Ocean City مرور اغتشاشات دستگیر شده در ویدئو آنلاین

متی Prensky Salisbury ایسنامنتشر شده 5:45 PM EDT Jun 10, 2020OCEAN CITY, Md. — اواخر شب نزاع و جدال از جمله ده

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

OCEAN CITY, Md. — اواخر شب نزاع و جدال از جمله ده ها تن از مردم در شهر اقیانوس مرور شده است موجب خشم و انزجار از طریق رسانه های اجتماعی.

این ویدئو ارسال شده به Facebook توسط کاربر جو Barrasso نشان داد آنچه به نظر می رسد ده ها تن از نوجوانان و بزرگسالان جوان در شهر اقیانوس مرور مبارزه با یکدیگر. حداقل یک فرد بیهوش شد و ادامه داد: به زده شود. پست تصویری ساخته شده بود در اوایل صبح روز چهارشنبه در حدود 12:45 صبح

به عنوان این ویدئو گرفته شده توسط تماشاچیان آغاز می شود و تنش میان گروه به شدت به خشونت فیزیکی حدود 40 ثانیه به فیلم.

یک فرد در یک پیراهن و شلوار نشسته در یکی از اقیانوس شهر را مرور نیمکت. در حالی که نشسته بر روی نیمکت این فرد با حمله های متعدد به دیگران در نهایت رفتن لنگی ویدئو نشان می دهد.

اولین فرد میسازد پایین بر روی نیمکت سپس کشیده است به زمین بی و چند نفر دیگر جمع آوری در اطراف آنها. یک مرد در یک پیراهن قرمز و شلوار سیاه و سفید به نظر می رسد به پایکوبی در ناخودآگاه فرد فوقانی بدن جرقه بیشتر مبارزه است.

هشدار: این ویدئو حاوی تصاویر و زبان است که ممکن است distrurbing به برخی از بینندگان.

مبارزه و سپس حرکت به ساحل که در آن مرد در قرمز و سیاه و سفید احاطه شده است حدود نیم دوجین مردم و ضرب و شتم با توجه به این ویدئو در نهایت حرکت خود را به دور از آن محل در پایان این ویدئو.

در طول بیش از چهار دقیقه ویدئو هیچ پلیس یا پلیس صدای قابل شنیدن هستند و شاهدانی که در حال ضبط این ویدئو شنیده سوال که در آن مقامات هستند.

مرور نشانه های کسب و کار به نظر می رسد به جای نزاع و جدال در چهارم خیابان منطقه است.

اقیانوس شهرستان اداره پلیس در حال بررسی این حادثه با توجه به اظهارات اقیانوس شهردار ریک Meehan. وی افزود: این شهر نیز میزبان ویژه جلسه شورای چهارشنبه در 1 p. m. برای بحث در مورد خشونت های اخیر در شهر است.

"چند روز گذشته شده است بسیار دشوار است برای جامعه ما است و ما در اداره پلیس" Meehan گفت. "ایمنی ما ساکنان و بازدید کنندگان باقی می ماند ما شماره 1 اولویت است."

او ادامه داد: "ما به همان اندازه وحشت اقدامات نمایش داده شده در رسانه های اجتماعی فیلم ها به تصویر می کشد خشونت و سرکش جمعیت. این رفتار در هیچ جایی در اقیانوس شهرستان و خشونت مانند این تحمل نخواهد شد."

[ مقاله زیر را ادامه می دهد. ]

روز چهارشنبه بعد از ظهر اقیانوس پلیس شهرستان خواست عمومی برای کمک به شناسایی افرادی که شرکت کردند در صبح روز چهارشنبه را مرور نزاع و جدال. هر کسی با اطلاعات خواسته شده است که به نام OCPD در 410-723-6604 یا ایمیل crimetips@oceancitymd.gov.

پست اصلی این ویدئو به طور خلاصه از حذف دسترسی عمومی اواسط صبح جمعه قبل از بازسازی آن تا به حال مشاهده شده است بیش از 326,000 بار.

مفسران در Facebook شوکه شدند و جدال و ابراز نگرانی کرد که این اتفاق افتاده در اقیانوس شهرستان Boardwalk.

دیگر نظرات ابراز نا امیدی در تماشاگران برای نه دخالت. برخی از ارتباط خشونت با گروه های فارغ التحصیل از سالمندان که به طور معمول بازدید از اقیانوس شهر در این زمان از سال انتقاد از خانواده هایی که کودکان خود را به کسانی که سفر.

بیشتر: Ocean City, پلیس به دنبال دو مظنون در مرور سلاح سرد

بیشتر: Ocean City افسر را به استفاده از زور در مرور دستگیری تصویری تحت بررسی

نامربوط و مبارزه و سلاح سرد در اوایل روز شنبه در مرور نیز تحت بررسی توسط پلیس.

ماه ژوئن شروع فصل توریستی و شلوغ ماه برای اقیانوس اداره پلیس شهر. بسیاری از دانش آموزان دبیرستانی از Mid-Atlantic states بازدید اقیانوس شهرستان در ماه ژوئن به جشن فارغ التحصیلی و یا لذت بردن از یک هفته اغلب بدون همراه با پدر و مادر.

در ژوئن 2019 وجود دارد 13,113 تماس برای سرویس دوم بیشتر از هر ماه با توجه به OCPD را 2019 گزارش سالانه. ساده ضرب و جرح و دزدی larcenies و دزدی نیز سنبله در ماه ژوئن.

بیشتر: کوسه بزرگ سفید خال خال در نزدیکی اقیانوس شهر

بیشتر: علاقه مندان به خودرو و رانندگان هنوز هم گله به اقیانوس شهرستان با وجود COVID-19 تهدید

در سال های گذشته این شهر بازی آن را امن برنامه سرگرم فارغ التحصیلان با فعالیت ها و جاذبه های. اما این برنامه لغو شد با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

"در پاسخ به نگرانی های رو به رشد در اطراف COVID-19 اقیانوس شهرستان الکل و مواد مخدر پیشگیری از کمیته ساخته شده است که بسیار دشوار است تصمیم به لغو این سال را به آن بازی امن 2020 رویدادهای برنامه ریزی شده برای 30 مه-ژوئن 11," با توجه به Facebook صفحه.

قبل از لغو, سازمان, شد, تبلیغ رایگان حوادث مانند ساحل, کارائوکه, مسابقات والیبال ساحلی, ساحل, یوگا, گول زدن توپ و رقص احزاب با دیسک jockeys.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن