نکات در مورد نحوه تبلیغ استخر ایزی ست

شایان ذکر است این استخر ایزی ست ساخته شده از جنس برزنتی بوده و دیواره های آن از داخل به صورت سرامیکی طراحی شد

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

شایان ذکر است این استخر ایزی ست ساخته شده از جنس برزنتی بوده و دیواره های آن از داخل به صورت سرامیکی طراحی شده است که به همین دلیل هنگامی که استخر را پر از آب می کنید یک نمای فوق العاده جذاب برای شما ایجاد می شود. با کمک انواع پمپهای دستی و برقی میتوان آن را باد کرد و شما قادر هستید در سطح صاف و همواری در کمتر از 10 دقیقه آن را نصب و راهاندازی کنید. برای آب کردن داخل استخر ابتدا آن را به خوبی پهن و باد کرده تا قسمتهای چروک آن صاف شود و تا آماده استفاده شود. جهت نصب و راه اندازی این استخر ابتدا باید استخر را روی سطح زمین پهن کنید و لبه بالای استخر را توسط پمپ باد، باد کنید. بخش لبه بادی این محصول انعطاف پذیر بوده و همانند بدنه استخر های بادی است چرا که در برابر رطوبت و نور آفتاب نیز مقاوم می باشد. دریچه ها را باز کرده و دو سر شلنگ را به آنها وصل کرده و دو سر دیگر را لازم است که به لوله های موجود روی بدنه پمپ چسبانده و توسط بست های مخصوص آنها را قفل کنید.

در صورت مشاهده هر گونه کثیفی روی آب و برای از بین بردن آنها می توانید پمپ تصفیه را به استخر بادی وصل کنید. از نظر قیمت نیز عموما سایزهای کوچک این استخرها از حدود قیمت یک میلیون تومان در بازار وجود داشته و مدل های بزرگ این محصولات نیز با قیمت های 10 تا 15 میلیون تومان هم عرضه شده است که این مدل ها عموما دارای امکانات کامل بوده و باعث شده تا هر آن چه که از یک استخر سایز بزرگ توقع دارید را برای شما به صورت کامل فراهم کنند. لازم به ذکر است حمل و نقل این استخر بسیار آسان بوده و شما به راحتی می توانید آن را از مکانی به مکان دیگر برده و نهایت لذت و سرگرمی را با آن تجربه کنید. اما چند مورد در رابطه با انتخاب این مکان را باید رعایت کنید اولا که در آن اشیاء تیز و لبه های برنده وجود نداشته باشد و دوم سطحی است که کف استخر بادی کامل با آن تماس پیدا می کند. Th is a rt icle has been done  with  GSA Content Generato​r DEMO.

این فضا می تواند پشت بام، حیاط، ویلا و هر مکان دیگری که شما بخواهید باشد. ابعاد بزرگ استخر این اجازه را به شما میدهد که بتوانید به صورت گروهی درون استخر پریده و خستگیهای روزانه را به کلی از تن خود بیرون کنید. راه اندازی و استفاده از محصول با توجه به ساختاری که دارد بسیار ساده و آسان بوده و به همین دلیل نیز بسیاری از کسانی که قصد استفاده موقتی و یا فصلی از استخر پیش ساخته را دارند، نمونه ای از مدل های ایزی ست را خریداری می کنند. 61 نمونه ای از کاربردی ترین انواع استخر برای استفاده به صورت خانوادگی و دوستانه بوده که با یک ابعاد قابل قبول در فروشگاه اینتکس طراحی و تولید شده است. این استخر سیستم نصب و راه اندازی خودکار و کاملا سریعی داشته، به این صورت که شما بعد از خرید این کالا آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک محیط مسطح و عاری از اجسام نوک تیز مانند سنگ ریزه به طور کامل باز کنید و سپس از طریق پمپ باد دستی یا برقی( قابل خریداری از فروشگاه اینتکس) محصول را باد نمایید. شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که این محصولات بدنه ای برزنتی دارند و به همین دلیل قیمت بالاتری نسبت به استخرهای بادی خواهند داشت.

اگر سطح بگونه ای است که نمی توان آن را پاکسازی کرد، باید روی آن یک لایه ضخیم بکشید. همچنین لبه بالای استخر نیز ساخته شده از جنس پی وی سی درجه یک و عالی بوده که قابلیت باد شدن را دارد. استخرهای ایزی ست، به دلیل جنس بدنه و همچنین سهولت در تخلیه، یکی از بهداشتی ترین استخرهای موجود در بازار به حساب میآیند. جنس بدنه استخر ایزی ست از پی وی سی و برزنت به صورت تار و پود ساخته شده و در برابر فشار آب و سرما و گرما از مقاومت بالایی برخوردار میباشد . 76 به دلیل داشتن ویژگی ها و خصوصیات بسیار عالی به یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین استخر های پیش ساخته شرکت اینتکس می باشد که با توجه به علاقه مشتریان نسبت به سایر استخر های پیش ساخته ایزی ست از ابعاد متناسبی برخوردار بوده و مناسب برای استفاده خانگی و ویلایی است. استخر ایزی ست اینتکس به صورت دایره طراحی شده و یک استخر بسیار مناسب خانوادگی به شمار میرود . این استخر گرد و رنگ آن آبی و طراحی آن مناسب، استاندارد و کاملا ایمنی بوده که برای انواع تفریحات و برای رفع خستگی و آرامش نشاط برای بزرگسالان و برای خانواده و دوستان بسیار مناسب و سرگرم کننده خواهد بود.

آخرین مطالب