فوتبال پن استيت: 'در حال حاضر هيچ کاري از دستشون بر نمياد. ... ''این ذهن دمیدن'

فرانک بودانی یورکدیلی رکورد منتشر شده در 3:59 EDT اوت 12, 2020آنها برای بهترین فصل فوتبال زندگی خود آماده می ش

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399

آنها برای بهترین فصل فوتبال زندگی خود آماده می شوند.

آنها وعده داده بودند که در ایالت پن، در ده بزرگ و شاید حتی ملی، سلطه گر میدان بشن. آنها به دنبال تحت تاثیر قرار دادن پیشآهنگان NFL.

تقريبا ً الان ديگه اين و پس نمي گيرن

اونا حتي دوباره يونيفورم پن استيت رو پوشيده اند؟

این تقریبا بیش از حد بیش از حد رسیدگی برای بازیکنان Nittany شیر و خانواده های آنها، تنها یک روز پس از ده بزرگ لغو فصل فوتبال 2020 بیش از COVID-19 نگرانی. تنها پاسخی که آنها ارائه شده است این است که دانشگاه ها می توانند به تماشای بیش از ادامه و تمرین بازیکنان خود را برای هفته های آمده -- با سردرگمی امید که فصل makeshift ممکن است در بهار محاکمه شود.

بازیکنان، مربیان و والدین در حال آویزان شدن باقی مانده است.

"در حال حاضر کاري از دستشون بر نمياد. هيچ تصميمي نيست که اونا الان بتونن بگيرن "کارلتون وید" پدر لامونت وید، پدر امنیت ایالت پن، گفت: "این ذهن دمیدن است."

ميدونم اين باعث مرگش شده چون اون پشت سرش کار ميکرد تا به اين نقطه برسه ... ما فقط می دانیم که این فصل او می رفت به منفجر کردن آن بالا و یکی از امن در کشور. ما اينو ميدونستيم ما پسرمون رو ميشناختيم و سطح اعتماد به نفسش خيلي بالاست

"اون خيلي داغون شده"

ورزش پاییز سه شنبه تعطیل توسط بزرگ ده و Pac -12 لیگ را ترک کرده اند بسیاری از دانش آموزان و ورزشکاران مانند وید و پن ایالتی خط حمله C.J. تورپ.

ويد سال چهارم دبيرستانه او در نهایت در مورد زندگی تا آن جریان بی پایان از جذب مواد هایپ او دریافت بیرون آمدن از Clairton بالا در نزدیکی پیتسبورگ. او ندیدنی از آن زمانی که او در برابر ایالت اوهایو و برای بسیاری از نیمه دوم فصل گذشته ستاره.

تورپ سال چهارم راهنمایی است. پس از تغییر بین جرم و دفاع، او با دستیار مربی جدید فیل Trautwein کلیک کرد و در یک فصل بزرگ برای شاید پن استيت بهترین خط حمله در سال نشسته بود.

انتظار می رود هر دو بازیکن در ماه دسامبر مدرک کارشناسی خود را کسب کنند.

"در مورد اتفاقات بعدی که رخ می ده، تردید زیادی وجود داره. آنها آنها را بدون هیچ اطلاعی از آنها خارج می کنند." پدر کریس تورپ، بازیکن سابق فوتبال نیتانی لیون گفت:

اون مثل اينه که بابا، نميدونم چيکار کنم؟ -یعنی چی؟""

اند ان ای و ده بزرگ راهنمایی ارائه نشده است که چه از دست دادن فوتبال در این پاییز به کمک هزینه تحصیلی بازیکنان انجام دهد, واجد شرایط بودن و امکانات انتقال.

با سه قدرت دیگر 5 لیگ هنوز هم برنامه ریزی برای بازی, آنها نمی توانند پاسخ این حتی به آنها معنی این پاییز. ممکن است برخی از بازیکنان به طور ناگهانی وارد پورتال انتقال به بازی در لیگ دیگری مجموعه ای در شروع و پایان فصل?

بحث فوتبال COVID-19

کالج فوتبال آینه کشوری است که نه تنها در مورد چگونگی کنترل گسترش جدید coronavirus بلکه حتی چگونه به احساس خطر خود را تقسیم.

تقسیم می رود عمیق تر از حتی توصیه های پزشکی آشکار هدایت دو قدرت 5 لیگ که لغو و سه هنوز هم برنامه ریزی برای بازی.

کریس تورپ رو بگیر او نگفت که او و همسرش هشت نفر را می شناختکه از COVID-19 جان خود را از دست داده اند. او گفت که یک خواهرزاده پس از یک نبرد ناخوشایند بهبود می یابند، احساس می کنم که او تقریبا خفنه است.

اون گفت خوشحالم که ده بزرگ لغو شکرد و حالا اين کارو کرد مهم نیست که او معتقد است پسرش شده است گرفتن بهترین مراقبت ممکن در پن استيت.

"من همیشه باور داشتم که زندگی بعد از فوتبال وجود دارد. این ویروسی است که ما اطلاعات زیادی در مورد آن نمی دانیم. بنابراین حتی اگر یک بچه آن را بدست می دهد و بهبود می یابند شما می توانید اثرات طولانی مدت داشته باشد."

حالا کارلتون ويد رو بگير او گفت که او و همسرش معتقدند پسر شان نه تنها توسط پروتکل های ایمنی پن استيت محافظت می شود بلکه برای تجربه هرگونه اثرات باطول مدت ويروس در سطح بسيار پايينی قرار دارد.

اونا باور دارن که اون بايد بازي کنه

در روز چهارشنبه، مقامات پن استيت آخرين نتايج آزمايش کويد دانشجويي ورزشکار خود را منتشر کرد: هشت مورد مثبت از 560 آزمايش کل. آنها شیوع COVID در تابستان امسال مانند ایالت میشیگان، راتگرز و ایالت اوهایو را ندارن.

کارلتون وید گفت: «ما به درصد بچه ها نگاه می کنیم که این را دریافت کرده اند و واقعا ً مریض نبودند یا عوارضی از خود نشان نمی دهند» اعداد فقط با اونا صف نبودن نباید فوتبال بازی کنن

"من فکر نمی کنم (بازیکنان) مانند (فصل در حال لغو) به want نقطه ای که آنها نمی خواهند آن را درک کنند، "وید گفت: ". "این قرص خشن به بلع است. به عنوان یک پدر و مادر شما آن را درک می کنند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب