'مانند یک سپر قایق': اقیانوس شهر قصه ماهی لطیف و اجتماعی فاصله جداول

رز Velazquez Salisbury ایسنامنتشر شده 6:07 PM EDT مارس 19 سال 2020یک جدول برای یک ؟ این مفهوم خلاق است که یک ا

توسط NEWSWORLDS در 30 اردیبهشت 1399

یک جدول برای یک ؟

این مفهوم خلاق است که یک اقیانوس رستوران شهر پرده برداری بیش از آخر هفته به نگه داشتن مشتریان حداقل شش فوت از هم جدا هنگامی که فرماندار می دهد OK برای رستوران ها و کافه ها برای بازگشایی شده است.

به شکل اندازه لوله های داخلی, جدول بودند سفارشی ساخته شده برای قصه ماهی که در آن کارکنان نورد آنها را از یک جعبه بزرگ کامیون خود را برای Facebook live اولین بیش از آخر هفته.

چه محدودیت در محل ؟ چه انتظار می رود در شهر اقیانوس به ساحل مرور بازگشایی

یک هفته پس از بازگشایی: Ocean City بسته بندی شده در شنبه آفتابی

"آن را مانند یک سپر قایق, اما آن را در واقع یک جدول" صاحب شان هارمون گفت: این طرح که توسعه یافته توسط انقلاب رویداد طراحی و تولید در بالتیمور.

یک مشتری خواهد شد ایستاده در مرکز دایره ای جدول, احاطه شده توسط یک لاستیک مانع است که نگه می دارد و آنها را با خیال راحت از هم جدا از دیگر کاربران با توجه اجتماعی فاصله دستورالعمل. جداول نشستن بر روی چهار چرخ است که اجازه می دهد آنها را به ماندن تلفن همراه.

این COVID-19 همه گیر شده رستوران ها و کافه ها در سراسر مریلند توقیف — به استثنای carryout و تحویل خدمات پس از اواسط ماه مارس در تلاش برای مهار این ویروس را گسترش.

در حال حاضر که دولت کاسته و به مرحله یکی از آن تدریجی نقشه راه برای بهبودی از eateries در حال خارش به یک روز به زودی امیدوارم سر ناهار خوردن در خدمات.

قصه ماهی است که ارائه منظقه و carryout خدمات هفت روز هفته و همچنین قرار دادن فاصله قابل توجهی بین جداول در فضای باز در انتظار قادر به صبر در مراجعان دوباره.

"ما این را بسیار جدی از ابتدا و ما فقط می خواهم به اجازه دهید همه بدانند که آنچه ما انجام داده ایم در این فاصله به مطمئن شوید که همه امن باقی می ماند و اقیانوس شهر می تواند باز بماند," هارمون گفت: در رسانه های اجتماعی تصویری در مورد اقدامات استقرار گرفته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب