مرد از نیویورک متهم به آزار جنسی دو نوجوان دختران

Kevin Moore York Daily Recordمنتشر شده 9:24 AM EDT مارس 16 سال 202036 سال York, مرد متهم به جنایات متعدد پس از

توسط NEWSWORLDS در 27 اردیبهشت 1399

36 سال York, مرد متهم به جنایات متعدد پس از او متهم شده بود توسط دو نوجوان دختران از نظر جنسی آزار آنها ظرف چهار سال گذشته است.

رامون آنتونیو Zaragoza از 300 بلوک W. صنوبر سنت متهم شد پنج شنبه توسط York City Police.

به گفته پلیس او به اتهام تجاوز جنسی به دختران چندین بار در خانه در نیویورک و در یک هتل در Loganville پلیس می گویند. دو دختر در حال حاضر در سن 14 و 12.

با توجه به چندین گواهی حسن ظ توسط پلیس, Zaragoza است به اتهام دو فقره زشت حمله به یک فرد کمتر از 13 سال سن فساد از افراد زیر سن قانونی و غیر قانونی در تماس با یک جزئی (جرائم جنسی) در ارتباط با اتهام تجاوز جنسی 12 ساله دختر و قانونی تجاوز جنسی تشدید زشت حمله غیر ارادی منحرف مقاربت جنسی دو فقره زشت حمله به یک فرد کمتر از 16 سال سن غیر قانونی تماس با یک جزئی و دیگر جرائم در اتصال به دختر 14 ساله قربانی ادعا.

بیشتر: نیویورک شهرستان, دکتر حق ندارد به محاکمه جداگانه در 2 جنس حمله به موارد قوانین قاضی

بیشتر: زن و شوهر به اتهام آزار جنسی پسران در جنوب شهرستان نیویورک

پلیس می گویند که 12 ساله قربانی ادعا به آنها گفت که ساراگوسا او را مجبور به گرفتن لباس های خود را خاموش و او را لمس پستان و تناسلی. ساراگوسا نیز او را مجبور و دیگر ادعایی قربانی به لمس هر یک از دیگر اندام تناسلی, به گفته پلیس.

14 ساله متهم ساراگوسا از تجاوزات جنسی متعدد از جمله مجبور مقاربت. او گفت که او و دیگر قربانی خواهد بود اگر آنها دنبال سفارشات خود با توجه به پلیس.

ساراگوسا گفته بستری برای دست زدن به همسر قربانی اندام تناسلی, اما محروم داشتن تماس های نامناسب با قربانی, به گفته پلیس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب