NBA 1st سوپراستار: جورج ژاپنی

در هر دوره از بسکتبال حرفه ای, شده است وجود دارد یک نسل استعداد که خارج از غرفه بالاتر از بقیه است. امروز, وجو

توسط NEWSWORLDS در 6 مرداد 1399

در هر دوره از بسکتبال حرفه ای, شده است وجود دارد یک نسل استعداد که خارج از غرفه بالاتر از بقیه است. امروز, وجود دارد, LeBron James. قبل از LeBron وجود دارد مایکل جردن. قبل از اردن وجود دارد Kareem Abdul-Jabbar. قبل از کریم وجود دارد Wilt Chamberlain. و قبل از همه آنها آمد جورج ژاپنی.

فقط زود گذر در رزومه کاری خود را, شما نمی خواهد فکر می کنم خیلی از ژاپنی. حرفه ای به طور متوسط از 23.1 نقاط 13.4 ریباند و 2.8 کمک خوبی هستند اما هیچ چیز دیوانه. کار خود را در زمینه هدف درصد از 40.4 درصد است راست تا بد. در واقع تنها 13 بازیکن در این فصل که در زمان حداقل هشت عکس در هر بازی شات زیر که در صد. پس چرا بسیاری از مردم در نظر ژاپنی یک ستاره ؟

این ساعت شات

طرفداران نگاهی به آمار و تمجید اغلب بدون متن — و اگر شما چشم پوشی از متن ژاپنی حرفه ای, از آن آسان است به او نوشتن ، ژاپنی بیشتر زندگی حرفه ای خود را قبل از ساعت شات اختراع شد و در سال 1954 پس از لیگ به عنوان یک کل بسیار کندتر و در نتیجه به ثمر رساند به مراتب کمتر امتیاز. در واقع ساعت شات معرفی شد چرا که از یک نمونه که در آن یک تیم نشسته بر روی توپ برای جلوگیری از ژاپنی از به ثمر رساند.

در ژاپنی اولین فصل در NBA در سال 1949 او به طور متوسط 28.3 امتیاز در هر بازی در 41.6%. به نظر می رسد خوب است اما فوق العاده نیست. اما در سال 1949 NBA فصل لیگ تنها به طور متوسط 80 امتیاز در هر بازی در 32.7% تیراندازی. خود را به ثمر رساند در مقایسه با لیگ متوسط بود 35.4 درصد از متوسط. در سال 2020 این لیگ تیم های متوسط ppg است 111.4 بنابراین خود را به ثمر رساند خواهد بود معادل به طور متوسط 39.4 ppg امروز که منجر لیگ توسط یک حاشیه گسترده ای.

او آمار

او در طول شش سال NBA قبل از اولین بازنشستگی, ژاپنی رهبری در لیگ به ثمر رساند سه بار و در بازگشت دو برابر شد و پنج در زمینه هدف درصد سه بار.

در ژاپنی برای اولین بار سه فصل او در صدر 20 برنده سهام در هر زمان در حالی که همچنین بازی کمتر از 70 بازی در هر فصل آن. در تاریخ NBA دیگر بازیکن تا کنون در صدر 20 مجموع برنده سهام در حالی که بازی حتی 75 بازی — اجازه دهید به تنهایی 68 یا 60. دقیقه ثبت شد نیست در آن روز, پس از پیروزی خود را سهام هر 48 فقط تخمین می زند. اما حتی اگر فرض کنیم او با بازی در هر دقیقه در طول سه فصل اول (که بسیار بعید است) کار خود را برنده سهام هر 48 خواهد بود 0.294, که رتبه او را برای اولین بار. حتی بیشتر چشمگیر است که فاصله بین ژاپنی و دوم-محل اردن در واقع همان است که شکاف بین اردن و 19-محل اسکار رابرتسون.

در واقع از آنجا که او احتمالا بازی های برگزار شده نزدیک به 41 دقیقه در هر بازی فاصله است و به احتمال زیاد حتی گسترده تر است.

جایزه MVP

جایزه MVP را به وجود نمی آمد تا 1956 NBA فصل و دفاعی بازیکن سال جایزه نمی آمد تا 1983بود اما وجود آنها از ابتدا آن را کاملا به احتمال زیاد ژاپنی را برنده هر دو از کسانی که جوایز متعدد بار.

جایزه MVP تمایل به رفتن به بهترین بازیکن در بهترین تیم ژاپنی را مینیاپولیس لیکرز بودند اول یا دوم در هر یک از ژاپنی برای اولین بار شش سال است. ژاپنی برای اولین بار در لیگ به ثمر رساند از سال 1949 تا 1951 و دوم از سال 1952 تا 1953. نه تنها این, اما او همچنین برای اولین بار یا دومین بازیکن امتیاز بهره وری, پیروزی سهام و پیروزی سهام هر 48 در هر فصل از سال 1949 تا 1953. بر اساس این آمار او احتمالا می توانست برنده MVP در هر یک از پنج فصل است.

از آنجا که ژاپنی بود و دور و دور بهترین بازیکن در تیم خود آن را امن فرض کنیم او را برنده Finals MVP برای هر یک از پنج قهرمانی. تنها بازیکن دیگر با در دست کم پنج MVP عناوین و پنج Finals MVP عناوین هیچ یک دیگر از اردن.

ژاپنی رهبری در لیگ دفاعی برنده سهام در پنج تا از شش فصل و بالا بود دو در ریباند در هر بازی در هر یک از چهار فصل سال که ثبت شد. بر اساس آن آمار موجود — همراه با این واقعیت است که ژاپنی شناخته شده بود به عنوان یکی از بهترین شات مسدود کننده های خود را در طول زمان — او احتمالا می توانست برنده سه یا چهار بازیکن دفاعی سال جایزه نیز هست.

"این ژاپنی قانون"

به بالا از آن همه خاموش, تسلط خود را آنقدر برجسته است که لیگ تغییر قوانین خود را به او را کم کردن سرعت. "این ژاپنی قانون" آمد و در مورد زمانی که لیگ مابعد خط از 6 به 12 به طوری که ژاپنی را بیشتر مشکل ارسال کردن.

هنگامی که ما پرتاب تمام کسانی که جوایز و آمار هم وجود دارد هیچ کس در تاریخ NBA که می توانیم همه چیز ژاپنی انجام شده است. او بیش از فقط پایونیر. او در لیگ اول تمام وقت ،

تام Aizenberg پوشش زنان شنا و شیرجه رفتن. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب