لامپوک حکم پوشش صورت در

پوشش صورت در حال حاضر اجباری در شهرستان بردسير, شهردار, Jenelle آزبورن امروز اعلام کرد. تعداد قابل توجهی از مر

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

پوشش صورت در حال حاضر اجباری در شهرستان بردسير, شهردار, Jenelle آزبورن امروز اعلام کرد. تعداد قابل توجهی از مردم با COVID-19 راه رفتن در اطراف و بدون علائم آزادی مطبوعات در نام او را اعلام و آنها می تواند انتقال این ویروس از طریق عطسه یا صحبت کردن. "پوشش صورت بالقوه به سرعت گسترش ویروس با محدود کردن گسترش قطرات تنفسی" آزبورن گفت:, و اضافه کرد که نقض این دستور تخطی از قانون است که می تواند جریمه را به عنوان بالا به عنوان $1,000. آن را اعمال نمی شود به کودکان زیر 13 سال سن و ماسک با یک راه شیر نمی مطابق با سفارش به آنها اجازه داد قطرات به فرار.

دوازده ساکنان شهرستان امروز آموخته است که آنها مثبت بودند COVID — کاهش از 20 مثبت گزارش دیروز و 24 روز سه شنبه. نه از امروز موارد جدید در سانتا ماریا و هر یک در ارکوت شهر سانتا باربارا و یا ماموریت دره و منطقه از شهرستان متشکل از Sisquoc, Casmalia, Garey, Cuyama و جدید Cuyama و شهرستان گوادلوپ. این شهرستان در مجموع در حال حاضر می ایستد 1,636 مورد از 17,619 افراد آزمایش شده است.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


به زندان فدرال در لامپوک تا به حال هیچ مورد جدید امروز با توجه به شهرستان بهداشت عمومی. این 971 مجموع موارد و 14 فعالانه بیمار زندانیان.

کلبه سلامت تنها بیمارستان سیستم گزارش برای عموم به صورت روزانه شاهد یک افزایش ثابت در موارد پس از روز شنبه ، حدود یک هفته قبل از کلبه کل موارد ماند حدود شش یا هفت بيماران پس از آن به تدریج افزایش یافت تا نه, 10, 12 و 13 امروز. در آن طول می کشد تا 14 روز برای بسیاری از بیماران برای تبدیل شدن به بیمار به اندازه کافی به نیاز به مراقبت های بیمارستانی و آن را ناشناخته چه جنبه ای از اصرار برای بازگشایی دولت و شهرستان در هفته گذشته ممکن است تحت تاثیر افزایش دهد.

COVID-19 یک بیماری است که حملات به ریه ها همراه با به روز اطلاعات بیمار, شهرستان, بهداشت عمومی, تشویق ساکنان به رفتن سیگار و vape — رایگان در مارس 31. نیکوتین است infamously سخت به پا زدن و به گروه ارائه می دهد کمک کند در اینجا و از دولت در 1-800-هیچ-ته در انواع زبان ها.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن