دیدار با سانتا باربارا شهرستان اسطوخودوس بانوی

روز ملیسا Broughton با این نسخهها کار برای شورای اعتیاد به الکل و سوء مصرف مواد مخدر عامل دو دوجین مبتنی بر مد

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

روز ملیسا Broughton با این نسخهها کار برای شورای اعتیاد به الکل و سوء مصرف مواد مخدر عامل دو دوجین مبتنی بر مدرسه درمانگران. شب و تعطیلات آخر هفته او را سنبل خانم یا اسم حیوان دست اموز بانو بسته به کسی که شما را به صحبت کنید.

Broughton به تازگی به چاپ دوم کتاب کودکان نشان داده شده توسط سانتا باربارا هنرمند مری هریسون. اول خواب آلود اسم حیوان دست اموزاست که داستان واقعی در مورد حیوان خانگی خود را آموس که دوست داشت به خوردن اسطوخودوس و بسیار چرت طولانی. (پدر و مادر قدردانی ظریف پیام برای لذت بردن از naptime.) اسم حیوان دست اموز رنگدر حال حاضر در دسترس در چاسر کتابفروشی همراه با سنبل پر ساشه یک درس سرگرم کننده در واژگان و البته رنگ آن الهام گرفته شده بود در بخش Broughton جدید بزرگ گوش pal لئو.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


لئو بود یک نجات از نان (Bunnies به فوریت نیاز به سرپناه) که می خواهم به سختی رفتن از آن. او گم شده بود یک تکه از یک گوش و نیاز به عمل جراحی برای برداشتن همه خود را بیش از حد رشد دندان. "و در عین حال او خوب" Broughton گفت. "من فکر کردم او به نمایندگی از بچه ها که ممکن است برداشت به دلایل مختلف و که او می تواند یک شخصیت به مدل رفتار خوب در شناخت و درک تفاوت."

عکس: چلسی لیون-هیدنBroughton اجازه می دهد تا بسته های نرم افزاری اسطوخودوس قطع و خشک برای ماه قبل از جدا کردن گلبرگ ها از ساقه.

لئو Broughton و سنبل او رشد می کند همه چیز مشترک آنها قابل ملاحظه ای دشوار است. Broughton بزرگ شده, دختر کوچک-شهر گله دار در کلرادو که تلاش برای سال مبتلا به اعتیاد به الکل و 200 بوته اسطوخودوس او تمایل به در رابرت Rae تگزاس در Buellton فقط به عنوان قوی و مقاوم. "من فکر می کنم من مربوط به خواص اسطوخودوس و آن حالت ارتجاعی" او گفت:. "همین دلیل است که من آن را خیلی دوست دارم."

با خود برداشت و به عنوان یک مجوز esthetician, Broughton باعث می شود روغن و صابون و ضد عفونی کننده دست و دیگر لذت بخش-بو کردن همه چیز. او مبادرت به فروش آنها را در مسیر یک بازار کشاورزان در Vandenberg ایجاد کرد هر یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر و او عمدا خود را نگه می دارد و قیمت امتیاز پایین بنابراین هر کس می تواند تجربه محصولات خود را. Broughton قدردانی از شهر های کوچک دوستی از شمال شهرستان جامعه به خصوص او مشتریان به طور منظم. "من آنها را دوست دارم به قطعه" او گفت:. یکی به تازگی به ارمغان آورد او خود دستور میت لوف.

به عنوان یک تازه وارد نسبت به کشاورزی هنر اسطوخودوس رشد Broughton است که هنوز آزمایش با روش او. او باریک پایین بهترین زمان برای برداشت کارآمد ترین راه برای تقطیر با شرایط مناسب برای خشک کردن و غیره. هر دسته ای است که با دقت ثبت در log book. اما او نه در آن برای پول است. او فقط دوست دارد از دیدن چهره مردم نور تا زمانی که آنها تنفس در سلامت-دادن عطر و بوی. در میان بیماری همه گیر کوروناویروس او حتی آغاز توزیع کوچک کیف به صورت رایگان فقط برای روشن کردن مردم در روز. "آن را فوری شادی" او گفت:. "مثل من با دادن پول و یا چیزی."

عکس: چلسی لیون-هیدنسطل پر از گلبرگ خشک خواهد شد و تبدیل به روغن و صابون و دیگر موضوعات است.

دنبال Broughton on Instagram at @lavender_naps و @thelavenderproject2020.



هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن