'نه بیرون رفتن آسان:' نیویورک شهرستان شناگر امید به نجات او NCAA بخش تیم

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 11:33 AM EDT 29 مه سال 2020مگان فرانسوی گفت: آن را تنها در زمان چند ساع

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

مگان فرانسوی گفت: آن را تنها در زمان چند ساعت برای او و هم تیمی های او به رفتن از ناراحتی به تعیین می شود.

و برای شروع آیند تا با یک طرح برای نجات یک برنامه ورزشی کالج.

یک 2019 غرب نیویورک گراد و PIAA مدال نقره فرانسوی به تازگی به پایان رسید و او دانشجوی سال اول فصل با شرق کارولینای شنا تیم زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس قرار دادن ورزش جهان در مکث.

پس از آن در هفته گذشته و هم تیمی های او دریافت دلخراش خبری که خود را تیم حذف شود. East Carolina اعلام آخرین جمعه آن را برش چهار برنامه های ورزشی از جمله مردان و زنان شنا و غواصی به دلیل مالی کسری بدتر ساخته شده توسط coronavirus بیماری همه گیر. مردان و زنان تنیس نیز قطع شده است.

فرانسوی و هم تیمی های او در مورد این تصمیم بیش از یک زوم تماس با مدیر ورزشی جان گیلبرت در مدت کوتاهی قبل از اخبار رفت و عمومی دوشنبه, او گفت:.

"شایعاتی وجود دارد که ورزش می تواند قطع شود اما ما تا به حال هیچ ایده آن خواهد بود ما" فرانسه گفت: در طول یک مصاحبه تلفنی پنج شنبه. "ما تا به حال یک فصل موفق و مربی تیم ما بود به نام (کنفرانس) مربی سال بنابراین ما نمی دیدن آن در آینده.

"این فقط یک شوک است. همه خیلی ناراحت و احساسی است."

در حالی که فرانسه تنها محلی شناگر در شرق کارولینای فهرستی مرکزی نیویورک ارشد کامرون با سرعت به حال متعهد به شنا برای دزدان دریایی در فصل آینده.

اما فرانسه گفت که او و هم تیمی ها و مربیان در حال حاضر در تلاش برای درام حمایت و پول را به این برنامه بازگشت به مدرسه.

دادخواست آغاز شده است و بیش از 300.000 دلار در حال حاضر مطرح شده است.

فرانسه نمی دانم چقدر پول نیاز دارد مطرح شود به مدرسه نگه داشتن شنا و غواصی برنامه. او نیز نمی داند که اگر مسئولان مدرسه حتی نظر تغییر ذهن خود را.

در حال حاضر همه او و هم تیمی های او می توانید انجام دهید این است که سعی کنید.

"آن را صادقانه در زمان تنها پنج ساعت max" فرانسه گفت: در مورد چه مدت آن را در زمان این تیم به شروع به قرار دادن یک برنامه در محل. "پس از زوم تماس همه خیلی ناراحت و ویران کرد اما پس از آن مربیان ما در حال حاضر با ایمیل ما و گفت:" ما در حال بیرون رفتن آسان است.'"

بیشتر: بازی های المپیک به تعویق افتاد: چه حالی داره Fickinger دیگر شنا امیدوار حرکت uncharted waters

بیشتر: 'ما نمی تواند نشستن در ته ما:' بدون استخرهای شناگران به دنبال راه های خلاقانه برای آموزش

بیشتر: Coronavirus به تعویق افتاد, Pa. قهرمانی بنابراین غرب نیویورک برگزار می شود خود را "دولت ملاقات شنا'

وضعیت مالی

بیش از دو ماه گذشته تعدادی از دانشگاه ها در سراسر کشور ساخته شده اند تصمیم به قطع برنامه های ورزشی با توجه به بودجه و مسائل مربوط به آن را بدتر کرده اند تا حدی به دلیل این بیماری همه گیر کوروناویروس. مالی مبارزه برای کالج های ورزشی می تواند ادامه دهد به خصوص اگر فوتبال را تحت تاثیر قرار است این سقوط.

قدیمی قلمرو لغو آن کشتی برنامه و سینسیناتی لغو آن مردان فوتبال برنامه در ماه آوریل است.

زمانی که شرق کارولینای اعلام آن خواهد بود برش چهار برنامه هفته گذشته مدرسه ورزشی در بخش پیش بینی 10 میلیون دلار زیان برای سال مالی. قبل از COVD-19 مدرسه را پیش بینی کسری بودجه $7.5 میلیون.

در یک مصاحبه مطبوعاتی در این مدرسه گفت: از بین بردن این برنامه ها همراه با اقدامات اضافی را به سمت یک $4.9 میلیون پس انداز بلند مدت برنامه ریزی کنید. کارولینای شرق گفت: آن را به افتخار این بورسیه برای دانشجویان ورزشکار در حذف تیم.

کاهش تاثیر 68 دانش آموز ورزشکار و نه مربیان در مدرسه.

"این یکی از دردناک ترین تصمیم گیری شما می توانید به عنوان یک مدیر دو و میدانی" گیلبرت نوشت: در آزادی مطبوعات. "وجود دارد هیچ زمان مناسب و یا راه آسان برای گرفتن این اقدامات به دلیل شما بر مردم. این تصمیم گیری ساخته شده بودند برای پایداری بلند مدت دو و میدانی در دانشگاه کارولینای شرق."

East Carolina تا به حال یک کنفرانس تلفنی جمعه گذشته برای تمام کاربران از حذف تیم های ورزشی, فرانسوی گفت. شنا و غواصی تیم گفته بود که به آن استخر و امکانات ندارد تا به استانداردهای مشابه بقیه کنفرانس و ارتقاء خواهد بود دشوار است با توجه به کسری مسائل تشدید این بیماری همه گیر.

East Carolina شنا مربی متی Jabs قرار دادن یک بیانیه مخالفت با این تصمیم. شرق کارولینای مردان تیم برنده آمریکا در کنفرانس ورزشی قهرمانی این تیم زنان بهبود یافته از ششم تا چهارم.

"ما مربیان بزرگ شده است," فرانسه گفت. "هر ارسال ایمیل دو بار در هفته گفت: آنها در اینجا برای ما و آنها به ما کمک کند با هر چیزی که ما نیاز داریم."

بالا بردن حمایت

شرق کارولینای شنا و غواصی تیم در حال حاضر آغاز شده درخواست آنلاین در change.org. همانطور که از دوشنبه شب درخواست کرده بود به دست آورد 16,500 امضا.

مردان و زنان شنا و غواصی تیم نیز جمع آوری پول برای سعی کنید و نگه داشتن برنامه شناور. فرانسوی گفت: این تیم در حال حاضر مطرح $342,150 که از روز شنبه با تعداد زیادی از این پول از این برنامه فارغ التحصیلان.

هر کسی که علاقه مند در ساخت کمک مالی می تواند در رسیدن به این تیم در saveECUswimanddive@gmail.com.

اما فرانسه گفت: این تیم شنیده نشده از دانشگاه اگر وجود دارد یک مقدار از آن خواهد نیاز به جمع آوری به مدرسه نگه داشتن شنا و غواصی تیم دست نخورده است.

"چیزی که ما احتیاج داریم. ما نیاز به یک شماره (شلیک)," فرانسه گفت. "ما در تلاش هستند تا همه چیز را ما می توانیم. ما بدست مقدار فقط در چند روز اما ما نیاز به حمایت بیشتر."

نگاه به آینده

فرانسه گفت: او سال اول ثابت به او که او تصمیم درست با انتخاب East Carolina.

یک ستاره شناگر در غرب نیویورک, فرانسوی, برنده, District 3 عنوان و در زمان دوم در دولت در 500 آزاد به عنوان یک ارشد سال گذشته است. او همچنین رقابت برای نیویورک YMCA را غالب تیم باشگاهی شده و برخی از بهترین بار در رویدادهای ملی.

در این فصل در شرق کارولینای او مجموعه ای حرفه ای-بهترین زمان در حوادث متعدد و در زمان 15 در 500 آزاد در کنفرانس قهرمانی با زمان 4:57.24.

اما او گفت: او مورد علاقه بخشی از فصل را مطابق با مربیان و هم تیمی. ساخته شده است که هفته گذشته حتی سخت تر است.

بلکه بیشتر انعطاف پذیر.

"من اول فصل واقعا خوب بود اما من فقط دوست داشتم همه چیز را در مورد آن" فرانسه گفت. "به محض این که من این ایمیل (با کمک هزینه تحصیلی ارائه), من می دانستم که من مرتکب وجود دارد. تیم شگفت انگیز است و آنها تبدیل شده ایم خانواده من به خصوص مربیان. آنها از طریق آن تمام شده و همیشه وجود دارد برای ما."

در حالی که این مدرسه گفت: آن را افتخار و کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان ورزشکار در حذف تیم های که در آن دانشجویان باید تصمیم بگیرید که آیا آنها می خواهند برای انتقال به مدرسه دیگر است که هنوز هم حمل خود را ورزش.

فرانسه گفت که او "شروع به فکر کردن کمی" در مورد دانشگاهی, آینده, اما نه "به طور کامل ساخته شده تصمیم گیری کنند." او گفت که او هنوز هم علاقه مند به ادامه رقابتی شنا حرفه ای.

یک گرافیک, طراحی, عمده, او در حال حاضر در نیویورک و انجام بهترین خود را به ماندن در شکل و بدون استخر دسترسی داشته باشید. او گفت که او در ارتباط با بوده است سابق نیویورک YMCA هم تیمی های مورد بهترین تمرینات و فیلم های آموزشی برای استفاده به ماندن در شکل.

او تشکر کرد و او هم تیمی های سابق و نیویورک YMCA مربی John Nelson برای رسیدن به پشتیبانی از او در طول هفته گذشته.

در حال حاضر او امیدوار چیزی تغییرات و شرق کارولینای قادر به re-موسسه شنا و غواصی است.

"ما همه چیز را با هم," او گفت: از خود ECU هم تیمی. "ما چوب از طریق آن همه در بهترین روز و روز."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب