مینی گلف استان و دیگر فعالیت در فضای باز. در اینجا چگونه آنها می تواند متفاوت باشد

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 4:45 PM EDT Jun 14, 2020پس از هفته ها از بچه ها و بزرگسالان به چالش کشید

توسط NEWSWORLDS در 25 خرداد 1399

پس از هفته ها از بچه ها و بزرگسالان به چالش کشیده سرگرم بمانید در خانه به علت جدید بیماری همه گیر کوروناویروس چند دوستدار خانواده, سرگرمی, مقصد در سراسر پنسیلوانیا بازگشایی شد.

به عنوان پنسیلوانیا, شهرستان حل و فصل به زرد فاز و منتظر فرماندار متهور به حرکت به سبز برخی از تغییرات ساخته شده اند به محدودیت های اعمال شده در مورد فعالیت های در فضای باز.

"من می خواهم همه ساکنان نیوکاسل به فعال باقی می ماند و برای لذت بردن از تمام تفریح و سرگرمی مشترک المنافع را ارائه کرده است اما ما باید انجام دهید تا با خیال راحت و با اجتماعی فاصله بالای ذهن" گرگ گفت.

فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری در کوهستان, هوای آزاد, مینیاتور گلف موتورسواری سالن go karts, صخره نوردی, دیسک گلف, پینت بال, اسب سواری, تنیس, تیراندازی با کمان یا تیر و دیگر امکانات مشابه هستند قادر به ادامه عملیات در زرد فاز.

امکانات تفریحی مانند پارک های عمومی و استخر که در حال باز کردن متفاوت است شهرستان.

چه محدودیت هایی را در محل باقی می ماند?

زمانی که تصمیم گیری که آیا برای سرمایه گذاری را رعایت مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری دستورالعمل کنم که ماندن در خانه اگر شما بیمار هستند به طور منظم به شستن دست های خود را ماندن 6 فوت دور از دیگران و با پوشیدن ماسک های پارچه ای در مکان های که در آن دشوار است که اجتماعی را حفظ فاصله.

ظرفیت در سواحل و استخر خواهد بود محدود به 50 درصد از تسهیلات عادی ظرفیت و کاهش اقدامات از جمله محدود کردن بازدید کننده پارکینگ کنترل تسهیلات دسترسی تضمین اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک صورت هنگامی که در آب باید در محل باقی می ماند.

"کسب و کار که این فضای تفریحی فعالیت ها ممکن است از سرگیری عملیات اما ممکن است کار داخلی فضاهای عمومی و یا بازدید کننده دیگر استفاده از دستشویی و فروش بلیط و ورود به مکان های" انتشار یادداشت ها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن