خاطرات بنفش تپه مدرسه شکوفه

نظرگوردون Freireich منتشر شده 10:52 AM EDT Jun 8, 2020هنگامی که باغ بهار شهرستان افتتاح می شود ساختمان جدید مس

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

نظر

هنگامی که باغ بهار شهرستان افتتاح می شود ساختمان جدید مسکن اداره پلیس و اداری توابع در Tri-Hill Road, ساختمان همسایه – که در خدمت به عنوان ایستگاه پلیس – تخریب خواهد شد.

ساختار خواهد رفت اما آن را نمی خواهد فراموش شود.

در اصل ساخته شده به عنوان Violet Hill مدرسه ابتدایی افتتاح شد و در سال 1937 مدرسه قرار دارد دانش آموزان از کودکستان تا کلاس چهارم تا زمانی که آن را بسته در سال 1973.

لوح یادبود "اختصاص داده شده به K-4 معلمان و دانش آموزان که با حضور Violet Hill مدرسه ابتدایی" قرار داده خواهد شد در اموال. از آن خواهد شد نصب رایگان ایستاده بنای تاریخی در نزدیکی بنفش تپه پارک برنامه ریزی شده برای این سایت در فاز دو این پروژه است.

به دلیل COVID-19 محدودیت ساخت و ساز در ساختمان جدید به تعویق افتاد با توجه به مارسی L. Krum-Tinsley, بهار باغ شهرستان Manager. او گفت: تازه ترین جدول زمانی – که موضوع را تغییر دهید -- این است که برای تکمیل ساختمان جدید تا پایان ماه سپتامبر.

که تاخیر است نه ضعیف شور و شوق از یک نوپای بنفش تپه مدرسه ابتدایی فارغ التحصیلان ،

تام Stambaugh یکی از رهبران فارغ التحصیلان گروه در رشد بنفش تپه محله. پس از Violet Hill او در ادامه به تن. رز مدرسه برای کلاس پنج و شش پس از نیویورک و حومه دبیرستان و سپس نیویورک حومه دبیرستان. از وجود او فارغ التحصیل از آکادمی نیروی دریایی ایالات متحده. او در حال حاضر بازنشسته و از غیر نظامی مشاغل و هنوز خاطرات بنفش تپه.

"معلمان رفت مایل اضافی" تام می گوید: از کسانی که آموزش و پرورش در اوایل سال. و او را تحت تاثیر قرار سالانه مدرسه ممکن است جشنواره است. "این یک معامله بزرگ در محله" با معلمان و پدر و مادر کار به عنوان یک تیم برای ایجاد رویداد خاص است.

کتی Bentz شوارتز که با هم فارغ التحصیلان گروه Facebook صفحه شروع مدرسه حرفه ای در Violet Hill در سال 1961. فکر بازگشت به آن سال در مدرسه کتی یادداشت: "یک رویداد است که چوب بیشتر است صبحانه ما تا به حال در کلاس چهارم با خانم Pottorff. ما تحصیل در رشته تغذیه به خاطر دارم. من معتقدم پدر و مادر دعوت شدند. این صبحانه آورده کوچک ما جامعه هم بیش از تخم مرغ و نان تست و آب."

لو Lavetan "بزرگ شده در سه هیل درایو – تنها چند خانه از مدرسه." او می گوید: "وجود یک پله به زیرزمین و سپس یک جراحی رنده پس از آن ساخته شده یک سفینه فضایی بزرگ" تنظیم می باشد. به عنوان یک دانشجوی جوان او به خاطر "بازی گمشده در فضا" با نیکلاس Pandelidis استیو گراهام دیوید تیلور و چند نفر دیگر." و او می افزاید: "ما همچنین صرف تعطیلات آخر هفته وجود دارد بازی بسکتبال."

فرانک Dittenhafer از مورفی و Dittenhafer معماران برای دو فاز پروژه, یادداشت های ساخت و ساز جدید ساختمان شهرداری است که فاز یک. "Violet Hill Community پارک" فاز 2 و کار آغاز می شود که جزء بعد از مدرسه قدیمی ساختمان تخریب شده است. خانم Krum-Tinsley پیش بینی است که می تواند در ماه اکتبر, اگر ساختمان جدید به اتمام است و در ماه سپتامبر.

هزینه بنای تاریخی و پلاک را شامل می شوند و در مجموع هزینه این پروژه خانم Krum-Tinsley اعلام کرد. کل هزینه ساخت و ساز بنفش تپه کار می رود که تقریبا 8 میلیون دلار است.

تام Stambaugh پیش بینی می کند که بنفش تپه مدرسه بنای تاریخی خواهد بود ساخته شده از آجر و احتمالا استفاده از یک بخش از پیش بازیگران بتن کتیبه از ساختمان مدرسه.

پیشنهاد بندی برای طاعون آمده است:

Violet Hill پارک اختصاص داده شده است به K-4 معلمان و دانش آموزان که با حضور Violet Hill مدرسه ابتدایی که ایستاده بود بر روی این زمین تا (تاریخ تخریب آن). مدرسه افتتاح شد و در سال 1937 به عنوان تکمیل افسردگی دوران کار اجرایی پروژه و در عمل تا سال 1973 زمانی که هند سنگ مدرسه ابتدایی فرض زیر K-4 کلاس در نیویورک حومه منطقه مدرسه. Violet Hill برای همیشه باقی می ماند در قلب ما.

پیشنهاد پلاک همچنین یک عکس از مدرسه سابق.

برای کسب اطلاعات در Violet Hill مدرسه ابتدایی فارغ التحصیلان گروه تماس, تام Stambaugh در tisambaugh3@gmail.com.

گوردون Freireich توسط سردبیر سابق نیویورک یکشنبه ، E-mail: gordonaf2805@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب