نسکار مسابقه در Pocono Raceway بدون طرفداران

ژاک Sturniolo Nhpaمنتشر شده 3:50 PM EDT 29 مه سال 2020Pocono Raceway خواهد شد برگزاری مسابقات نسکار بدون طرفدا

توسط NEWSWORLDS در 10 خرداد 1399

Pocono Raceway خواهد شد برگزاری مسابقات نسکار بدون طرفداران در حضور مقامات آهنگ جمعه اعلام کرد.

این جام نسکار سری برنامه ریزی شده است به سر به 2.5 مایل مسیر مسابقه در برکه برای سری اول doubleheader آخر هفته با 325 مایل نژاد در چهار شنبه, ژوئن 27 و 350 مایل رویداد در روز یکشنبه, ژوئن 28.

تصمیم به حرکت به جلو با طرفداران در حضور و غیاب می آید به عنوان Monroe County شیفت به زرد فاز فرماندار تام گرگ بازگشایی استراتژی در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

بیشتر: هنگامی که ورزش دبیرستان بازگشت ؟ ملی دستورالعمل ارائه یک نقشه راه

بیشتر: ورزش جوانان دریافت خوب به رزومه با محدودیت به عنوان PA شهرستانهای حرکت به سبز

"زیر هدایت در رویدادهای ورزشی در پنسیلوانیا صادر شده توسط فرماندار تام ولف این هفته 2020 نسکار حوادث در Pocono Raceway برگزار خواهد شد بدون طرفداران در حضور" Pocono Raceway در بیانیه ای گفت. "زمان دارندگان بلیط می توانید درخواست بازپرداخت را انجام دهید و یا حساب اعتباری با مراجعه به وب سایت ما. ما قدردانی از طرفداران ما صبر و همچنین تلاش های مشترک از فرماندار گرگ دولت و نسکار طی منحصر به فرد این بار. جزئیات بیشتر در دسترس خواهد بود در تاریخ بعد."

بیشتر: بازیکنان پست: دادن یک صدای دانشجو-ورزشکاران در حالی که ورزش باقی می ماند کنار

نسکار نگاه RV & خارج از منزل, کامیون سری برنامه ریزی شده است به رقابت در 150 مایل رویداد در ژوئن 27 قبل از شروع جام سری رویداد است. در ژوئن 28, نسکار Xfinity سری برنامه ریزی شده است به مسابقه 225 مایل جلوتر از دوم جام رویداد.

یک ARCA Menards سری رویداد است که برنامه ریزی شده به اجرا در یکشنبه 25 ژوئن پیش از مسابقه آخر هفته. وضعیت این مسابقه ناشناخته است هر چند مسیر اعلام جزئیات بیشتر در خواهد آمد در تاریخ بعد.

جام سری doubleheader نشانه اولین بار این ورزش را بخش بالا را کامل دو رویداد جداگانه در روز متوالی در همان مرکز.

بیشتر: مسیر دره جاده سریع السیر مروج رانندگان مقابله با COVID-19 خرید اینترنتی

نسکار در بازگشت از 10 روز وقفه در تاریخ 17 مه در دارلینگتون Raceway و اجرا شده است هر مسابقه در باز گشت خود را بدون طرفداران. خدمه در حال محدود به 16 اعضای هر تیم از جمله راننده و اجتماعی فاصله است که به شدت به اجرا گذاشته است.

جام سری مسابقه چهار بار در آن بازگشت, Xfinity سری دو بار و کامیون سری یک بار. هیچ کدام ویژه تمرین و تنها سری جام برگزار شد یک جلسه واجد شرایط.

روش برای حوادث در Pocono Raceway را هنوز اعلام نشده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب