ماموریت ویلا خواهر و برادر, انتقال تیم

وقتی که می آید به ارشد خدمات Newquists نگه داشتن آن در خانواده است. حساسيت درک و شفقت هستند بنابراین مهم است ک

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

وقتی که می آید به ارشد خدمات Newquists نگه داشتن آن در خانواده است.

حساسيت درک و شفقت هستند بنابراین مهم است که آن را می آید برای کمک به مردم با تغییرات بزرگ در زندگی خود را. هنگامی که سالمندان در حال حرکت در خارج از خانه خانواده — یا به "rightsize" را به چیزی مناسب تر و یا برای انتقال به زندگی در زندگی کمک به محیط زیست آن می تواند تاثیر زیادی بر کل خانواده است. برادر و خواهر تیم از دانا Newquist و نانسی Newquist-نولان با این نسخهها کار از نزدیک با خانواده های برای کمک به آنها را از طریق این تغییرات در این هیجانی زمان در زندگی خود را.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


دانا Newquist که صاحب و عمل در مرکز شهر سانتا باربارا کمک زندگی می کنند, مراقبت از زوال عقل, متخصص ماموریت ویلا شده است در حافظه مراقبت از کسب و کار برای 24 سال است. او شروع به کار خود را در اوایل روز تکنولوژی, موسس کامپیوتر پلازا در سال 1981 (در نزدیکی هری پلازا کافه) و همچنین منتکیتو تصویری و Summerland تصویری. او به دنبال یک سرمایه گذاری جدید در اواسط سال 1980 زمانی که خواهر او Lyn Dorenzo قدیمی ترین هفت Newquist خواهر و برادر آمد و به او با علم پیری شناسی در رشته و پایان نامه پروژه توصیف جدید کمک مدل زندگی که بیشتر شبیه به یک خانه و کمتر مانند یک موسسه.

او می خواهم گرفته شده در این پایان نامه به بانک برای یک وام, اما آنها می خواستند یک طرح کسب و کار. "خوب خواهر من بزرگ بود gerontologist اما او بسیار خوب, تحصیلات در کسب و کار" گفت: Dana. "بنابراین او به نام من برای نوشتن یک طرح کسب و کار."

این طرح تبدیل به روستای کشور در چیکو کالیفرنیا است که هنوز هم عامل. "او بسیار مترقی در افکار او گفت:" نانسی مورد تحسین قدیمی ترین خواهر که در حال حاضر 78 و هنوز هم به طور فعال درگیر است.

روابط خانوادگی را در آینده. نانسی, شوهر, Keith نولان اصلی در طراحی معماری, طراحی هر دو کشور ایجاد کرد و ماموریت ویلا ارشد مراقبت از خانه. در ضمن نانسی Coldwell بانکدار ارشد املاک و مستغلات متخصص با آموزش از کالیفرنیا انجمن از Realtors در درک آنچه که سالمندان نیاز به زمانی که آنها به فروش خانه.

دانا نیز مسکن و اغلب آثار با نانسی در معاملات. علاوه بر این, نانسی مورد استفاده خود را به املاک و انحلال کسب و کار به ارمغان می آورد و سال تجربه در کار با سالمندان و خانواده های آنها به فروش محتویات خانه های خود.

"هنگامی که شما در حال رفتن به خانه به انحلال همه چیز شما در مورد بسیاری از جنبه های زندگی" خندید نانسی. "زمانی که آنها مسن تر آنها مسائل همه چیز را در جیب خود یا در کتاب ها و یا در مکان های عجیب و غریب. من همیشه به خانواده قبل از ما در آینده: لطفا از طریق اعضای خانواده خود را' شلوار جیب جیب کت تلنگر از طریق کتاب های خود را زیرا آنها تمایل به زوال عقل و شروع به قرار دادن پول در آن مکان و ما می خواهیم مطمئن شوید که ما نمی فروش کتاب های حادثه ای است که تا به حال یک هزار دلار در آن است."

سخت ترین چیز این است که اجازه رفتن. "آنها دوست دارند خانه خود را, آنها باید خاطرات خود را و آنها می ترسند گفت:" نانسی. "و شما در حال گفتن آنها را به اجازه رفتن و حرکت رو به جلو به آنچه که خواهد شد یک محل امن تر برای آنها. ما سعی می کنیم به طور فعال به جای واکنشی است. و فعال بودن آنها به این معناست که می توانید انتخاب و این چیزی است که ما به شدت نشان می دهد. که آنها هنوز هم قادر به خود را در آنچه به آنها اتفاق می افتد." اضافه دانا "اعتماد کل معامله — شما در برخورد با مهم ترین چیزی که باید و است که می تواند یک همسر یا یک مادر یا پدر."

این به ویژه هنگامی که در حال رفتن به مراقبت از حافظه تسهیلات مانند ماموریت ویلا که با این نسخهها کار از نزدیک با خانقاه و ارائه دهندگان طراحی شده است که آخرین خانه یک فرد زندگی می کنند. "این است که واقعا یک پایان زندگی نوع تسهیلات گفت:" دانا.

این بیماری همه گیر است که تنها ساخت دلسوز مراقبت های بیشتر به چالش کشیدن به عنوان بازدید کننده در حال حاضر ممنوع است. "از آنجا که ما در حال برخورد با زوال عقل, اگر شما یک دختر یا پسر دور حتی برای یک هفته بیایید می گویند زمانی که زوال عقل بیمار تقویت می شود در حافظه تمام وقت آنها را فراموش کرده ام که کسی گفت:" دانا. "ما کاملا تبدیل به خانواده خود را."

خوشبختانه Newquists هستند تا به وظیفه. "هنگامی که شما هفت بچه در خانواده شما باید به فضل و صبر گفت:" نانسی. "همه ما به نظر می رسد که باعث می شود ما واقعا حتی-keeled برای کمک به سالمندان به عنوان کار می کنیم."

ماموریت ویلا: mvcare.com
نانسی Newquist-نولان: nancynewquistnolan.com


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن