سازمان های دانشجویی بومی می خواهند به سازمان ملل متحد نام Kroeber سالن، با عقب نشینی هیئت علمی

نا امید ما دانش آموزان بومی در حال حاضر در برنامه های مختلف در UC برکلی ثبت نام: دانشکده حقوق; مدرسه رفاه اجتم

توسط NEWSWORLDS در 4 شهریور 1399
نا امید

ما دانش آموزان بومی در حال حاضر در برنامه های مختلف در UC برکلی ثبت نام: دانشکده حقوق; مدرسه رفاه اجتماعی؛ کالج نامه ها و علوم؛ بخش علوم محیط زیست، سیاست گذاری و مدیریت؛ بخش مهندسی و رشته های دیگر. با هم، ما استقبال از پیشنهاد شورای مشورتی بومی آمریکا به سازمان ملل متحد نام Kroeber هال به عنوان یک فرصت برای UC برکلی به گام های ملموس در جهت بهبود رابطه خود را با جوامع قبیله ای کالیفرنیا و پرورش یک محیط استقبال بیشتر برای دانش آموزان بومی.

ما از عقب نشینی در برابر این فرصت ناامید شدیم، با این حال، به خصوص با توجه به سابقه UC برکلی و بخش انسان شناسی آن. خشونت های انجام شده علیه مردم بومی از آنچه که امروز کالیفرنیا است نباید توسط اعضای هیئت علمی UC برکلی تخفیف و یا به حداقل رسید به منظور حفظ خیرخواهی داستانی از رشته های خود را. این دفاع ها در یک فرهنگ دیرینه در محوطه دانشگاه جا می گیرند که شکنندگی سفید پوستان را عادی می کند و دانشجویان، کارکنان و دانشکده هایی را که سیاه پوست، بومی یا مردم رنگین پوست هستند تحت فشار قرار می دهد تا در مورد نژادپرستی نهادینه شده و تجربیات خودشان سکوت کنند. این که آیا استادان فعلی به نگرانی های ما اذعان دارند یا نه، UC برکلی قبل، حین و بعد از تصدی آلفرد کروبر به جوامع بومی آسیب رساند. این تاریخ همچنان به شدت بر بومیان کالیفرنیا و دانشجویان بومی فعلی، کارکنان و دانشکده وزن دارد.

وقتی به ایشی فکر می کنیم به خودمان فکر می کنیم. ما به پدربزرگ و مادربزرگمان و اجدادمان فکر می کنیم که در برابر نسل کشی از دست دادیم. به ما یادآوری می شود که نهادهایی مانند UC برکلی برای ما یا اجداد ما ساخته نشده بودند. ما به طور مداوم باید خودمان را در فضاهای سفید برای موفقیت و زنده ماندن ارائه, نه تنها برای خودمان بلکه برای جوامع ما که همچنان به طور نامطلوب تحت تاثیر قرار.

داستان ایشی ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما برای ما همه چیز بیش از حد آشنا ست. برخی از همکاران ما فرار از رفتار ذاتا نژادپرستانه ایشی را به عنوان شیء مطالعه در پاسخ های خود به پیشنهاد نام گذاری سازمان ملل انتخاب کرده اند. ما این را به عنوان همیشگی میراث آسیب کروبر علیه مردم بومی می بینیم.

اذعان به ایدئولوژی های نژادپرستانه ای که در نهایت راه هایی را که ایشی در طول زندگی و پس از آن با آن ها رفتار می شد و راه هایی که امروز این ایدئولوژی ها آشکار می شوند، توجیه می کردند، مهم است. به عنوان دانش آموزان بومی، این منطق مضر است و خشونت استعماری علیه جوامع بومی معاصر را تداوم می بخشید.

هنگامی که تصمیم به دنبال آموزش عالی، بسیاری از ما از انتخاب UC برکلی به دلیل تاریخ به خصوص بحث برانگیز و شیوه های فعلی خود را در مورد مردم بومی مشتاق بود. برخی از ما تصمیم به ثبت نام در اینجا به طور خاص برای رسیدگی به آسیب های انجام شده توسط Kroeber و UC برکلی. دیگران انتخاب به ثبت نام در اینجا با وجود سابقه UC برکلی، دانستن ما نیاز به درگیر شدن در این کار و شکنندگی سفید همکاران ما در اطراف آن است.

به عنوان یک موسسه کمک هزینه زمین، UC برکلی از فروش بیش از ۱۵۰٬۰۰۰ جریب زمین های میوک، یوکوتس، گابریلینو، مایدو و پومو ساخته شد، در میان بسیاری دیگر که از طریق قانون موریل به ایالت کالیفرنیا اعطا شد. درآمد حاصل از فروش این زمین ها به اندازه یک سوم هزینه های عملیاتی سالانه مدرسه در اواخر قرن ۱۹ تشکیل می شد.

بنابراین، اعتبار دانشگاهی UC برکلی - از جمله بخش انسان شناسی آن - تا حد زیادی از طریق سرقت زمین بومی، نسل کشی و دیگر شیوه های استعماری خشونت آمیز به دست آمد. علاوه بر این، مهم است که اذعان کنیم که چگونه بخش انسان شناسی UC برکلی به طور خاص با سرقت بقایای اجدادی به شهرت رسید، تمرینی که توسط کروبر عادی شده است.

به دلیل این تاریخ، دولت UC برکلی، دانشجویان، دانشکده ها و بخش انسان شناسی، به ویژه، همچنان از زمین های دزدیده شده و نسل کشی مردم بومی بهره مند می شوند. عدم پیشرفت UC برکلی در روند بازگشت به کشور نشان می دهد که این میراثی دور نیست، بلکه یک واقعیت رسوخ شده و مداوم است. دانشجویان بومی در UC برکلی مدت هاست که این نگرانی ها را ابراز می کنند. پیشنهاد به سازمان ملل متحد نام Kroeber هال و پاک کردن پردیس از یادآوری جشن از این گذشته است woefully misinformed و در سبک پاپ از رسانه های اجتماعی 'لغو فرهنگ،' به عنوان پردیس استاد انسان شناسی نانسی Scheper - هیوز در یک وبلاگ نوشت ، اما سازگار با میراث طولانی از طرفداری بومی.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب