منتکیتو آب منطقه مدیره نزدیک انتخابات

امیدوار به "خشکسالی-اثبات" رفسنجان و طرد سهمیه بندی — اگر نه برای همیشه حداقل برای آینده قابل پیش بینی — منتکی

توسط NEWSWORLDS در 3 تیر 1399

امیدوار به "خشکسالی-اثبات" رفسنجان و طرد سهمیه بندی — اگر نه برای همیشه حداقل برای آینده قابل پیش بینی — منتکیتو آب منطقه مدیره در روز پنج شنبه آماده است برای تایید خرید چند میلیون دلار تامین آب از شهر سانتا باربارا در هر سال برای 50 سال آینده و ثبت نام در پنج سال برنامه افزایش نرخ برای کمک به پرداخت هزینه برای آن.

در زیر پیشنهاد "تامین آب توافق" با سانتا باربارا است که شش سال در این منطقه 11,400 ratepayers در درجه اول در منتکیتو بلکه در Summerland و تورو دره موثر خواهد صندوق 46 درصد و یا $33 میلیون نفر از این شهر 72 میلیون دلار کارخانه نمک زدایی بیش از 50 سال به علاوه علاقه و به اشتراک گذاری این نیروگاه بهره برداری و هزینه های تعمیر و نگهداری.

در بازگشت به شهر را تضمین عرضه 1,430 هکتار-از نوشیدن آب به منتکیتو آب منطقه مشتریان سال و سال از طریق 2071. که 46 درصد از آب شیرین کن زمان عرضه و آن را به اندازه کافی برای پاسخگویی به 40 درصد از این منطقه را به تقاضای مشتری.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"اگر آن را به من, من می خواهم ثبت نام برای 100 سال" گفت: رئیس جمهور هیئت مدیره فلوید فتیله که انتخاب شد در سال 2016 زمانی که منتکیتو ساکنان مواجه شده هر بسته کلاه در استفاده از آب و سفت جریمه برای بیش از آبیاری. "جامعه نیاز به یک برنامه در محل فراهم می کند که برای قابل اعتماد تامین آب که قابل پیش بینی در هزینه. ما تا به حال نشده که برای یک مدت زمان طولانی است."

نه از county رای دهندگان تصویب اوراق قرضه برای ساخت و ساز از یک دولت قنات شعبه به دریاچه Cachuma در سال 1991 یک آب رای تا به حال چنین واردات برای منتکیتو.

یک بار دیگر رای می آید بر روی پاشنه از یک خشکسالی شدید.

عکس: حسن نیت ارائه میدهدجیمسون دریاچه کوچک مخزن متعلق به منتکیتو آب منطقه در Santa Ynez رودخانه ریخته بیش از Juncal سد در ماه آوریل است. دریاچه 98 درصد کامل; در طول خشکسالی های اخیر این افت به undrinkable "مرده است."

تحت سهمیه بندی از سال 2014 تا سال 2017 منتکیتو ثروتمند جامعه از یک هکتار مقدار زیادی بزرگ املاک و هتل های لوکس و گلف قطع آب آن استفاده از 50 درصد است. در همان زمان بین 5 و 10 درصد از منطقه مشتریان به طور منظم پرداخت جریمه به جای قطع: آنها شامل San Ysidro تگزاس; نگهداری و Ty Warner خود را مالک میلیاردر در tropically باغ و مستغلات در کانال درایو.

"مجازات کسانی که واقعا یک خار در جسم برای بسیاری از مردم و برای ما جدید هیئت مدیره" فتیله گفت. "من نمی خواهید برای رفتن از طریق آن دوباره. مردم ساخته شده است برخی بسیار جدی در دراز مدت تغییرات خود را آبیاری عادات. من نمی بینم که چگونه جامعه می تواند انجام دهد خیلی بهتر از آنچه که آنها در حال حاضر انجام داد."

'ماموریت'

سالانه لایحه برای سانتا باربارا عرضه خواهد بود در حدود 4.6 میلیون دلار از طریق 2038 در آن زمان منتکیتو سهم از هزینه های سرمایه از کارخانه نمک زدایی می تواند پرداخت شود. برای باقی مانده از 33 سال در این منطقه سالانه لایحه را به رها کردن $2.3 میلیون نفر است. باران یا درخشش عرضه تحویل داده می شود و صورتحساب خواهد بود با توجه.

برای کمک به پرداخت برای آب مدیره به پیشنهاد افزایش منطقه درآمد 2.8 درصد در هر سال برای پنج سال آینده با افزایش نرخ متر و خدمات اتهامات عنوان شده علیه. به عنوان مورد در حال حاضر آب بالاتر کاربران خواهد پرداخت نرخ بالاتر است. اوت 1 لایحه منعکس کننده تغییرات جدید.

تحت توافق سانتا باربارا خواهد حفظ مالکیت کامل آن کارخانه نمک زدایی. آن را فراهم می کند و مازاد آن در دسترس است برای فروش به رفسنجان, اما این شهر خواهد بود قادر به ارسال آب از هر منبع به آن همسایه درب بعدی.

"کل استراتژی شده است, 'چگونه ما افزایش قابلیت اطمینان?'" گفت: هیئت مدیره و مدیر Tobe گاوآهن. "ما به نفع آن است. آنچه ما گفت: ما قرار بود به انجام چیزی است که ما روی آن کار کرده ایم."

اما چند برجسته هیئت مدیره منتقدان از جمله باب Roebuck سابق مدیر کل منطقه; چارلز نیومن یک منتکیتو برنامه ریزی کمیساریای; و Shaikewitz 12-سال آب مدیره کهنه بود که رای دادند در سال 2018 ادعا که منطقه طرح غیر منطقی است. حفاظت از این منتقدان می گویند این است که یک جایگزین بهتر از قفل ratepayers به 50 سال بدهی برای محوطه سازی آب است که اکثر آنها نیاز ندارد حتی در یک جامعه که در آن متوسط درآمد خانوار است که تقریبا $150,000.

"این دیوانه" Roebuck گفت. "هیئت مدیره در یک ماموریت. مشتری به طور متوسط معنی درون خود زندگی می کند اما وجود دارد یک گروه از مشتریان که فقط می خواهم به همه آب آنها احتمالا می تواند با استفاده از در بدترین سال از بدترین خشکسالی و آنها می خواهند همه را به پرداخت هزینه برای آن. من مرتب کردن بر اساس محزون در مورد همه چیز."

نیومن که از دست داد صندلی خود را در هیئت مدیره آب در سال 2016 معتقد است که این منطقه باید تنظیم مناظر خود را در یک منبع فاضلاب است که می تواند درمان شود به نوشیدن استانداردهای تکنولوژی که قبلا به نام "توالت-به-شیر" است که هنوز چند سال دور. نیومن نگران است که افزایش سطح دریا ممکن است سیل در این شهر کارخانه نمک زدایی قبل از پیشنهاد 50 ساله توافق منقضی شده است.

"به مراتب بهتر در مسیر آب های امنیتی برای MWD مشتریان است به ادامه موفق تلاش های حفاظت و توزیع آب است که تحت درمان به بالاترین استاندارد مجاز توسط قانون که به زودی شرب بازیافت آب" او گفت:.

Kira ردموند مدیر اجرایی سانتا باربارا Channelkeeper موافق. کارخانه نمک زدایی او گفت: قرار بود عرضه last resort; تکنولوژی انرژی و او می گوید: در محیط زیست دریایی.

"ما در حال تغذیه از چرخه تغییر اقلیم و خشکسالی است که ما مجبور به توسل به "desal' در وهله اول" ردموند گفت. "کسانی هستند ، آینده متفاوت است.

"ما زندگی در آب و هوای مدیترانه ای. حفاظت از محیط زیست است, راه زندگی, و آن را باید پس همیشه و نه فقط در زمان خشکسالی است. در حال حاضر از طریق این آب عرضه توافق ما در حال رفتن به گیر با 'desal' برای همیشه لطفا برای. بازیافت آب است که همه ما باید رهبری شود."

اما جاشوا Haggmark, شهرستان, منابع آب, مدیریت تماس, توافق با منتکیتو "یک نمونه از همکاری خوب" و می گوید آن را "عادلانه برای هر دو جوامع است." اگر سانتا باربارا همیشه می خواستم به گسترش آن نمک زدایی گیاه Haggmark گفت: رفسنجان را انتخاب کنید تا بخشی از هزینه, و هر دو جوامع خواهد لذت بردن از نتیجه اقتصاد مقیاس.

"در آینده آن کمک به مقابله با خطر و کمک می کند تا ثبات منابع آب در سواحل جنوبی" Haggmark گفت. "من یک فن از پروژه های منطقه ای. من فقط فکر می کنم حرکت است به رهبری این راه است."

'صرفه جویی' منتکیتو

پس از سال 1991 رای به واردات قنات آب به Cachuma Montecito آب منطقه دستور داد به همان اندازه دولت آب به عنوان سانتا باربارا را با 80,000 مردم کمتر به آن پرداخت. Montecito به اشتراک گذاری از $575 میلیون دلار سرمایه هزینه قنات شعبه است که به علت طریق 2035; آن بالغ بر 5.5 میلیون دلار سالانه و نشان دهنده بیش از یک چهارم از منطقه 20 میلیون دلار بودجه سالانه. ابتدا در سال 2022 پرداخت خواهد افت 1.8 میلیون دلار را سالانه $3.7 میلیون نفر است.

در طول خشکسالی های اخیر دولت کاهش آن تخصیص از قنات به اعضای سازمان. اما آن را به طور گسترده ای توافق کردند که قنات شعبه "ذخیره" رفسنجان; از طریق خط لوله منطقه قادر به واردات مکمل آب از سازمان های دیگر در سراسر کشور. آب اضافی هزینه بیش از $7 میلیون مقامات منطقه می گویند و بیش از 10 میلیون دلار در تحویل و هزینه های درمان. برخی از سازمان ها خواستار بازپرداخت در آب و همچنین به عنوان پول نقد.

اما در منطقه معتقد است که دیگر نمی تواند تکیه بر مکمل آب است که تراشه. جامعه مواجه سه گانه whammy در طول خشکسالی از سال 2012 تا سال 2018: دریاچه Cachuma به طور معمول در منطقه بزرگترین تامین منبع کاهش یافته و به 7 درصد از ظرفیت; جیمسون دریاچه منطقه کوچک مخزن بالادست Cachuma, افت به undrinkable "مرده استخر"; و در سال 2014 دولت تخصیص آب شد به کاهش 5 درصد از حقوق.

امروز وجود دارد هیچ کمبود آب در منتکیتو: پس از دو سال از متوسط و بالاتر از متوسط بارندگی منطقه خیط و پیت کردن با آب است و ذخیره سازی مازاد منابع. اما فتیله گفت: "به دنبال بازگشت به خشکسالی های اخیر واقعا توجه مرا جلب کرد. ما فقط نمی تواند ترک یک جامعه است که در نوع معضل است."

Roebuck و دیگر منتقدان بر این باورند که دولت آب بازار همراه با حفاظت از محیط زیست می تواند دوباره به قید وثیقه جامعه در آینده خشکسالی به خصوص اگر منطقه فروشگاه ها بیشتر از آن مازاد زیرزمینی در طول مرطوب سال است.

"در طول بیشتر سال همه ما به آب نیاز داریم در سطح مخازن" Roebuck گفت. "ما در حال حاضر پرداخت برای زیرساخت های دولت پروژه آب. در خشکسالی ما مصرف پایین. که محیط زیست, راه زندگی, حساس بودن به محیط زیست است."

امروز Montecitans با استفاده از 40 درصد آب کمتر از آنها قبل از خشکسالی منطقه سوابق نشان می دهد اما هنوز هم مقدار زیادی از آب: 210 گالن سرانه هر روز نسبت به 60 در سانتا باربارا و 57 در Goleta. حدود 85 درصد از منتکیتو آب می رود به, محوطه سازی, در مقایسه با 50 درصد در سانتا باربارا و 55 درصد در Goleta.

اما در حال حاضر منتکیتو آب مدیره منتخب در سال 2016 و 2018 به عنوان "آب و امنیت تیم" و با حمایت بیش از 100.000 دلار در بودجه مبارزه انتخاباتی از جمله کمک های مالی زیادی از اعضای Birnam چوب و دره باشگاه گلف در شرق دره جاده بارها گفت که هر بیشتر خواسته های حفاظت خواهد تغییر نیمه روستایی احساس رفسنجان با آن بالا هجز گسترده چمن باغ های سرسبز و انبوه جنگل.

عکس: Google Earthدر منتکیتو آب منطقه می گوید بیش از حد حفاظت را تغییر نیمه روستایی و شخصیت ثروتمند جامعه است. این Birnam چوب گلف در اینجا نشان داده شده است که یکی از دو لوکس استراحتگاه گلف در شرق دره جاده ها است.

"که نامحسوس به همین دلیل است که من در اینجا زندگی می کنند در یک راه تقریبا بی بها" مدیر کن کوتس گفت: در مه 26 جلسه هیئت مدیره.

در ژوئن 15 کارگاه او افزود: "آنچه که ما در حال خرید و فروش در اینجا این است که راه برای محافظت از شخصیت رفسنجان و Summerland. این بسیار مهم است که ما نگه داشتن در ذهن که چرا ما زندگی می کنند که در آن ما زندگی می کنند و به همین دلیل ارزش ملک به عنوان بالا به عنوان آنها هستند. که شخصیت تا حد زیادی ایجاد محوطه و محوطه سازی طول می کشد آب است."

راه اندازی در سال 2022

اگر هیئت مدیره تصویب تامین آب توافق با سانتا باربارا در روز پنج شنبه شورای شهر آغاز خواهد تصویب آن روند در ژوئن 30; اما آب نمی خواهد شروع به جریان به رفسنجان تا Jan. 1, 2022. در این فاصله این شهر خواهد ساخت خط لوله از کارخانه نمک زدایی به تهیه تصفيه آب کردن Foothill جاده که در آن سواحل جنوبی مجرا فشار خط لوله را حمل آب به رفسنجان.

امروز Cachuma است که در 79 درصد از ظرفیت جیمسون ریخته در هر دو 2019 و این مه. اما سانتا باربارا آب مدیره میگه خواهد بود "100 درصد قابل اعتماد": آن را نمی خواهد وابسته به بارندگی و آن را از "این طرف کوه."

در یک مطالعه اخیر یک شرکت مشاوره مهندسی حمایت منطقه طرح نتیجه رسید که تغییر آب و هوا را بیشتر طولانی تر و شدید تر خشکسالی; مخزن و قنات تامین خواهد شد کاهش می یابد; و مکمل دولت آب خواهد شد گران تر و سخت تر برای به دست آوردن در "نقطه" آب بازار است. تنها توافق با سانتا باربارا خواهد جلوگیری مهم کمبود آب در یکی دیگر از جدی خشکسالی مطالعه یافت می شود.

آغاز سال آینده دولت انتظار می رود که به سازمان اجازه می دهد که به قلاب قنات به خرید مکمل لوازم بدون تحمیل آب بدهی و همچنین به عنوان یک پولی بدهی. اما Montecito مدیره معتقد است که آن را هنوز هم می تواند مخاطره آمیز باشد. تحت مقررات دولت جدید کشاورزان در دره مرکزی مجبور خواهد شد برای کاهش پمپاژ از شدت تخلیه آب های زیرزمینی حوضه و آنها به احتمال زیاد خواهد شد رقابت برای لوازم اضافی هیئت مدیره می گوید.

"در آینده می گذرد وجود دارد به مانند یک میدان جنگ برای مازاد آب که ممکن است در خارج وجود دارد در سیستم" فتیله گفت: در جلسه اخیر. "این رفتن به یک حمام خون."

گاوآهن گفت که در طول مرطوب سال با عرضه از سانتا باربارا در آینده منطقه خواهد به دنبال راه هایی برای بازار مازاد دولت در امور آب و Cachuma لوازم تبدیل شدن به یک فروشنده به جای یک خریدار.

شخم و فتیله انتخاب شدند به هیئت مدیره در سال 2016 بر روی یک پلت فرم را بازیافت آب به رفسنجان. آنها را اجرا خواهد کرد برای انتخاب مجدد در ماه نوامبر.

Carolee Krieger یک دیرین رفسنجان ساکن و منتقد دولت آب است که رئیس جمهور و مدیر اجرایی کالیفرنیا آب تاثیر شبکه های غیر انتفاعی, گروه حمایت پشتیبانی از این پیشنهاد تامین آب توافق با سانتا باربارا.

"آنچه ما نیاز داریم این است که محلی, واقعی, مرطوب, آب, نمی, 'کاغذ' دولت آب" Krieger گفت. "هنگامی که وجود آب در حالت آب پروژه ما هیچ جایی برای قرار دادن آن است. هنگامی که شما نیاز به آن وجود ندارد. آن را همیشه یک سرمایه گذاری بد برای منتکیتو. ما باید برای متوقف کردن به آب در خارج از شهرستان ما."

اما Shaikewitz که رای دادند برای سهمیه بندی و مکمل دولت منابع آب, زمانی که او در هیئت مدیره می گوید: مقابله با سانتا باربارا "معنا ندارد."

"این است که در مورد بیمه و من نمی بینم آن را به عنوان لازم است," او گفت:. "این افتضاح مقدار زیادی از پول. هیچ یک از ما می دانیم که چه وضعیت آب در حال رفتن به برای 50 سال آینده است. آن را مطلق نقطه کور. آب هیئت مدیره ممکن است کاملا درست است. اگر هیچ آب قدرت بیشتر به آنها. اما در سه سال گذشته آنها تا به حال آب بیشتر از آنها می دانند که چه چیزی برای انجام با. آیا شما نیاز به پهلو دور چهار تا پنج میلیون دلار در سال اضافی ؟ اگر شما نگاه بیش از آینده آب وجود دارد خارج وجود دارد."

قیمت جدید عرضه

هیئت مدیره می گوید اولیه 4.6 میلیون دلار سالانه برچسب قیمت برای سانتا باربارا آب خواهد بود تا حدی جبران 1.8 میلیون دلار کاهش در منطقه دولت سالانه آب بدهی شروع در سال 2022. منطقه می گوید, همچنین می تواند صرفه جویی در هزینه تحویل امور آب است که آن را نیاز ندارد و می تواند فروش برخی از آن قنات تامین می.

پیشنهاد 2.8 درصد افزایش سالانه منطقه درآمد برای پنج سال آینده خواهد پوشش هزینه سالانه عرضه های جدید از سانتا باربارا و همچنین بیش از 2 میلیون دلار در خط لوله جایگزین. درآمد خواهد بود تولید از افزایش نرخ آب و کنتور آب هزینه خدمات و تغییرات در نرخ ساختار خود را.

مسکونی جدید رای برنامه فراهم می کند برای سه ردیف از آب با استفاده از هر یک به تدریج با نرخ بالاتر است.

ردیف 1 با ارزان ترین نرخ را عمدتا پوشش استفاده در محیط داخلی. برای صرفه جو ساکنان در این لایه با استفاده از فقط نه صد فوت مکعب از آب (مايع کيست هيداتيک) ماهانه این میزان آب خواهد رفت پایین در اولین سال از $8.85 به $6.56 هر مايع کيست هيداتيک. (یک صد فوت مکعب آب برابر با 748 گالن.)

صاحبان املاک با استفاده از 25 مايع کيست هيداتيک در گفتن یک هکتار از زمین را 7 درصد افزایش در صورتحساب آب در اوت. 1 از $265.54 به $284.14 ماهانه. (بزرگترین و تنها بلوک منطقه ratepayers هستند و صاحبان املاک با یک هکتار زمین.)

منطقه ادعا می کند که 56 درصد از مشتریان را کاهش و یا بدون تغییر در صورتحساب خود را برای 12 ماه آینده تحت تغییرات پیشنهادی. اما Roebuck و دیگران اشاره کرده اند که نرخ جدید برنامه خواهد ترکیب "کمبود آب اضطراری اضافه" از $3.45 هر مايع کيست هيداتيک که هیئت مدیره اعمال شده در طول خشکسالی است. اضافه کردن قرار بود موقت و باید حذف شود در حال حاضر که خشکسالی بیش از Roebuck گفت.

بدون اضافه کردن که هنوز هم ذکر شده به عنوان "موقت" در منطقه, وب سایت فعلی صورتحساب ماهانه برای کسانی که ساکنان با استفاده از 25 مايع کيست هيداتيک از آب خواهد بود $179.59; پیشنهادی خود را اوت 1 صورتحساب خواهد نشان دهنده 58 درصد افزایش از این مبلغ است.

فتیله گفت که زمانی که منطقه مشتریان به شدت کاهش تقاضا در طول خشکسالی منطقه درآمد کاهش یافته و در عین حال این منطقه هنوز هم مجبور به پرداخت برای هزینه های ثابت در سدها و مخازن خطوط لوله و ایستگاه های پمپاژ و قنات شعبه به Cachuma. یک منبع از سانتا باربارا خواهد نشان دهنده یکی دیگر از بزرگ هزینه های ثابت است.

"فروش هرگز بازگشت و پس از اضافه کردن به باقی می ماند" فتیله گفت.


ملیندا می سوزد داوطلبان به عنوان یک روزنامه نگار مستقل در سانتا باربارا به عنوان یک خدمت به جامعه است. او ارائه می دهد اخبار و گزارش های متعدد به نشریات محلی در همان زمان به صورت رایگان.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب