کوه لبنان گورستان $1 میلیون نمی تواند رفع مشکلات در 200 هکتار

کیم قوی Lebanon Daily Newsمنتشر شده 1:30 PM EDT Jun 10, 2020آنجلا و جیم اروین دیدار دختر خود را به قبر یک بار

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

آنجلا و جیم اروین دیدار دختر خود را به قبر یک بار در هفته. همراه با گل به دراز کنار قبر او آنها حمل یک ماشین چمن زنی چمن و علف های هرز whacker.

آن را سخت را برای آنها به توضیح این نوع از غم و اندوه آنها برای از دست دادن 16-year-old daughter, مارسلا, اجازه دهید به تنهایی و اندوه از دیدن وخامت بار زیبا گورستان که در آن آنها گذاشته او برای استراحت به چهار سال پیش.

چمن رشد کرده است به طوری بالا در کوه لبنان گورستان بیش از چند ماه گذشته که برخی از سنگ قبر به سختی قابل مشاهده هستند. یک درخت کامل و بخش هایی از دیگران باید به زمین افتاده و برخی از سنگ قبر شکسته و در حالی که برخی از گورستان به تازگی mowed, علف های هرز و چمن بین قبر نشانگر حدود 3 فوت ارتفاع دارد.

خانواده مانند Irwins که عزیزان در اینجا به خاک سپرده اند mowed کوتاه و تمیز برخی از گورهای اما آن را به اندازه کافی برای 25,000 گور در این زمینه. هیئت مدیره اجرا می شود که گورستان انجمن فقط استخدام یک ماشین چمن زنی اما پس از چند ماه از غفلت آن کافی نیست.

"وجود دارد یک نجیب زاده تا آنجا که شده است وجود دارد هر روز" آنجلا ایروین گفت. "او طول می کشد مراقبت از دختر من قبر هم به خاطر همسرش به خاک سپرده شده است وجود دارد, اما او طول می کشد مراقبت از تمام خانواده خود را به مقدار زیادی. او علف هرز whacks. او مانند 80 سال است."

خانواده ها در حال مبارزه با چرا و چگونه این می تواند رخ داده و پاسخ را پایین می آید به دو چیز توجه به این که اجرا می شود گورستان مدیره از مدیران: درآمد و نیروی انسانی است.

$1 میلیون و اعتماد

ناکامی در لبنان بیش از گورستان در شرق افرا خیابان به کارگردانی عمدتا در رسانه های اجتماعی در یک مرد: هوراس Ehrgood یک وکیل محلی.

"همه که چیزهای تند و زننده در Facebook درست نیست," او گفت:. "آنها می گویند که من مالک. آنها می گویند که من باید 1.2 میلیون دلار. من آرزو می کنم که درست نبود."

در واقع Ehrgood اجرا گورستان مدیره از مدیران در یک پرداخت نشده موقعیت را برای حدود 25 سال, او گفت:, و همچنین دارای پنج نسل از خانواده اش به خاک سپرده شد در این زمینه. او یاد گرفته است از شکایت ارسال شده در اجتماعی, رسانه ها در مورد گورستان شرایط و شایعات در مورد پول, اما گفت که او نیست در مورد آنها را به آدرس on Facebook.

200 هکتار گورستان گفت: متعلق به بسیاری دارندگان. بخشی از پول صرف شده در هر یک از بسیاری قرار داده است به مراقبت دائمی صندوق به مراقبت از گورستان و گورستان مدیره کانون سرمایه گذاری است که, سرمایه گذاری و مدیریت اموال.

اعتماد در مورد $1 میلیون نفر در آن در حال حاضر, او گفت:.

صندوق محدودیت

قانون دولت را محدود می کند استفاده از یک گورستان به مراقبت دائمی صندوق Ehrgood گفت. "قانون من نمی تواند بیش از 7 درصد در هر سال است."

پنسیلوانیا عنوان 9 قانون فراهم می کند برای مراقبت از دلایل دفن اجازه می دهد برای "دائمی بسیاری مراقبت صندوق" به سرمایه گذاری و "واجد شرایط امانت و ... باید پرداخت semiannually خالص درآمد صندوق به گورستان شرکت است."

تحت این قانون به کوه لبنان گورستان ارتباط داده شده است 7 درصد از درآمد سرمایه گذاری از دائمی مراقبت صندوق در هر سال. در سال 2019 که پرداخت $70,000.

اضافه کردن در یکی دیگر از $60,000 از بخشی از بسیاری خرید درآمد برای گورستان در سال 2019 شد $130,000. هزینه شد $150,000 با توجه به Ehrgood.

گورستان 200 هکتار نیست پس این انجمن همچنین اجاره کردن یک بخش از زمین به یک کشاورز محلی است.

"مشکل این است که کار ما در طول سال فقط پیشی جستن تفکر در آن زمان (زمانی که قانون ایجاد شد) و چقدر به این مراقبت دائمی صندوق" Ehrgood گفت. "ما واقعا شروع به اجرا به مشکل به دو سال پیش است."

آنچه در مورد چمن ؟

اموزش بنر چندین اعضای خانواده دفن شده در این گورستان به عنوان نشانی ،

"ما بالا رفت و در روز یادبود و من فقط می تواند آن را باور نمی کند. من هرگز آن را دیده بود که" او گفت:.

این Benners زندگی در نیویورک در حال حاضر, اما آنها لبنان بومی. برادر او که کشته شد در جنگ ویتنام و پدر و مادر خود را در حال دفن در گورستان. این Benners راه خود را به خانواده توطئه چند بار در سال به جای گل.

مانند دیگر خانواده های آنها پاک در اطراف قطعه در ماه مه شوکه شدند و چه آنها دیدن. 160-سال-قبرستان قدیمی واقع در امتداد شهر, مرز گسترده است منزوی و پر از درختان.

چمن شد 3 فوت ارتفاع در مکان یک درخت افتاده بود بالای درخت دیگری در پشت آرامگاه و دیگر درختان به حال عظیم شاخه های شکسته ،

انجمن استخدام دو کارگران پاره وقت و تمام وقت سرپرست به توده یونجه یا کاه و علف های هرز ضربت سخت زدن اموال از آوریل تا اکتبر Ehrgood گفت: اما کسانی که شغل شده اند خالی بسیاری از این سال است.

گورستان از دست یکی از آن بخش به طور منظم-تایمر در شروع فصل و تا به حال یک زن و شوهر از مسائل دیگر با دیگر پاره وقت کارکنان. سرپرست/مدیر که دارای یک موقعیت تمام وقت بوده و بر روی بیمار ترک Ehrgood گفت.

آنجلا ایروین گفت: پرداخت بیش از حد کم است و تعجب که چرا زندانیان از لبنان County زندان نمی تواند کمک به تمیز کردن زمینه.

"ما تا به استخدام کسی به در آمده و توده یونجه یا کاه" Ehrgood گفت. "آنها فقط در مورد گرفتار. ما درختان است که کاهش یافته است را هر چند. ما نیاز به انتخاب کنید تا شاخه."

فراتر از زايمان ارتباط می پردازد برای چمن و چمن و علف های هرز whackers, برف, برداشت, برگ, تعمیر و نگهداری و کج بیل زدن به حفاری. او امیدوار داوطلبان کمک خواهد کرد که برای پر کردن سوراخ موش خرمای کوهی امریکا و روشن شعب در گورستان.

"مردم اصلا متوجه دامنه این چیز" Ehrgood گفت.

حدود 70 درختان باید قطع در گورستان, او گفت:, و اگر آنها در وسط میدان, هیچ مشکلی. اما به دلیل نزدیکی به گور, قیمت به حذف آنها در حدود 1000 $در هر درخت.

در بالا از آن تعدادی از تدفین در حال کاهش هر سال در بخش های بزرگ به دلیل فورت Indiantown فاصله اجازه می دهد تا به صورت رایگان دفن جانبازان و همسران آنها. در 1990s کوه لبنان گورستان انجام شد حدود 100 تدفین یک سال; در حال حاضر آن را در حدود 50 است.

"آمده و ایستاده در کفش من لطفا" Ehrgood گفت. "من می خواهم به من بدهید تا این کار را در یک ضربان قلب. من کاشته شده در خارج وجود دارد به زودی خودم."

مسائل حقوقی: استراحت در صلح ؟ نه با پنسیلوانیا گورستان قوانین

عذرخواهی: شن تپه گورستان وحدت ملی پس از حذف اقلام گرامی از قبر سایت

دردناک بازدید

آنجلا اروین نمی تواند درک آنچه اتفاق افتاده است به هزاران نفر از گور دسته جمعی در گورستان.

او به نظر می رسد در آن مدفون در نزدیکی دخترش قبر و او آنها را می بیند به عنوان مارسلا مانند قبر فقط چند متری از یک پسر که درگذشت در سن 11. به آنجلا او را مانند یک برادر به او دختر یک بخشی از یک خانواده اطراف مارسلا که Irwins نمی تواند وجود داشته باشد.

او قصد دارد به بخشی از جلسه بعدی هیئت مدیره برای گورستان انجمن. ملاقات آنها در اولین دوشنبه هر ماه.

آنجلا گفت: "ما سخت انجام می شود بخشی از این خاک سپرده آنها تفکر آنها در یک جای خوب."

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب