گرگ خواهد شد PIAA متوقف خواهد شد اگر ورزش پاییز به جلو

تام راینوبر اییتایمز نیوز منتشر شده در 2:25 PM EDT Aug 18, 2020پنسیلوانیا وزیر بهداشت راشل لوین بار دوم بر جای

توسط NEWSWORLDS در 29 مرداد 1399

پنسیلوانیا وزیر بهداشت راشل لوین بار دوم بر جایگاه خود و جایگاه دولت تام ولف سه شنبه که دبیرستان و ورزش های تفریحی نباید تا حداقل اول ژانویه 2021 برگزار شود، بار دوم.

با این حال ، لوین گفت که گرگ برنامه ای برای دستور بسته شدن ورزش دبیرستان ' اگر پنسیلوانیا Interscholastic ورزشی انجمن opts برای رفتن به جلو جمعه.

لوین گفت: "توصیه فرماندار و خودم این است که تمام ورزش های مدارس تا ژانویه به تعویق بیفته.1 و این شامل ورزش های مدرسه ای و همچنین ورزش های تفریحی و ورزش های باشگاهی می شود." من فکر می کنم فرماندار در مورد این توصیه بسیار روشن بوده است، و ما از نظر نحوه توصیف آن به عنوان یک توصیه سازگار بوده است."

Levine همچنین در مورد جلسه آینده PIAA در روز جمعه صحبت کرد که PIAA خواهد شد در مورد اینکه آیا به جلو حرکت در برابر توصیه قوی ولف به ورزش و یا به لغو ورزش پاییز رای.

بیشتر: مقام PIAA: 'نسبتا با اعتماد به نفس' ورزش پاییز می تواند ادامه

بیشتر: بچه ها بازی: اجازه ندهید ورزش مدرسه قربانی پاسخ همه گیر دیترن گرگ

Levine بود پرسیده شد که اگر گرگ احتمالا با حکم به ورزش بازی نمی کند اگر PIAA رای به جلو با فصل.

لوین گفت: «فرماندار در این باره بسیار روشن بوده است. "هيچ برنامه اي براي اين کار وجود نداره"

Levine همچنین به تعویق افتاده اخیر توسط کنفرانس های ورزشی کالج بزرگ و مدارس ذکر شده است.

بیشتر: سیاست 'بدون طرفداران' در بازی های فوتبال, رویدادهای ورزشی دیگر است حمایت کمی از پدر و مادر

"من فکر می کنم واقعا مهم است که همان درس در مورد COVID-19 که پن استيت در زمان ، بزرگ 10 در زمان ، Pac-12 در زمان و ورزش مدرسه به تعویق افتاده و همچنین ورزش های تفریحی ، او گفت.

تیم های دبیرستاندر سراسر پنسیلوانیا تحت محدودیت COVID-19 تمرین می کنند، اما PIAA در ۷ اوت رای داد تا فصل های پاییز را حداقل به مدت دو هفته به تأخیر بیندازد تا وضعیت و توصیه ولف را بررسی کند.

بیشتر: پن استيت، ده بزرگ هنوز آب هاي گل آلود را در حالي که براي فوتبال بهاري برنامه ريزي مي کند

کمیته نظارت ورزشی سنای پنسیلوانیا صبح سه شنبه پس از کنفرانس خبری لوین جلسه ای برگزار کرد. کمیته شهادت شش نفر را شنید، از جمله مدیر اجرایی PIAA باب لومباردی و شان مک الر از کنفرانس کاتولیک پنسیلوانیا.

Lombardi گزارش سالانه خود را به کمیته داد، با ذکر آنچه که با COVID-19 اتفاق افتاد مجبور به لغو مسابقات بسکتبال PIAA در ماه مارس و فصل بهار ورزش.

همچنین او شهادت داد که او از هیچ مشکلی در مورد COVID در طول تمرینات تمرین های ورزشی شنیده است. مدارس متعددی در اکثر مناطق PIAA تمرینات را به دلیل آزمایش های مثبت تعطیل کرده اند.

بیشتر: منطقه 3 برنامه های تعلیق تمرینات به عنوان ورزشکاران ، مربیان تست مثبت برای COVID-19

بیشتر: اول در کشور به بازی های فوتبال دبیرستان، تیم یوتا سپاسگزار، محتاط

همچنین لومباردی از نشست PIAA در روز جمعه به عنوان زمان تصمیم گیری سازمان در مورد ورزش پاییزی یاد کرد.

لومباردی گفت: «ما روز جمعه تصمیم نهایی را می گیریم. ما می خوایم با ورزش های پاییزی به جلو بریم ... این یک مسئله سیاسی نیست؛ این مسئله مشارکت دانشجویان است."

هنگامی که از او پرسیده می شود که اگر ولف تمام مدارس را به یادگیری مجازی بنشاند، ورزش ها معلق می شوند، لومباردی گفت: «ما امیدوار یم که به ورزش های دو و میدانی ادامه ببخشیم.»

بیشتر: تصمیم فیلادلفیا لیگ عمومی برای تعلیق ورزش پاییز فشار بر PIAA

Lombardi تایید کرد که PIAA به دنبال پوشش بیمه و حفاظت بیش از COVID اما می تواند هزینه های ممنوعه.

McAleer پژواک بیشتر آنچه لومباردی گفت و افزود که مدارس خصوصی باید تصمیم گیری در مورد ورزش پاییزی را به دلیل آنها هیئت مدیره مدرسه برای رای دادن در آن تصمیم گیری.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن