اقیانوس کوچه سواری موج شادی و سرخوشی در "تنهایی الماس'

درجه: 3.5/5.0 استرالیا تولید برخی واقعا بزرگ اعمال موسیقی در طول تاریخ اعم از AC/DC و Nick Cave and the Bad Se

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

درجه: 3.5/5.0

استرالیا تولید برخی واقعا بزرگ اعمال موسیقی در طول تاریخ اعم از AC/DC و Nick Cave and the Bad Seeds به بیشتر های اخیر Tame Impala و بهمن است. از آخرین موج هیجان انگیز گروههای موسیقی به خارج از کشور را به صحنه موسیقی اقیانوس کوچه به نظر می رسد آماده به عنوان یک بعدی به احتمال زیاد به جهش به ستاره شدن. نقطه از سواحل شمال سیدنی, این گروه شده است کنده کاری شهرت برای ترکیب آن از پشت گذاشته گشت و گذار و تحول در موسیقی به موفقیت های بزرگ, بالا رفتن از نمودار Triple J داغترین 100 2018 و ساخت های مختلف جشنواره حضور در سال گذشته است.

منتشر شده ژوئن 19, اقیانوس, کوچه مدتها در انتظار سومین آلبوم تنهایی الماس می یابد گروه گسترش مرزهای آن صدا به سراسر طیف از راک کلاسیک balladry به غرب الهام گرفته از مربا و بلوز اعداد. نتیجه این است که این گروه متنوع ترین ارائه, ارائه فقط به اندازه کافی آشنا در حالی که هرگز ماندن در یک خط به اندازه کافی بلند به پین کردن. در طی آن 12 آهنگ تنهایی الماس قطاری اقیانوس کوچه در یک حالت از اکتشاف ارائه 45 دقیقه از سرخوشی راک مطمئن به تسخیر قلب طرفداران قدیمی و جدید به طور یکسان.

قدرت تنهایی الماس نهفته در این گروه نوظهور صوتی انواع. آهنگ بدون کلام "کوکب" باز رکورد با اسپیسی جو ترکیبی از کلید ها و droning لیزر-مانند اثر ایجاد خلق و خوی قبل از این آهنگ منتقل شده است به دنده بالا با اعتماد به نفس رانندگی ضرب و شتم و تبادل گیتار خروش. در زیبا "تمام فرسوده" شامل oboes و ساکسیفون گروه احساس شل تر و با اعتماد به نفس بیشتر به عنوان کلاسیک پیانو می نشیند و در کنار ظریف آوازی هارمونی است. این آهنگ تحویل در اقیانوس کوچه را وعده سعادتمند در محیط تازه و جالب در راه است.

آهنگ های مانند "سنگ قبر" و "راه" تماس به گروه امضا صدا واضح تر با تمرکز بر خواننده گروه بادن Donegal برجسته خواننده که در جایی تحت بین خواننده ها از گروههایی مانند Kings of Leon و جوان, غول پیکر. Donegal تحویل جلا و پر از تکبر راه رفتن ترکیب کاملا به این گروه روانگردان مخلوط. صدای او را حمل وزن band آهنگ — راز عنصر به همین دلیل این گروه ملودی درخشش بنابراین روشن است.

در حالی که تیز غزل سرایی و آهنگسازی هرگز گروه اصلی تمرکز, تنهایی الماس's گذاشته پشت انرژی ثابت می شود این آلبوم بزرگترین چوب زیر بغل. این آلبوم انسجام نهفته است در درجه اول در آن پالت صوتی اولویت بندی کلی پرنیان رکورد به جای کاوش در هر روایت و یا شجاعانه موضوع بیش از این دوره از آهنگ آن چرخه. هر چند این آلبوم جهت شیفت های مختلف بار سهل انگاری جو شروع به کسل کننده لبه حتی standout آهنگ ها و در نتیجه یک تجربه گوش دادن که متفاوت در کیفیت بسته به اینکه چگونه با دقت به موسیقی گوش به. اگرچه روشن و لکه های تنهایی الماس احساس می کند در زمان بیشتر شبیه به موسیقی پس زمینه به جای الماس در خشن.

برجسته از رکورد ماقبل آخر آهنگ "Puesta de Sol" است که در آن گروه می چرخد a tale of hell-bent عشق و نابودی است. Lyrically آهنگ علامت قوی ترین آهنگسازی است که این گروه تا به حال ارائه شده است. تمام اجزای ضروری از یک قتل ballad اینجا هستید, این بار با یک غربی چرخش یادآور Tom Petty: تنهایی قبر و یک رول تاس و یک معامله با شیطان. در این آهنگ کر, Donegal این خواننده به یک نقطه شیرین اضافه کردن به آهنگ حس درام با خطوط مانند "و در حال حاضر من می دانم که شما در حفظ و تمام عشق خود را در قفس/ آه در حال حاضر من می دانم که نیست به صبر و شکیبایی شما تست." زوج با, براق, آهنگ بدون کلام "لونا" این آهنگ به عنوان کامل پایان به گروه صوتی اودیسه به عنوان آلبوم محو به سکوت.

در نهایت تنها الماس فراهم می کند یک نگاه اجمالی به انواع جدید امیدوار کننده جهت است که اقیانوس کوچه را می توانید با آن موسیقی است. برای بهتر و بدتر شدن این آلبوم باعث می شود خوب در وعده صاف psychedelic rock که پرتاب کرده است این گروه به موفقیت آن را در حال حاضر به دست آورد. امیدوارم اقیانوس کوچه همچنان سوار این موج شادی و سرخوشی, هیجان انگیز به ارتفاعات جدید.

تماس با وینسنت Tran در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن