'پایین حق الزحمه اما بیشتر صدای": ASUC مقامات دریافت دستمزد کمتر نسبت به مدرسه دیگر دولتها انجام

ASUC سناتور Romario که نمی استفاده از یک نام نیست پیش بینی مبارزه به لحاظ مالی حفظ خود را با توجه به مطلق حجم

توسط NEWSWORLDS در 5 خرداد 1399

ASUC سناتور Romario که نمی استفاده از یک نام نیست پیش بینی مبارزه به لحاظ مالی حفظ خود را با توجه به مطلق حجم کار از یک ASUC سناتور زمانی که او برای موقعیت سال گذشته است.

با وجود حمایت خود را در ASUC بودن "از لحاظ عاطفی و ذهنی بارور" به عنوان نسل اول مستقل دانشجویی, او گفت که او در تلاش برای پایان می رسد دیدار به عنوان موقعیت را پرداخت 250 دلار یک ترم فقط به او اجازه داد به خرید "شاید سه کتاب های درسی."

"من تا به حال به کاهش در شیفت در دو شغل به دلیل چگونه خواستار کار است. من تا به حال به برداشت نه یکی بلکه دو وام اضطراری; من تصمیم گرفتم برای خواب به جای خوردن" Romario گفت: در یک ایمیل. "من مبارزه را به دیگران گرم من روشنایی خودم در آتش است."

Romario است که نه تنها ASUC رسمی که معتقد است این سطح از پرداخت به یک موضوع است. ASUC امور خارجی معاون رئیس جمهور Varsha Sarveshwar به اشتراک گذاشته است که او پرداخت می شود یکی از کمترین حق الزحمه در UC سیستم برای موقعیت خود را در 4000 دلار در سال با وجود صرف ساعت های بسیاری را در کار و سفر در حداقل ماهانه.

"هر یک از ما underpaid: سنا, اعضای, ستاد, و غیره." Sarveshwar ادعا کرد. "این حق الزحمه در حال تقسیم و حتی بیشتر اگر ما بیشتر مردم در آن موقعیت است. ... ما کار بسیار سخت و جبران نمی شود بالاتر از حداقل دستمزد است که بسیار توهین آمیز است."

او گفت که او فکر می کند این مطابق underpayment مضرات دسترسی این سازمان اضافه کرد که کافی دستمزد خواهد اجازه می دهد یک ASUC رسمی به درمان کار خود را در دولت به عنوان یک شغل با حمایت مالی مهم است که برای دانش آموزان کم درآمد.

به جای Sarveshwar گفت: ASUC مقامات در طول تاریخ بدون چربی نسبت به نمایندگی از طبقه فوقانی بدن دانش آموز به طور کلی به عنوان مرفه تر دانش آموزان لازم است زمان و منابع به کمپین موثر است.

"این باعث تاسف من فکر می کنم در مورد تمام اين رهبران دانشجویی وجود دارد که هرگز قدم به رسمی نقش در ASUC اینکه به سادگی قابل قبول برای امور مالی خود" Romario گفت: در ایمیل.

چرا حق الزحمه اینقدر کم است ؟

ASUC رئیس کارکنان دفتر لیلی هو گفت که او معتقد است که پایین بودن حق الزحمه هستند قیمت ASUC استقلال از پردیس مدیریت. در حالی که شده است وجود دارد بحث در مورد افزایش حق الزحمه او گفت:, آن را تنها می تواند یک افزایش کوچک با توجه به محدودیت بودجه.

"حتی اگر ما کمتر پرداخت, چه کنیم تا بیشتر تاثیر" هو گفت. "ما پول کمتر کاهش حق الزحمه اما بیشتر صدای."

هو نیز نسبت پایین حق الزحمه به بسیاری از اهداف بودجه در خدمت بدن دانش آموز به عنوان بسیاری از بودجه می رود به سوی چه نهاد طرفداران. او اضافه کرد که بر خلاف سایر مدارس که در آن دانشگاه دولت با اقتدار در بودجه تصمیم گیری ASUC می توانید انتخاب کنید به اختصاص پول که در آن می خواهد.

Sarveshwar تکرار این احساسات بیان کرد که ASUC است که خیابان اصلی برای ثبت نام تشکل های دانشجویی و یا RSOs برای دریافت بودجه به طوری ASUC مقامات بزرگتر وظیفه برای بازگشت این دلار به آنها.

او گفت: این امر منجر به یک "سیاسی مناسب نتیجه" برای ASUC مقامات به underfund خود را به منظور ایجاد منابع برای دانش آموز باعث می شود.

هو گفت که او معتقد است که به دلیل ASUC وجود دارد برای خدمت به دانشجو بدن مردم اجرا برای دفتر نه برای پول بلکه برای یادگیری و خدمت می کنند.

از سوی دیگر Romario گفت: این ایده از موقعیت های موجود تنها برای خدمت است که تشدید underpayment.

"مهم نیست که چقدر صادقانه من چقدر من تلاش عنوان متصل به نام من ریپ مرا از من انسانیت است. کاری که من انجام است که هنوز به اندازه کافی" Romario گفت: در ایمیل. "من نه به عنوان نسل اول مستقل دانشجویی برای درخواست پول بیشتر در چشم کسانی که نمی دانند که من یک سیاستمدار درخواست برای پول بیشتر."

ASUC در مقابل فارغ التحصیل مجمع: چه می توانیم بیاموزیم ؟

یکی دیگر از برجسته دانشگاه و دانشجو است دولت فارغ التحصیل مجمع یا GA. در حالی که از نظر قانونی تحت ASUC های GA اجرا می شود بودجه خود را به طور مستقل با تخصیص بودجه خود را تا حد زیادی متفاوت.

در 2019-20 این ASUC بودجه $بود 1,678,803 و GA بود $1,042,730. با وجود این مقدار پایین تر از بودجه, اما, GA را حق الزحمه برای مقامات بسیار بالاتر از ASUC است.

GA معاون رئیس جمهور در امور هارون سالن توضیح داد که GA حق الزحمه اختصاص داده با توجه به نوع نقش و درک حجم کار.

"ما سعی می کنیم به برخی از حقوق صاحبان سهام در این نقش نسبت به دستمزد به اطمینان حاصل شود آن را نه خودسرانه روند" هال گفت. "در سال آینده ما به طور متوسط حدود 25 دلار در ساعت برای تمام موقعیت ها اما هر موقعیت را از رده تعهدات در اطراف شماره های مختلف از ساعت."

با توجه به سازمان ها 2019-20 بودجه GA رئیس جمهور می شود $23,400 معاون رئیس جمهور دریافت $14,300 و ماموران $6,500 هر یک برای کل سال تحصیلی. در مقابل ASUC مدیران دریافت 4000 $در هر منصوب مقامات دریافت 2000 $در هر یک از خواهان دریافت 500 دلار هر برای کل سال تحصیلی.

از سال 2014 تا سال 2020 حق الزحمه در ASUC نوسان بسیار کمی. در سال 2015 ASUC هستهای فرد سالانه حق الزحمه شد کاهش از $1000 به $500 در آن باقی مانده است. در سال 2017, این حق الزحمه هر دو ستاد و مقامات منصوب افزایش یافته است از $1500 تا 2000 دلار.

GA اما تایید مداوم افزایش حق الزحمه از سال 2014 تا 2020 اعم از افزایش مجموع $1,700 برای معاون رئیس جمهور به یک افزایش در مجموع 4200 $در برای رئیس جمهور.

"ما سعی می کنیم بهترین ها را جبران کند مردم مناسب" هال گفت. "من فکر نمی کنم ما باید این بودجه برای انجام این کار به حدی است که ایده آل است ... اما ما بهترین های ما برای اطمینان از حق الزحمه را دریافت می کنند به اندازه کافی برای تشویق مردم به آمده در به انجام این کار علاوه بر زندگی شخصی آنها از نقش."

با توجه به همکاری با دیگر سازمان های دانشجویی و نیاز به نگه داشتن بودجه انعطاف پذیر به پویا دانشجویی نیازهای GA قادر به انجام خیلی بیشتر از مجموع اجزاء آن سالن اضافه شده است.

Sarveshwar گفت: GA بودجه نشان می دهد که ارزش نهادن به مقامات است نه تنها ممکن است بلکه یک انتخاب است و ASUC محدود بودجه نباید مانع است.

هو گفت: خیلی تعداد بیشتری از ASUC مقامات مختلف داخلی سازه ها دلایل فاصله بین GA و ASUC در حق الزحمه. او گفت که بحث های در حال انجام در ASUC به تلاش برای راضی کردن همه است.

دانشگاه برکلی در مقابل دیگر UC دانشگاه

هر UC پردیس متفاوت در نامگذاری ساختار و بودجه آن از دولت های دانشجویی.

دیوید Minasyan امور مالی کمیته صندلی از دانشگاه UCLA در مقطع کارشناسی و ارتباط شورا و یا USAC گفت: او از مدرسه حق الزحمه متفاوت است موقعیت و گرفته شده از طریق دانشجویی حسابداری دولتی که مستقل از USAC و مروری بودجه می پردازد و افراد است.

چنین USAC مقامات ندارد کنترل بسیار بیش از این مقدار بر خلاف در دانشگاه برکلی که در آن بودجه به کار گرفته شده است توسط ASUC رئیس امور مالی و نسبتا بیشتر موضوع را تغییر دهید. ASUC رئیس امور مالی لوسی لیو تماس گرفته شد برای اظهار نظر اما پاسخ نمی دهند که از فشار زمان.

Minasyan اضافه شده است که بر خلاف بسیاری از ASUC مقامات او احساس می کند که او پرداخت می شود به اندازه کافی با دستمزد 700 $در هر ماه. او نمی دانست که او پرداخت می شود در اولین و تنها آن را دیدم به عنوان یک جایزه. مانند او گفت: اکثر دانش آموزان پیوستن به USAC به منظور درگیر شدن و تاثیر و نه برای پول.

این 2019-20 USAC بودجه اختصاص $161,490 به حق الزحمه تقسیم در میان 15 افسران و کمیسیون نسبت به ASUC بودجه از $61,250 تقسیم در میان پنج مدیران 20 سناتور و چند تن دیگر از مقامات و کمیسیون.

USAC رئیس جمهور رابرت واتسون گفت: حق الزحمه مبتنی بر کالیفرنیا حداقل دستمزد ساعتی و در حال توزیع در هفته ای دوبار اساس. این ASUC را حق الزحمه زیر حداقل دستمزد و توزیع شده یا هر ترم یا سه بار در سال با توجه به ASUC آیین نامه.

واتسون افزود: در حالی که سالانه دستمزد از $10,000 برای USAC اعضای شورای صدا ممکن است تکان دهنده در هنگام شکسته با 20 یا بیشتر ساعت کار در هر هفته تعدادی می شود خیلی بیشتر "مناسب است." Sarveshwar ستایش این مدل آن را "بسیار مناسب تر است."

واتسون توضیح داد که آن را یک اولویت برای USAC به پرداخت آن مقامات به اندازه کافی به خصوص برای دانش آموزان کم درآمد که تکیه بر USAC برای حمایت همین دلیل است که آن را "ارائه(ع) کارگران یک فرصت برای برآورده شود درست مثل هر جای دیگری" هدف بسیاری از ASUC مقامات گفت: آنها به امید دیدن در پرداخت های خود را به عنوان به خوبی.

ارتباط دانش آموزان از UC Davis یا ASUCD کنترل کوین Rotenkolber که توابع به عنوان سازمان و رئیس امور مالی و رئیس افسر عملیات گفت: در یک ایمیل که به طور کلی میانگین دستمزد در UC دیویس $1,715 در مقایسه با UC برکلی متوسط دستمزد $1,178.

با توجه به Rotenkolber دسترسی در ASUCD باقی مانده است "موضوع مهم." ASUCD سناتورهای کمیسیون صندلی و شورای قضایی صندلی پرداخت می شود $2,106 یک سال در حال سقوط در یک محدوده شبیه به ASUC حق الزحمه. فقط در ASUC ترین ASUCD کمیته صندلی و اعضای کمیسیون, اعضای سنا و کارکنان پرداخت نشده است.

"من می دانم که من مانند بسیاری دیگر هنوز هم می تواند هرگز نمی توانیم به یک سناتور" Rotenkolber گفت: در یک ایمیل انعکاس احساسات Romario. "من در (کنترل) نرم افزار به طور خاص نرخ پرداخت و فکر می کردم که خواهد پرداخت اجاره به علاوه تقریبا 200 دلار در ماه' اگر که تا به حال بوده است که چنین نیست و اگر من ساعت قطع شد و دوباره در کار دیگر, من نمی توانستم فراهم شده برای موقعیت."

حتی به عنوان سومین بالاترین تک stipended رسمی در ASUCD دریافت $7,415.52 در هر سال Rotenkolber را پرداخت ساعتی ترجمه به بین $1.77 و $3 یک ساعت او گفت: در مقایسه با ASUC مقامات " خود-برآورد نرخ از $1 یا کمتر از یک ساعت.

درست مثل در UC برکلی Rotenkolber گفت: بسیاری از UC Davis دانش آموزان نشان داده اند علاقه ای به کار برای دولت های دانشجویی, اما نمی تواند به استطاعت آن را در نظر بگیرید به جای امید بستن به یک کار در پردیس برای افزایش دستمزد.

در حالی که هر دو ASUC و ASUCD در حال بحث در مورد اصلاح این کمبود حق الزحمه با توجه به Rotenkolber فوری انتقال تمام حق الزحمه حتی به حداقل دستمزد در ASUCD که حدود 1.6 میلیون دلار به $1.9 میلیون نفر است.

راه حل های بالقوه

مختلف ASUC, ASUCD و USAC مقامات مختلف پیشنهادات خود را برای بهبود دستمزد نرخ.

"افزایش همه ما پرداخت یک نبرد دشوار و یک دانشگاه و جامعه خواهد شد و به احتمال زیاد هرگز برای" رای Romario گفت: در ایمیل. "بررسی مجدد حق الزحمه و توزیع دستمزد به مقدار منعکس کننده مقدار زیادی از کار عنوان یک گام در ساخت این موسسه بیشتر در دسترس است."

Sarveshwar گفت: "افزایش متوسط" در ASUC هزینه دانشجویی ممکن است تولید درآمد اضافی برای جبران مقامات و افزود که او فکر می کند آن خواهد بود "ارزش" برای ASUC برای تولید یک برنامه بلند مدت برای افزایش پرداخت.

"اگر شما می خواهید با استعداد بالا واقعا عالی افرادی که واقعا مراقبت و سپس شما را به پاداش این موقعیت مناسب" Sarveshwar گفت.

واتسون مشاوره برای ASUC با تاکید بر اهمیت های افزایش اطلاعات عمومی در اطراف موضوع است. او گفت: اگر می دانستم که دانشجویان بیشتر در مورد چگونه حق الزحمه تعیین می شوند و آنها هستند که در زیر حداقل دستمزد نظرات خود را ممکن است تغییر کند.

Rotenkolber نیز پیشنهادات مختلفی برای تولید درآمد بیشتر برای دستمزد بودجه از جمله تغییر به یک چهارم سیستم مصرف در خارج حمایت مالی ایجاد کسب و کار سودآور و در حال اجرا هزینه رفراندوم گذشته است "بسیار دشوار" در تجربه خود را. او گفت: در یک ایمیل که دو دارای پتانسیل برای تبدیل شدن به راه حل های دراز مدت اگر به درستی اجرا.

او همچنین مطرح شده ایده ASUC هدایت برخی از کمک های مالی از RSOs نسبت به حق الزحمه. این ASUC در حال حاضر فراهم می کند بیش از 1 میلیون دلار به RSOs در مقایسه با $40,500 ASUCD اختصاص به RSOs.

"به یاد بگیرند که از ارتباط دانش آموزان و اتحادیه های دانشجویی در دانشگاه ASUC ممکن است پیدا کردن که ما همه رو شبیه محاکمه و در آینده با راه حل های مختلف را با موفقیت متفاوت" Rotenkolber گفت: در یک ایمیل. "آنها باید ببینید چه کار وفق دهند و آن را به خود دانشگاه و به دنبال آن بروید."

آنجلینا وانگ یک دولت خبرنگار. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @dc_angelina.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن