Mercersburg انسان با استفاده از همه گیر برای حرفه ای خلاق تغییر پیمانکار دفاعی به مجسمه

Kellen Stepler برای افکار عمومیمنتشر شده 11:26 AM EDT Jun 11, 2020در اطراف درایو Mercersburg و شما یک زندگی به

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

در اطراف درایو Mercersburg و شما یک زندگی به اندازه آلومینیوم اسب در خارج از حیاط جلویی.

نگاه کمی نزدیک تر و وجود دارد یک زن و شوهر دیگر مجسمه های واقع در پشت انبار.

هنر است که گرفتار برخی از شهر چشم ایجاد شده توسط کریگ شوارتز. اما خود توصیف "نیمه بازنشسته و تمام وقت هنرمند می گوید:" او هرگز در نظر گرفته شده و هنر خود را به این تالار.

"من واقعا قصد راه اندازی (هنر); آن را مانند یک رسمی چیز" شوارتز گفت. "من فقط از نوع شروع به نوشتن مسائل در Facebook و دیگر رسانه های اجتماعی و مردم آغاز شده است. بنابراین من ساخته شده یکی دیگر و یکی دیگر."

"خلاق" دفاع پیمانکاری

شوارتز شد بنیانگذار کاهش Technologies در سال 1991 زمانی که او اختراع SAFETYDRAPE. اختراع ثبت شده است ضد گلوله پرده طراحی شده است که به کاهش پرواز شیشه خرده ریز و زباله های ایجاد شده توسط یک انفجار.

"ما آنها را مستقر سراسر جهان از کاخ سفید به کره جنوبی و" شوارتز گفت.

کاهش فن آوری طراحی و توسعه محصولات به سخت شدن دیواره در برابر انفجار مدولار نرده های بالستیک نورد پانل های صنعتی و کاهش تکه تکه شدن سیستم در میان بسیاری از محصولات دیگر.

"من شناخته شده به عنوان یک پسر که می آید تا با خلاق راه های مختلف برای جلوگیری از تهدیدات" شوارتز گفت. "در ابتدا آن را بسیار دشوار است برای نشان دادن یک مهندس یک تکه از پلی استر. آنها آن را باور نمی خواهد کار تا زمانی که آنها را دیدم فیلم ما و تست ما داده است. من با استفاده از جودو برای متوقف کردن بمب و همه آنها می دانستند که چگونه به انجام این کار قرار داده است که فولاد بتن linebacker در مقابل."

شوارتز توضیح داد که او طرح نمونه برای پروژه های مختلف و سپس قرارداد آنها را برای افراد دیگر را.

"من نمی خواهم به در کسب و کار تولید دیگر" شوارتز گفت. "همین دلیل است که من اسمش را نیمه بازنشستگی."

موفقیت خود را در دفاع کار از ریشه کاملا ساده و شعار توقف بزرگتر گلوله برای پول کمتر است.

"هر کس دیگری در تلاش برای طراحی fanciest یکی از آنها می تواند بیشتر زنگ ها و سوت های که باعث هزینه های" شوارتز گفت. "من گفت:" من قصد دارم برای جلوگیری از یک بزرگتر گلوله برای پول کمتر است. به طوری که مفهوم من برای موشکهای برنامه و آن را در زمان خاموش ، ما اهدا شد قرارداد برای پنسیلوانیا گارد ملی."

به هنرمند این COVID-19 همه گیر شد و یک برکت و رحمت در لباس مبدل.

"این نوع از یک برکت و رحمت به من دلیل آن نوع از من مجبور به زمان بیشتری انجام هنر" شوارتز گفت. "تلفن نمی حلقه نظامی نیست, خرید محصول, فروشندگان نمی خواهید به کار برای یک شرکت که نیست فروش هر چیزی است."

شیشه های ضد گلوله را به یک مقیاس کامل اسب

اولین کار این زره از خدا یک مقیاس کامل مجسمه های ساخته شده از ضایعات آلومینیوم در انبار.

"من یاد گرفتم در مورد زره خدا یک روز در کلیسا; و آن را فقط به قدرتمند" شوارتز گفت. "من نمیفهمد من قصد دارم برای ایجاد یک آرماتور و من قصد دارم به آن را پوشش با استفاده از این گچ چیزهای آنلاین من در بر داشت آن را به برنز. من کمی بیشتر اضافه آلومینیوم و آلومینیوم و مردم راه می رفت و گفت: "این عالی است فقط آن را دوست دارم!'"

"آن را به پایان رسید تا بودن یک سبک بسیار منحصر به فرد; اگر شما آنلاین شما می توانید پیدا کردن کسی که یک دسته از جنس آلومینیوم مثل من" شوارتز گفت. "و آن را حتی عمدی آن فقط معلوم شد که من ایجاد شده من خود را سبک منحصر به فرد از مجسمه سازی."

از آن پس شوارتز ایجاد کرده است یک مجسمه موسی اسب و یک جنگجو زن – به نام دعا برای درمان به حراج در فیبروز کیستیک رویداد در ماه اکتبر. او در حال حاضر در دو سفارش قطعات هر دو کلیولند خلیج اسب.

"من واقعا فکر می کنم که اسب ممکن است در نهایت بزرگترین بازار برای ما" شوارتز گفت. "من که قرار بود برای رفتن بیشتر در جهت انسان و رزمندگان. من و همسرم بیرون رفت و به Loudon شهرستان یک روز برای ناهار; اسب زیبا کشور و من حدس می زنم که اولین بار بود که من در نگاه اسب های متفاوت – فقط زیبا و قدرتمند است."

در حالی که هر پروژه متفاوت است شوارتز با استفاده از یک پیشرفت برای هر یک از قطعه های الهام بخش طراحی آن به مقیاس خم اسکلت و پوست آلومینیوم. او اسناد و مدارک خود کار @CASmodern در Instagram.

بیشتر: دمدمی مشاغل: محلی پینه دوز به ارمغان می آورد هنر و صنعت به عصر مدرن

بیشتر: دمدمی مشاغل: پس از سال ها از آموزش های محلی و همچنین برآورده رویا باز می شود, درمانگاه

او تنها با استفاده از آلومینیوم در حال حاضر, اما او امیدوار است تا با غور در بیشتر رسانه های مخلوط برای ایجاد مجسمه.

با وجود این هنر جدید حرفه ای دفاع پیمانکاری همیشه بخشی از شوارتز زندگی است.

"این امر می تواند نوع سختی را برای من به آن را بدهد تا به طور کامل" شوارتز گفت. "من ممکن است به بالا رفتن و ضربه زدن بر روی درب و یا ارسال فروشندگان در سراسر جهان و تامین مالی مردم برای رفتن و بازاریابی و تجارت را نشان می دهد و در فروش تماس. اما وقتی کسی با من تماس برای من محصول آن را برای نجات یک پسر خوب زندگی. من همیشه رفتن برای ارائه به آبی و سبز لباس."

در خانواده اجرا می شود

شما می توانید آن را در خانواده اجرا می شود برای شوارتز.

همسرش سارا نوه هنرمند چارلز Stoner. خوانده شد محلی شناخته شده برای خود را با قلم و جوهر, نقاشی و نقاشی به تصویر می کشد رویدادهای تاریخی در اطراف Franklin County است.

"او مثل یک قهرمان محلی" شوارتز گفت. "و ما اجرا به مردم را از کشورهای مختلف متحده و کشورهای دور و آنها را به این شهر برای دیدن جایی که چارلز Stoner الهام گرفته شده بود انجام دهید هنر خود را. بسیاری از آنها 'خیابان اصلی' Mercersburg; نوع خود میراث و این احساس خوبی به بخشی از آن."

هنر شوارتز می گوید: شده است و علاقه او برای سال, اما او می خواست به اختصاص زمان بیشتری به آن.

"من همیشه هنری, اما من می خواهم به اختصاص زمان بیشتر و بیشتر به هنر و شاید من می تواند برخی از چیزهایی که" شوارتز گفت. "من هرگز نمی تواند نگه داشتن شمع به چارلز Stoner اما برخی از قطعات از هنر است که می تواند برای همیشه لطفا برای آخرین. بنابراین من می خواستم به زندگی در مقیاس, هوای آزاد, همه چیز برای زندگی برای نسل های."

61-سال-پیر امیدوار است که هنر خود را می تواند تبدیل به میراث او.

"من می خواهم به فروش آن در سطح بین المللی" شوارتز گفت. "من می خواهم به یک میراث; به مردم با بهره گیری از هنر من برای نسل."

اما رضایت می آید که با یک هنرمند ممکن است بهترین بخشی از شوارتز جدید فرفره.

"هر کس می خواهد به پول بیشتر" شوارتز گفت. "اما برای من که کسی را به اندازه کافی اعتماد به شما و صرف هر گونه پول به کمیسیون شما را به انجام چیزی است که آنها به شما اعتماد کنند. اما فروش چیزی است که شما می توانید خود را با دست که هیچ کس دیگری تا به حال ساخته شده و شما نمی توانید آن را ضرب و شتم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن