت. "100 (اسپانسر تیم) نیست تعداد دلخواه. آن را در PIAA آیین نامه. و در اینجا چیزی است که ما دیده ایم. در آغاز ماه مارس صفر وجود دارد girls' تیم است. در حال حاضر در اینجا در جهانی همه گیر است که بسته ورزش کردن و ما رو چهار تیم. که نشان می دهد سطح از شور و شوق وجود دارد برای این است."

در ماه مارس NWCA مدیر اجرایی پت Tocci گفت GameTimePA که در پنسیلوانیا می تواند "zeroing در 100" حمایت مدارس توسط 2021-22 سال تحصیلی.

Heckert گفت: از آن باقی مانده است دیده می شود در این بیماری همه گیر را هل می دهد که هدف بازگشت اما آن را نباید خیلی بیشتر از سه سال به ورزش نداشته است.

"وجود دارد در حال رفتن به آمده است" Heckert گفت: از مدارس حمایت از ورزش است. "به این دختران دیدن فرصت هایی که در خارج وجود دارد, آنها در حال رفتن به درگیر شدن."

شروع یک برنامه

در حالی که Heckert هیجان زده است که زن کشتی گیران در شمال Allegheny خواهد شد که تیم خود را در فصل آینده او می داند که این برنامه نمی تواند به عنوان بزرگ به عنوان پسران بلافاصله و یا در آینده نزدیک.

او تخمین زده است که وجود دارد خواهد بود شش تا هشت دختران در برنامه سال آینده با دو نفر از آنها با داشتن شرکت با پسران تیم در طول این فصل است.

با توجه به عدم وجود اعداد و تجارب Heckert گفت: این برنامه با تمرکز بر روی پیدا کردن مسابقات به رقابت در با امکان برنامه ریزی مطابقت با نزدیکی مدرسه اوهایو. این مسابقات به احتمال زیاد با استفاده از مدیسون وزن سیستم که در آن رقبای گروه بندی می شوند به براکت بر اساس وزن خود در وزن-ins.

"شما نمی بینم بسیاری از دو دیدار از آنجا که مدارس ندارد و اعداد" Heckert گفت. "احتمالا اکثر بچه های ما در حال رفتن به به ورزش. برخی از آنها خواهر و برادر بودند که کشتی گیران. برخی فقط می خواهید امتحان کنید چیزی جدید.

"این خوب است اگر آنها دیده نمی حصیر قبل از. با این که یک ورزش جدید را فرصتی برای دختران که نمی بازی یک ورزش در زمستان به بخشی از چیزی خاص."

Heckert گفت که یکی از مزایای دختران کشتی است که نمی توان آن را گران برای مدرسه منطقه پس از این تیم استفاده خواهد کرد همان اتاق و تجهیزات به عنوان پسران تیم. آنها همچنین حضور برخی از همان مسابقات به عنوان پسران تیم برای صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل.

او گفت که او انتظار دارد که ارتباط بین پسران و دختران' تیم را به شنا و پیگیری برنامه ها در اکثر مدارس. دو تیم خواهد شد به احتمال زیاد شیوه با هم و تقسیم کردن به قطار به طور جداگانه.

"وجود دارد هیچ هزینه اضافی برای مربیگری چون من در حال حاضر در کارکنان" Heckert گفت. "ما در حال حاضر حصیر. ما در حال حاضر تکی. وجود خواهد داشت بسیاری از منابع به اشتراک گذاشته بنابراین می توان آن را در بودجه محدود است."

این مربی پس زمینه

زمانی که Heckert به رقابت پرداختند در شمال شرقی در اواخر 1990s بابکتس ندارد, بسیاری از کشتی گیران و تلاش از یک تیم standout. Heckert فارغ التحصیل شد و سپس با مدرسه رکورد 90 حرفه ای برنده است.

او کشتی به مدت دو سال در بخش سوم Thiel کالج در غرب پنسیلوانیا قبل از صدمات به پایان رسید کار خود را. پس از فارغ التحصیلی او یک دستیار کار مربیگری در پیتسبورگ مرکزی کاتولیک که به زودی پس از استخدام های افسانه ای کشتی شکل Sanshiro "آفتابی" آبه به عنوان سر مربی.

چهار زمان همه آمریکایی و 1996 قهرمان ملی برای Penn State آبه در ادامه به رقابت در بازی های المپیک برای ژاپن است. او پس از شروع مربیگری در مرکزی کاتولیک او ساخته شده است یک رابطه قوی با Heckert آورده و او را به شمال Allegheny هنگامی که او را استخدام کرد تا به عنوان سر مربی وجود دارد در سال 2015.

"او بسیار پایین و بسیار پرشور در مورد ورزش" آبه گفت. "او برتری در مدیریت برنامه تمرین به کارهای اداری به یادگیری تکنیک های مختلف. من نمی توانم این کار را بدون او در این نقطه است."

Heckert گفت: او آموخته, اصول مربیگری خود را از دبیرستان مربی پیت LoBianco از این زمان در شمال شرقی کشور عبور مربی با همین نام است. و او را در روابط با افراد متعدد در شمال شرقی جامعه از جمله زمان مدیر ورزشی Bryan Stephens.

به عنوان دختران کشتی همچنان به رشد Heckert گفت که او امیدوار است مدارس در YAIAA شروع رسمی تیم برای کمک به ورزش نداشته است. او گفت که او تا به حال گفتگو با غرب نیویورک مربی برایان ناخالص و Gettysburg مربی کریس هینز که هر دو پرشور در مورد ورزش.

"تمرکز اصلی من این است که غربی Pa. اما منطقه 3 در یک موقعیت بهتر از منطقه 7 از نظر تعداد دختران که کشتی" Heckert گفت. "این است که بیش از فقط کشتی. این است که سریع ترین رشد ورزش در کشور وجود دارد بنابراین بسیاری از کالج ها شروع دختران کشتی کج برنامه های. ما نیاز به نشان می دهد کودکان و نوجوانان است که این ورزش توانایی خود را برای کمک متوسطه آموزش و پرورش است."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب