نیاز به کوتاه کردن مو ؟ مو سالن آرایشگاه می توانید بازگشایی در سبز فاز — آنچه که در

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 6:38 PM EDT Jun 1, 2020یک mop مو که نیاز به یک برش ؟ یا ریشه های خود را

توسط NEWSWORLDS در 12 خرداد 1399

یک mop مو که نیاز به یک برش ؟ یا ریشه های خود را نیاز به برخی از رنگ ؟

شما در شانس هستید. ساکنان نیوکاسل به زودی قادر خواهد بود به بازدید از مورد علاقه خود را باربر سبک مو و یا سالن به عنوان دولت برطرف برخی از آن سختگیرانه تر coronavirus محدودیت.

آرایشگران و آرایشگاه خواهد بود قادر به ادامه برش رنگ و یک ظاهر طراحی شده مو در پنسیلوانیا — با احتیاط در محل — به عنوان به زودی به عنوان صفحه اصلی خود شهرستان وارد "سبز فاز" از رژیم صهیونیستی است. تام ولف را محکم بازگشایی طرح است.

مراقبت شخصی خدمات مانند سالن مو و آرایشگاه مجاز خواهد بود برای باز کردن در 50% اشغال و تنها با وقت قبلی.

Coronavirus محدودیت باقی می ماند: Pa. شهرستانهای ممکن است ورود به سبز فاز, اما این بدان معنا نیست که محدودیت های ناپدید می شوند

وجود دارد هجده استان ها در حال حاضر در سبز فاز: Bradford, کامرون, مرکز شیپور کلیرفیلد Crawford, گوزن, جنگل, Jefferson, لارنس, McKean, Montour, پاتر, اسنایدر, Sullivan, Tioga, Venango و وارن.

اکثر Pa. هنوز هم در زرد فاز اما شانزده بیشتر استان ها انتظار می رود برای ورود به سبز فاز در تاریخ 5 ژوئن. کسانی که شهرستان هستند: Allegheny, آرمسترانگ, Bedford, بلر, Butler, Cambria, Clinton, Fayette, Fulton, گرین, ایندیانا, زمان موتورهای lycoming مرسر Somerset واشنگتن و Westmoreland.

داستان زیر را ادامه می دهد تصویری.

خواهد سالن مو نیاز به محدود کردن ظرفیت?

آرایشگاه و سالن باید مدیریت ظرفیت کسب و کار خود را در یک قرار ملاقات-تنها برنامه و اجازه می دهد باید زمان بین مشتریان مناسب ضد عفونی شیوه های.

این کسب و کار انتظار می رود اقدامات لازم را برای محدود کردن تجمعات در انتظار مناطق قبل از قرار ملاقات برای ترویج مناسب اجتماعی فاصله.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در اوایل این ماه وزیر بهداشت دکتر راشل Levine توضیح داد که چرا چنین محدودیت های خاص که نیاز به باقی می ماند در محل برای چنین خدمات.

"اجازه دهید نگاهی به یک سناریو," او توضیح داد. "اگر کسی بدون علامت و آنها فرد مشغول به کار در سالن آرایش, آنها را, شما می دانید, شاید یک نفر یک ساعت و هشت نفر در روز و کار پنج شش روز در هفته. آنها می تواند در معرض یک کل دسته از بیماران به COVID-19 و سپس آن دسته از بیماران در معرض بیماران دیگر و این که چگونه ما خوشه و شیوع است."

لوین گفت: این امر می تواند غیر ممکن است برای حرکت این موسسات از فاز قرمز به زرد امن اگر ایمنی را به باقی می ماند یک اولویت است.

"تعریف و کسانی که حرفه ای, در علاوه بر این به مجوز درمانگران ماساژ ارائه خدمات است که اجازه نمی دهد برای اجتماعی فاصله بودن شش پا دور" لوین گفت.

داستان زیر را ادامه می دهد گالری.

Pa. قانونگذاران اصرار گرگ به باز کردن سالن در زرد فاز

اگر چه حق به کوتاه کردن مو ممکن مندرج در قانون اساسی آن را یک معامله بسیار بزرگ در پنسیلوانیا این روز است.

در نامه ای امضا شده توسط یازده دموکرات دولت و نمایندگان شش دموکرات سناتور امور خارجه, دولت, قانون گذاران خواسته رژیم صهیونیستی است. Wolf برای اضافه کردن سالن و باربر فروشگاه ها به لیست از کسب و کار مجاز به بازگشایی در, زرد, فاز از دولت را کاهش طرح است.

"همانطور که ما همچنان به تمرین های اجتماعی فاصله و اطمینان حاصل شود که خط مقدم کارگران باید از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) نیاز آنها اعتقاد ما بر این است که برخی از مراحل در حال حاضر می تواند گرفته شده برای باز کردن اضافی بخش از اقتصاد در راه است که مطابق با هدف کاهش" در این نامه می خواند. "ما می خواهیم که پنسیلوانیا به دنبال سرب از همسایگان ما در اوهایو و پیاده سازی مشابه بهداشت و ایمنی اجازه می دهد تا برای کسب و کار در خدمات شخصی صنعت به بازگشایی در سراسر کشورهای مشترک المنافع در زرد فاز."

اوهایو فرماندار به تازگی اجرا این دستورالعمل به شرح زیر اجازه می دهد برای باز کردن خدمات مراقبت شخصی مانند سلمان و مغازه ها و مو و ناخن سالن:

  • حفظ شش پا اجتماعی فاصله (به جز بین مشتری و کارمند در زمان مناسب)
  • نیاز به کارکنان به پوشیدن صورت پوشش (با چند استثنا)
  • نیاز به کسب و کار برای تمیز کردن بالا لمسی موارد پس از هر بار استفاده
  • نیاز به کارکنان به پوشیدن دستکش و دور از دستکش در بین وظایف.

"با این اضافه شده احتیاطی ما معتقدیم که آرایشگران مو و ناخن سالن اسپا روز و برنزه امکانات واقع در شهرستان در زرد یا سبز فاز باید مجاز به بازگشایی" در این نامه همچنان ادامه دارد.

گرگ چهارشنبه اعلام کرد که در زرد فاز و رستوران خواهد بود قادر به ارائه محدود فضای باز ناهار خوری با فاصله اجتماعی دستورالعمل و پروتکل. اما تا کنون شده است وجود دارد هیچ کلمه ای اگر سالن و آرایشگاه خواهد شد و اضافه شده به لیست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن