بسیاری از پنسیلوانیا در یک خشکسالی و این می تواند بدتر در southcentral منطقه

کهربا جنوبی چمبرسبورگ افکار عمومیمنتشر شده 3:53 PM EDT Jul 10, 2020فرانکلین و آدامز شهرستانهای همراه با بسیاری

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

فرانکلین و آدامز شهرستانهای همراه با بسیاری از پنسیلوانیا به طور رسمی در خشکسالی با توجه به خدمات ملی آب و هوا در کالج ایالتی.

درجه حرارت بالا و عدم بارش باران منجر به زمین گرفتن بیش از حد خشک در پایان ماه ژوئن NWS هواشناس راب Radzanowski گفت.

"آن را ادامه خواهد داد و یا حتی ممکن است افزایش تا متوسط-سطح خشکسالی به عنوان آن می رود به دو هفته آینده و یا اگر ما هیچ توجهی آسمانی," او گفت:.

خدمات ملی آب و هوا صفوف شرایط خشکسالی در مقیاس 0-4, 0 بودن غیر طبیعی خشک و 4 نمایندگی استثنایی خشکسالی است. رتبه بندی بر, برای, در بیشتر قسمت ها در زمین سطح آب Radzanowski گفت.

بسیاری از پنسیلوانیا در نظر گرفته شده است غیر طبیعی خشک در حالی که بخش هایی از جنوب غربی منطقه در حد متوسط و خشکسالی است.

این منطقه حاوی نیویورک و شهرستانهای شرق رودخانه Susquehanna در جنوب شرقی بزرگترین منطقه از دولت نه در خشکی به لطف باران از مکرر بعد از ظهر رعد و برق Radzanowski گفت. اگر هوا نگه می دارد تا این منطقه می تواند لغزش در شرایط خشکسالی.

آن را به چند معني باران رویدادهای منطقه فرانکلین و آدامز استان ها برای بازگشت به شرایط عادی Radzanowski گفت. پیش بینی امیدوار کننده نیست به خصوص با بالاتر از متوسط درجه حرارت در این منطقه ادامه خواهد داد برای تحمل و قدرت.

بیشتر: 'آن سو': چمبرسبورگ ساختن دانش آموزان به مقیاس تفریح از مدرسه در ورزشگاه کنکوری برای فارغ التحصیلی

بیشتر: این نانوایی میزبان جمع آوری اعانه برای سازمان های غیر انتفاعی در سراسر فرانکلین شهرستان با رول دارچین

متوسط درجه حرارت بالا در این زمان از سال 85, او گفت:. درجه حرارت در حال انتظار برای پیش افتادن که برای خیلی از بقیه ماه با توجه به Accuweather.

پنسیلوانیا تاثیر از طوفان گرمسیری پری که از اواخر جمعه صبح بود و شدیدا در طول دلاور ساحل به سمت انتظار ریزش زمین در نیوجرسی به احتمال زیاد محدود به فیلادلفیا منطقه Radzanowski گفت.

کهربا جنوبی را می توان در asouth@publicopinionnews.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب